dat spel wat joey moet gaan presenteren. wicked wango-kaarten, crazy monkey, humping bonus, etc.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja de mannen zijn samen leuker dan de vrouwen. Het is gewoon waar: mannen hebben meer humor. Zelfs als acteur.
Euh bamboozled...help me out here..?
Er is een versoepeld rookverbod. Dat is ook wat waard.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, er worden je steeds meer dingen ontnomen als roker en iedereen kijkt je aan alsof je een crimineel bent....
Roken, we komen er samen wel uit.... uhm nee, de overheid en niet-rokers beperken gewoon de rokers steeds meer.....
Buiten in de kou. Ja, respect.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je ondanks al het gedoe rond roken, toch nog rookt, ben je best cool
Wel als zij kooktquote:
Dan doe ik het nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dan lijkt het me beter van niet, als je het zelf al geen goed idee vindt niet durft.
Klopt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja de mannen zijn samen leuker dan de vrouwen. Het is gewoon waar: mannen hebben meer humor. Zelfs als acteur.
Euh bamboozled...help me out here..?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zag er de humor wel van in
superrrrrrrrrr zo hoort dat
Ja hoor met mij gaat t ook weer top tnx
Oh maar vlees is fucking lekker. Het water loopt me in de mond hoor soms.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat hoe lekker een vegetarisch gerecht ook is, het altijd! nog lekkerder wordt met vlees.
En het is ook nog eens ontzettend hypocriet, roken levert de maatschappij meer op dan dat het kost. Ze willen het helemaal niet kwijt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, er worden je steeds meer dingen ontnomen als roker en iedereen kijkt je aan alsof je een crimineel bent....
Roken, we komen er samen wel uit.... uhm nee, de overheid en niet-rokers beperken gewoon de rokers steeds meer.....
Nee iets met het wel of niet doen van een bepaalde handelingquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt: Wat voor vlees zij in de kuip heeft?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zou ik ook slecht gereageerd hebben
Dus ik houd het maar bij dankje
Jaaaa dr komt vaag iets boven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:10 schreef dawg het volgende:
[..]
dat spel wat joey moet gaan presenteren. wicked wango-kaarten, crazy monkey, humping bonus, etc.
Dat dus....quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het is ook nog eens ontzettend hypocriet, roken levert de maatschappij meer op dan dat het kost. Ze willen het helemaal niet kwijt.
Single af, je weet wel. Sinds nieuwjaar druk gehad en veel weggeweest en maar weinig gefokt. Nu een beetje tijd aan het verdrijven.quote:
Hoezo? Ze eet het niet, dan kan ze het vast nog wel klaarmaken..quote:
Aah zo. Maar je mag hier altijd komen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Single af, je weet wel. Sinds nieuwjaar druk gehad en veel weggeweest en maar weinig gefokt. Nu een beetje tijd aan het verdrijven.
en dan toch de discipline hebben om het niet te etenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh maar vlees is fucking lekker. Het water loopt me in de mond hoor soms.Biefstukkie. Big Mac. Damn. Dus. Ik ben het met je eens!
En toch kun je de verleiding weerstaan? Knapquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh maar vlees is fucking lekker. Het water loopt me in de mond hoor soms.Biefstukkie. Big Mac. Damn. Dus. Ik ben het met je eens!
Sommige misschien wel. Maar andere niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo? Ze eet het niet, dan kan ze het vast nog wel klaarmaken..
Ze is gewoon hier hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo? Ze eet het niet, dan kan ze het vast nog wel klaarmaken..
Die is ook wel mooi ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaaa dr komt vaag iets boven.
Ik vond die ene wel leuk dat Phoebe hem Frans probeert te leren.
Dank je!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En toch kun je de verleiding weerstaan? Knap
Klopt.. Ex schoonzusje wilde het nieteens meer aanraken, en in extreme gevallen nieteens zien.. Maar die sloeg wel enorm door daarin..quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige misschien wel. Maar andere niet.
whehe ja. 'il est un peu retardé'quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaaa dr komt vaag iets boven.
Ik vond die ene wel leuk dat Phoebe hem Frans probeert te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |