Vrouwelijk vleesquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Vlees. We komen er samen wel uit.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De dag dat mijn ex vreemd ging en ik die kerel tegenkwam waarmee ze het gedaan had
Geen idee. Ben ook geen kenner ofzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
welke aflevering is dat ik ken ze nog niet allemaal
Ja, je vond hm leuk? Ik dacht: dit is het zoveelste poesjes-grapje. Maar ben blij dat iemand hm waardeert.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
hoeist met venco, geniet je nog met volle teugen meis?
Daar ben ik anders in, eigenlijk.. Ik zal me niet laten dwingen om het te laten staan.. Maar ik zou best een enkele keer mee eten met een vegetarisch gerecht..quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eh nee, dat is gewoon iets wat iedereen zelf moet (w)eten. Leuk dat je vegatarier bent, maar als iemand anders 3x per dag vlees eet, is dat aan hem. Geen overleg nodig.
Heel goed. Ik zei ook niet welk vlees. Vruchtvlees. Tandvlees.quote:
Ja de mannen zijn samen leuker dan de vrouwen. Het is gewoon waar: mannen hebben meer humor. Zelfs als acteur.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vind vooral de gasten mooi.
Vind een van de mooiste momenten dan ook het stukje met Bamboozled
Je zal wel moetenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ben ik anders in, eigenlijk.. Ik zal me niet laten dwingen om het te laten staan.. Maar ik zou best een enkele keer mee eten met een vegetarisch gerecht..
Voor alle duidelijkheid: ((#*#(#_ staat voor ' aan mijn poes roesten'quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:05 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Het zal mij ook echt ((#*#(#_ of iemand vlees eet of niet.
Als je ondanks al het gedoe rond roken, toch nog rookt, ben je best coolquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Vroeger. Toen roken nog cool was, was dat zo'n slogan.
Had ik tegen je in moeten gaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier weet ik dan weer niets op terug
Ik heb roken nooit cool gevonden.. Heb 't ook nooit gedaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Vroeger. Toen roken nog cool was, was dat zo'n slogan.
Ik weet ook nog wel een vraag. Maar die durf ik niet te stellenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Heel goed. Ik zei ook niet welk vlees. Vruchtvlees. Tandvlees.
Ow zulke leuke grapjens ook altijd. "Eet je wel vleestomaten?"
Ouch.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De dag dat mijn ex vreemd ging en ik die kerel tegenkwam waarmee ze het gedaan had
Waarom mag je niet meer komen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:08 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet meer komen, maar spiek af en toe eens.
Tja, er worden je steeds meer dingen ontnomen als roker en iedereen kijkt je aan alsof je een crimineel bent....quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je ondanks al het gedoe rond roken, toch nog rookt, ben je best cool
Dan lijkt het me beter van niet, als je het zelf al geen goed idee vindt niet durft.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel een vraag. Maar die durf ik niet te stellen
Ik ben van mening dat hoe lekker een vegetarisch gerecht ook is, het altijd! nog lekkerder wordt met vlees.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ben ik anders in, eigenlijk.. Ik zal me niet laten dwingen om het te laten staan.. Maar ik zou best een enkele keer mee eten met een vegetarisch gerecht..
Indeedquote:
Je bedoelt: Wat voor vlees zij in de kuip heeft?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel een vraag. Maar die durf ik niet te stellen
ik zag er de humor wel van inquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, je vond hm leuk? Ik dacht: dit is het zoveelste poesjes-grapje. Maar ben blij dat iemand hm waardeert.![]()
Hier gaat het super. Geniet ontzettend.![]()
En met jou? Al wat beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |