Je hebt echt prachtkatten Spezzaquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef Spezza19 het volgende:
In de sneeuwwat een tijger....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk, dat is nog goedkoper ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
daarvan zijn er nog zat, aan vrouwelijke seksuele aandacht geen gebrek.
Chandler!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ze heeft haar momenten. Maar vind Chandler, Ross en Monica leuker.
nee ik hou het wel bij mijn vissenquote:
Dan moet ;t wel op een dag waarop ik niet na een bezoekje nog moet werken, want anders dan komt dat niet goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Och. Zullen ze leuk vinden. Ze worden graag ge-aaid.
hij heerstquote:
Dat doe ik ook. Helemaal vega worden zie ik niet gebeurenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eh nee, ik wil best gaan, maar vegetariėr worden is denk ik teveel van het goede.. Zou wel eventueel zo nu en dan vlees willen laten staan..
welke pizzaria en wat voor pizza?quote:
De dag dat mijn ex vreemd ging en ik die kerel tegenkwam waarmee ze het gedaan hadquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een man met een mooie poes. Hoe vaak hoor je dat nou!
Phoebe. Ja soms inderdaad, niet altijd. Toch gebruik ik haar quotes regelmatig zoals.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:
welke aflevering is dat ik ken ze nog niet allemaalquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een man met een mooie poes. Hoe vaak hoor je dat nou!
eh nee, dat is gewoon iets wat iedereen zelf moet (w)eten. Leuk dat je vegatarier bent, maar als iemand anders 3x per dag vlees eet, is dat aan hem. Geen overleg nodig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Vlees. We komen er samen wel uit.
Vind vooral de gasten mooi.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
De plaatselijke Italiaan en een pizza met olijven, mozzarella, gorgonzola etc.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Vlees. We komen er samen wel uit.
Het zal mij ook echt ((#*#(#_ of iemand vlees eet of niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eh nee, dat is gewoon iets wat iedereen zelf moet (w)eten. Leuk dat je vegatarier bent, maar als iemand anders 3x per dag vlees eet, is dat aan hem. Geen overleg nodig.
aah okee ik bestel altijd bij new york pizza bbq bacon beefquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De plaatselijke Italiaan en een pizza met olijven, mozzarella, gorgonzola etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |