Och. Zullen ze leuk vinden. Ze worden graag ge-aaid.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, nu wil ik echt een keer bij je langs
Economische crisis he...vlees te duur,,dan maar je kat, denk je danquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef stbabylon het volgende:
Nog maar 1 poes bij mij. En die gaat zaterdag weg.
Tijd weer voor een bezoekje aan de Kamasutrabeurs dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef stbabylon het volgende:
Nog maar 1 poes bij mij. En die gaat zaterdag weg.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik begon je net een te gek wief te vinden
ik heb nog surinaamse nasi staan en andijvie met gehaktballen die denk ik weg magquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En heb geen idee WAT te gaan eten
I come with the pussies! Take it or leave it!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik begon je net een te gek wief te vinden
Maar 5 poesjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Volgens mij klinkt in dit topic alles fout.
Stiekem vond ik hem wel grappig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Economische crisis he...vlees te duur,,dan maar je kat, denk je dan
Hij brengt hem daarom ook naar de Chinees... levert ie tenminste nog wat opquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Economische crisis he...vlees te duur,,dan maar je kat, denk je dan
Ik heb ermee leren leven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar 5 poesjesis dat niet lastig?
ik zou dat echt niet kunnenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:59 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik heb ermee leren leven.![]()
Nu andere mensen nog. Het is ZO GEZELLIG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Mooi, soms denk ik dat ik de enige ben, aangezien er ook genoeg zijn die haar juist grappig vindenquote:
Tot het eind van het jaar ben ik 4 dagen in de week in Engeland. Nogal oneerlijk tegenover haar. Dus die gaat voor die tijd bij mijn ex wonen.quote:
Damn, if you would come here, we would have 8 pussiesquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:59 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
I come with the pussies! Take it or leave it!
Eh nee, ik wil best gaan, maar vegetariėr worden is denk ik teveel van het goede.. Zou wel eventueel zo nu en dan vlees willen laten staan..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vegatarisch maaltijdsalade natuurlijk
Where my pussies at?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Damn, if you would come here, we would have 8 pussies
Vlees. We komen er samen wel uit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eh nee, ik wil best gaan, maar vegetariėr worden is denk ik teveel van het goede.. Zou wel eventueel zo nu en dan vlees willen laten staan..
Ik vind poesjes wel leuk maar ik zal er niet nooit eentje nemen ivm allergiequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:59 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik heb ermee leren leven.![]()
Nu andere mensen nog. Het is ZO GEZELLIG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij brengt hem daarom ook naar de Chinees... levert ie tenminste nog wat op
daarvan zijn er nog zat, aan vrouwelijke seksuele aandacht geen gebrek.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tijd weer voor een bezoekje aan de Kamasutrabeurs dus.
Och, ze heeft haar momenten. Maar vind Chandler, Ross en Monica leuker.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Mooi, soms denk ik dat ik de enige ben, aangezien er ook genoeg zijn die haar juist grappig vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |