misschien gaat het helpen als ik eens wat eet.. Vandaag nog niks opquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook die.. Ik ben het gewend![]()
ex pakte nooit een warme kruik of elektrische deken.. Zodra ik in bed kroop lag ze met d'r koude voeten en handen om me heen gewikkeld als een wurgslang om zijn prooi
Goed zoquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verwarming staat nog nieteens aan hier
Niet ikke hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neuj, dan heb ik het liever koud.
Mee eens!quote:
Kachel uit, deuren wel dicht..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die de kachel nog uit heeft en de hele dag met de deur open zit?
deur is wel dicht maar kachel nog uitquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die de kachel nog uit heeft en de hele dag met de deur open zit?
Dat helpt altijd welquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien gaat het helpen als ik eens wat eet.. Vandaag nog niks op
dat denk ik welquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat zou best iets kunnen schelen jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien gaat het helpen als ik eens wat eet.. Vandaag nog niks op
Geen idee ik heb ze nog maar 1 keer gezien.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mee eens!
Enorm schattig hoe Leena op je af gerent komt met de houding van "Heuj, jou ken ik, jij bent lief!"
quote:
Tijn, dit is eng..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
deur is wel dicht maar kachel nog uit
Maar mijn vibo heet niet Bou en daarbij, dat heeft buiten op straat weinig effect he (en dan nog).quote:
quote:
ik vergeet de laatste tijd veel te vaak om te etenquote:
GMTAquote:
Nee..... maar het raam open vandaag heeft mij net een verkoudheid bezorgdquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
En als het 2 poesjes waren geweest?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
't Is dat Leena een poesje is, als ze een katertje was geweest, was ze gewoon een Lenin geworden
Die is natuurlijk wat blij dat ze even van Lotusss weg kan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mee eens!
Enorm schattig hoe Leena op je af gerent komt met de houding van "Heuj, jou ken ik, jij bent lief!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaar vanaf nu heet 'ie wel Bou, aangezien de volgende keer als je ermee gaat spelen toch wel aan mij moet denkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar mijn vibo heet niet Bou en daarbij, dat heeft buiten op straat weinig effect he (en dan nog).Wat een waardeloze tips!
Ik om te drinken, terwijl ik nog best veel koffie drinkquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vergeet de laatste tijd veel te vaak om te eten
Ik wilde eigenlijk 2 katertjes, dus daar heb ik eigenlijk niet over nagedacht!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als het 2 poesjes waren geweest?
Altijd in renmodus:quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maaar vanaf nu heet 'ie wel Bou, aangezien de volgende keer als je ermee gaat spelen toch wel aan mij moet denken
Haha,,ow je bent buiten? Dan moet je maar rondjes gaan rennen, of een heupflacon kopen en whiskey erin gieten
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die is natuurlijk wat blij dat ze even van Lotusss weg kan.
Dan kijkt ze je echt aan van "neem me meeeee, alsjebliieeeeff"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, grapje hoor LotusssZou ze niet van je willen afnemen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Haha, mallerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
't Is dat Leena een poesje is, als ze een katertje was geweest, was ze gewoon een Lenin geworden
Een kater is al erg genoeg laat staan 2quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk 2 katertjes, dus daar heb ik eigenlijk niet over nagedacht!
Jonge katjes kijken heel vaak zo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kijkt ze je echt aan van "neem me meeeee, alsjebliieeeeff"![]()
nja, cola gaat er met liters inquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik om te drinken, terwijl ik nog best veel koffie drink
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Altijd in renmodus:![]()
Whiskey:![]()
En....iew!![]()
Hij is lekker bezig met verven in zijn studiootje in Breda. Morgen ga ik naar hem toequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, mallerd
Hoest met je Prince Charming btw?
Dan zal je moeten delen. Murm wil ze ook alquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kijkt ze je echt aan van "neem me meeeee, alsjebliieeeeff"![]()
Hoiquote:
schattig my ass. Bitches zijn hetquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jonge katjes kijken heel vaak zo.Please take me home with you! Katjes zijn indd. wel onwijs schattig.
Breda..minder..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is lekker bezig met verven in zijn studiootje in Breda. Morgen ga ik naar hem toe
Als je ze Varken noemt, zou ik ook bitchen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schattig my ass. Bitches zijn het
Noem je dit snelquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het gaat mij hier te snel.
Het viel mee! Tactiek he. Single. Eenpersoonsmaaltijden. Dit tijdstip.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weer ontsnapt uit de Ellendige AH drukte?
Mjah, keertje met broertje overleggen of het budget wat we kunnen maken voldoende is om er eentje te nemen voor onszelfquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jonge katjes kijken heel vaak zo.Please take me home with you! Katjes zijn indd. wel onwijs schattig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |