Ook die.. Ik ben het gewendquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, en dan mn voeten nogik heb zelfs schoenen aan nu, dat heb ik nooit in huis
tsja als je nou warme handjes had dan was het een heel ander verhaalquote:
Ja Stalin in Leena zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee!Rauzende poezels zijn lief!
En ze zijn al zooo lief geweest vandaag!
BURN!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neuj, dan heb ik het liever koud.
Verwarming staat nog nieteens aan hierquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Trainen gewoon de verwarming uit doendan sta je zo weer in je blote kont buiten als het vriest
misschien gaat het helpen als ik eens wat eet.. Vandaag nog niks opquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook die.. Ik ben het gewend![]()
ex pakte nooit een warme kruik of elektrische deken.. Zodra ik in bed kroop lag ze met d'r koude voeten en handen om me heen gewikkeld als een wurgslang om zijn prooi
Goed zoquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verwarming staat nog nieteens aan hier
Niet ikke hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neuj, dan heb ik het liever koud.
Mee eens!quote:
Kachel uit, deuren wel dicht..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die de kachel nog uit heeft en de hele dag met de deur open zit?
deur is wel dicht maar kachel nog uitquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die de kachel nog uit heeft en de hele dag met de deur open zit?
Dat helpt altijd welquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien gaat het helpen als ik eens wat eet.. Vandaag nog niks op
dat denk ik welquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat zou best iets kunnen schelen jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien gaat het helpen als ik eens wat eet.. Vandaag nog niks op
Geen idee ik heb ze nog maar 1 keer gezien.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mee eens!
Enorm schattig hoe Leena op je af gerent komt met de houding van "Heuj, jou ken ik, jij bent lief!"
quote:
Tijn, dit is eng..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
deur is wel dicht maar kachel nog uit
Maar mijn vibo heet niet Bou en daarbij, dat heeft buiten op straat weinig effect he (en dan nog).quote:
quote:
ik vergeet de laatste tijd veel te vaak om te etenquote:
GMTAquote:
Nee..... maar het raam open vandaag heeft mij net een verkoudheid bezorgdquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
En als het 2 poesjes waren geweest?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
't Is dat Leena een poesje is, als ze een katertje was geweest, was ze gewoon een Lenin geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |