Bij m'n ouders vind je de thermostaat als het kouder is niet onder de 23.. tenzij ze gaan slapen..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ma ook altijd. Als ik langs ben geweest staat ie altijd op 21
Ice Queenquote:
quote:
Tjah..dan doe je het verkeerd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, aan warme dingen denken en gewoon doen alsof het niet koud was. Maar het hielp niet.
Niet Domino's. Die zijn veel te duur...quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook net aan te denken....
Domino's![]()
Zo erg? Naja, ik heb daar hooguit 2 seconden last van, mits je ze niet steeds weg haalt.. Dan zijn ze zo warm!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik nu mijn handjes tegen iemand aan zou drukken zou diegene het verwarren met een bevroren brood
ik heb t altijd snel koudquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dikkere trui aantrekken dan. Zit hier nog gewoon in mn blousjewarm zat! Heerlijk om warmbloedig te zijn
O schatje toch,,,,,,,, *engel geeft aan Flippiee een berenknuffel *quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil zo graag een potje huilen, schelden en eigenlijk vooral duidelijkheid. Maar ik kan het allemaal niet doen.
Mag ik nu een virtuele knuffel zonder uitleg hoeven te geven?
Gewoon wat oxa door het voer mengenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet Domino's. Die zijn veel te duur...
Gewoon de plaatselijke pizzaboer
Oeh en de poezels zijn weer aan het rauzen
Ik was er beter in.. 's Winters nog in korte mouwen buiten aan de auto sleutelen ofzo..quote:
Je kan ook met Bou gaan spelen. Krijg je het ook warm vanquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nog een gouden tip dan hoe ik dat moet doen?
Met warme gedachtes kan ik het wél uitstellen. Dan krijg ik het gewoon ineens koud als ik al lang en breed weer warm binnenzitquote:
Mijn voeten en handen. Verschrikkelijk 's winters.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb t altijd snel koudmijn lijf is nogal van de extremen, ene moment snikheet, dan weer ijskoud. Vooral mn voeten zijn n drama
dan weet ik wel een plek waar jou handjes nu niet mogen komenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik nu mijn handjes tegen iemand aan zou drukken zou diegene het verwarren met een bevroren brood
haha, en dan mn voeten nogquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo erg? Naja, ik heb daar hooguit 2 seconden last van, mits je ze niet steeds weg haalt.. Dan zijn ze zo warm!
Nee!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon wat oxa door het voer mengendan rauzen ze niet meer
Trainen gewoon de verwarming uit doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was er beter in.. 's Winters nog in korte mouwen buiten aan de auto sleutelen ofzo..![]()
En nergens last van hebben.. Tegenwoordig is dat wel anders..
Dan krijg je ineens rillingen of iets dergelijksquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met warme gedachtes kan ik het wél uitstellen. Dan krijg ik het gewoon ineens koud als ik al lang en breed weer warm binnenzit
7 euro voor een pepperoni pizza vind ik nog meevallen...quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet Domino's. Die zijn veel te duur...
Gewoon de plaatselijke pizzaboer
Oeh en de poezels zijn weer aan het rauzen
Neuj, dan heb ik het liever koud.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je kan ook met Bou gaan spelen. Krijg je het ook warm van
sja, your lossquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan weet ik wel een plek waar jou handjes nu niet mogen komen
of je billen, als je gefietst hebt ofzo, heb je dat ook?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn voeten en handen. Verschrikkelijk 's winters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |