Ja, dat had ik dus niet verwachtquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klein wel, maar geen pindaGewoon oer-Hollands!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ze is gewoon DIIIIRRRRRRRRRRRRRRRRRTY!!
Deze week is prima. Volgende ook. Mag ook allebeiquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Even kijken voor deze week? Volgende week kan ik sowieso wel jouw kant opkomen
Ehm.. Nee, zo'n concentratie heb ik ook niet nee..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wist je allang![]()
oh en na een nacht doorhalen en de hele dag klussen, gaat een financieel structuur overeenkomst lezen niet echt meer lukken
18? damn, veel te koud in de herfst/winter.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, en de verwarming weer uit, 18 graden is warm zat. Laat de buren maar stoken
Ga je nu wéér douchen zonder mij?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:11 schreef missbehavin het volgende:
voor Flippiee
Zo maar eens douchen
Voor jou toch geen probleemquote:
Ohquote:
quote:
understatement of the yearquote:
mijn ouders hebben dat thuis ook altijd.. Brr, mij te koud hoor! Ik heb t meestal 22 ofzoquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:17 schreef dawg het volgende:
[..]
18? damn, veel te koud in de herfst/winter.
Morgen maar eerder opstaan, woensdag overleg en moet nog een pleidooi schrijven voor een nieuwe. Maar we willen em helemaal niet veranderen, deze is veel te gunstigquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm.. Nee, zo'n concentratie heb ik ook niet nee..
quote:
Kun je er niet wat meer pro's uit slepen dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen maar eerder opstaan, woensdag overleg en moet nog een pleidooi schrijven voor een nieuwe. Maar we willen em helemaal niet veranderen, deze is veel te gunstig
ma ook altijd. Als ik langs ben geweest staat ie altijd op 21quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn ouders hebben dat thuis ook altijd.. Brr, mij te koud hoor! Ik heb t meestal 22 ofzo
Kou is een emotie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:
Vh weekend was het ook zo koud 's avonds en had te dunne sjaal om. Tering.
dikkere trui aantrekken dan. Zit hier nog gewoon in mn blousjequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn ouders hebben dat thuis ook altijd.. Brr, mij te koud hoor! Ik heb t meestal 22 ofzo
Daar zat ik ook net aan te denken....quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:39 schreef Lotusss het volgende:
Zo maar even heel lamzakkerig pizza bestellen
Heb ik geprobeerd, aan warme dingen denken en gewoon doen alsof het niet koud was. Maar het hielp niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kou is een emotie.
Als je denkt dat het koud is, dan is het dat ook. Heb je daarentegen vrolijke, warme gedachtes, dan zal het ook niet koud aanvoelen.
bij ons net zoquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ma ook altijd. Als ik langs ben geweest staat ie altijd op 21
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |