Die foto in je fobo he..ben jij dat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne gaat nog niet aan zo lang ik het redt met m'n vest.. Tenzij visite natuurlijk..
Knuffel meisjequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil zo graag een potje huilen, schelden en eigenlijk vooral duidelijkheid. Maar ik kan het allemaal niet doen.
Mag ik nu een virtuele knuffel zonder uitleg hoeven te geven?
Precies!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
jij wel.en de pm van iedereen hier staat open.
Ik weet het gewoon allemaal niet zo goed meer. Laten we het daar ophouden.quote:
Avond Tijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat magalsjeblieft
![]()
Goeie avond trouwens
ik ben daar te boers voor denk ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is er in jouw ogen mis met het volk in de randstad?
sja. Maar ik wil niet bij de popo. Ik vraag me gewoon lichtelijk af op blauwsmoel niks voor me isquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Met jouw redenatie zou iedereen bij de popo gaan
Nee, das m'n tweelingbroerquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Die foto in je fobo he..ben jij dat?
heeyquote:
Voor mij zijn ze errug nodig, die dagen!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe absoluut maar soms zijn zulke dagen ook wel lekker en noodzakelijk
Okee,,zal er niet op verdergaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon allemaal niet zo goed meer. Laten we het daar ophouden.
[..]
Shopze!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Natalie78 het volgende:
Dan ga ik nu even naar de winkel. Die zuurkool van iemand daarnet klinkt wel oke eigenlijk.
ik red het al meer dan een maand niet meer met een vestquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne gaat nog niet aan zo lang ik het redt met m'n vest.. Tenzij visite natuurlijk..
Nogsteeds?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:11 schreef missbehavin het volgende:voor Flippiee
Zo maar eens douchen
Maar heb je dat alleen in de randstad of zou je dat ook hebben als je in Zweden zou zitten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:11 schreef Giertje het volgende:
trouwens ik heb niks tegen alle mensen uit de randstad maar ik kan daar gewoon niet harden
heb er een keer 3 maanden gezeten en ik had me een heimwee niet normaal meer
Die lijkt sprekend op jequote:
quote:
jap ofzo he?quote:
Koukleumquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik red het al meer dan een maand niet meer met een vest
Mn nagels zijn er helemaal paars van
Ohnee, das de nagellak
ze is gewoon DIIIIRRRRRRRRRRRRRRRRRTY!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogsteeds?Of verwar ik vandaag met gisteren?
ach, ik denk dat alleen over R'damquote:
Nee, joh, niet doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja. Maar ik wil niet bij de popo. Ik vraag me gewoon lichtelijk af op blauwsmoel niks voor me is
zolang ik maar in een bosrijk gebied zit hoor je mij niet klagenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar heb je dat alleen in de randstad of zou je dat ook hebben als je in Zweden zou zitten?
vrijdag ben ik in het umcn trouwens.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja. Maar ik wil niet bij de popo. Ik vraag me gewoon lichtelijk af op blauwsmoel niks voor me is
Ze hoopt stiekum dat er iemand mee wilt om te douchenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik ga ook maar even wat thee zetten,,,quote:
Ah, achso!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
zolang ik maar in een bosrijk gebied zit hoor je mij niet klagen
ik woon nu hier in apeldoorn vlakbij is bos en ik mag daar graag zijn
Klein wel, maar geen pindaquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, zoiets.
Meer een klein, stevige pindaboy
Ik ken tweeling die niet op elkaar lijken hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb je al gauw he, bij een tweeling
Douchen en met Bou spelenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen wel zoiets gepost, dus het zou kunnen. Ik hou van douchen ja
Wel beetje ver..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze hoopt stiekum dat er iemand mee wilt om te douchen
Wist je allangquote:
* Lotusss geeft Flippiee een hele dikke knuffel en een familypack kleenexquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon allemaal niet zo goed meer. Laten we het daar ophouden.
Sterrenbeelden tellen niet he.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken tweeling die niet op elkaar lijken hoor
ik wil nog een keer naar noorwegen daar beetje het land door trekkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, achso!In de randstad heb je natuurlijk genoeg stukken met bos erbij (of: tuin).
7.00 -13.30 ben ik aan het werk op orthopedie.. Hoelaat moet jij naar waar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |