tattoo's, hoge hakken en sletterige sexy lingerie, een engel, je houdt niet van iphone's, niet de makkelijkste, wauw.quote:
Ja, dat was niet tegen jou gericht, gewoon een tvp in een nieuwe topic en ik voel we weer ver beneden peil, duys laat me maarquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
? Ik heb toch al hoi gezegd????
bij deze dan
en anders snap ik je PI niet
regent het dan?quote:
Ik ga het je pmen!!quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
niet overdrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
tattoo's, hoge hakken en sletterige sexy lingerie, een engel, je houdt niet van iphone's, niet de makkelijkste, wauw.
what's the catch? behalve jou dan he
beetje late reactie
Jij nooit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Echt? Dus ik ben toch niet de enige?
een avond met alleen vrouwen is wel heel gezellig hèquote:
nee zover was ik ook alquote:
quote:
Ik vind regen best, als ik er niet in hoef te werkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Echt? Dus ik ben toch niet de enige?
hier is het droogquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op sommige plekken regent het met vlagen geloof ik
quote:
Die was nét op de radio!quote:
Misschien niet, ik weet het gewoon niet. Ga wel op bed uitjanken ofzo..quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
In een druk topic waar de mensen je kennen posten en zeggen laat maar...is dat heel nuttig?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:46 schreef Bos81 het volgende:
Ja, dat was niet tegen jou gericht, gewoon een tvp in een nieuwe topic en ik voel we weer ver beneden peil, duys laat me maar
Soms moet dat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
een avond met alleen vrouwen is wel heel gezellig hè
Ik bedoelde het ook niet als kritiek hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien niet, ik weet het gewoon niet. Ga wel op bed uitjanken ofzo..
garbagequote:
en ik dacht dat ik lui wasquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:51 schreef Lotusss het volgende:
Ik lig al zowat de hele dag in mijn nest en ik ben te lui om te kijken of het buiten wel regent
Okee, begrijp het denk ik wel..quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet als kritiek hoor.
Soms wel JB soms welquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
een avond met alleen vrouwen is wel heel gezellig hè
ik heb m'n best gedaan, maar ben het niet geworden. En ben het ook eens met de reden waarom niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:53 schreef Watertornado het volgende:
JoeBravo: ik heb niet alles bijgelezen; hoe is je sollicitatie gegaan?
Ik bedoelde meer van: als je een beetje 'met rust gelaten' wilt worden, dan heeft posten voor jezelf niet zoveel nut denk ik. Maar goed, het viel me op. Bedoel er verder niets mee. Good luck.quote:
aah okee hier in apeldoorn geen druppel totzoverrequote:
quote:
Maar waarnaar wilde je nu solliciteren?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb m'n best gedaan, maar ben het niet geworden. En ben het ook eens met de reden waarom niet.
Goed hè?quote:
maakt dat wat uit?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar waarnaar wilde je nu solliciteren?
Raar genoeg is het bijna altijd kutweer als je naar Amsterdam gaat (en dan bij Amsterdam aankomt). Wat verder naar de kust is het dan vrijwel altijd een stuk beter.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee hier in apeldoorn geen druppel totzoverre
Nee, je hebt gewoon gelijk hoor, dank jequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van: als je een beetje 'met rust gelaten' wilt worden, dan heeft posten voor jezelf niet zoveel nut denk ik. Maar goed, het viel me op. Bedoel er verder niets mee. Good luck.
whehehe absoluut maar soms zijn zulke dagen ook wel lekker en noodzakelijkquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zou ik gaan solliciteren voor blauwsmoel?
tsja amsterdam he dat zegt al genoegquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Raar genoeg is het bijna altijd kutweer als je naar Amsterdam gaat (en dan bij Amsterdam aankomt). Wat verder naar de kust is het dan vrijwel altijd een stuk beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |