skoda fabia.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat rij je dan voor een auto?
Ik kan zeker een BMW rijder imiteren, het leukste is het om dat in de saaie burger Volvo (in het antraciet ook nog) van mn moeder te doen
Omdat ik wist dat jij verzuurd kwam reagerenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is dom van je. En dat kom je hier melden, omdat....?
Ik kom wel naar jouquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu kom ik niet omdat ik bang voor je ben.
Zozo, je bent erop vooruit gegaan dan de laatste tijdquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat ik wist dat jij verzuurd kwam reageren
Les 1 van Singles: Je mist hier vrijwel nooit iets en als het belangrijk is, dan komt het een aantal keer terug in de herhalingquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:37 schreef Natalie78 het volgende:
Niet normaal hoe snel het gaat! Heb ik iets gemist?![]()
You learn a little every day! Thank you Miss Automatic!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:38 schreef automatic_ het volgende:
Les 1 van Singles: Je mist hier vrijwel nooit iets en als het belangrijk is, dan komt het een aantal keer terug in de herhaling
Haha. Morgen komt de volgende les hèquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:39 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
You learn a little every day! Thank you Miss Automatic!
Ik zit er klaar voor!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Morgen komt de volgende les hè
Soms weken later.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Les 1 van Singles: Je mist hier vrijwel nooit iets en als het belangrijk is, dan komt het een aantal keer terug in de herhaling
Dat overwoog ik ook voor een milliseconde maar nee. Ik ga zo zelf iets kopen en maken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:39 schreef Lotusss het volgende:
Zo maar even heel lamzakkerig pizza bestellen
Ja, ook dan valt het nog onder herhalingquote:
Lekkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:39 schreef Lotusss het volgende:
Snap ik!quote:
Vertel eens, wat gaat de pot schaften dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat overwoog ik ook voor een milliseconde maar nee. Ik ga zo zelf iets kopen en maken.Maar wat?
Ah well, zo bijdehand.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ook dan valt het nog onder herhaling
Is nog niet zo gek bedacht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
[Singles] Waar de oude koeien weken later worden opgedregd...
Ja precies, wat? Ik weet het niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vertel eens, wat gaat de pot schaften dan?
ja nou, je brengt het zo overtuigendquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kom wel naar jouas usual.
En bang voor mij, gekkerd
Jij ook, je zuurgraad is nog hoger als eerstquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zozo, je bent erop vooruit gegaan dan de laatste tijd![]()
[..]
ik denk niet dat mijn oma ooit zelf heeft schoongemaakt, ze hadden altijd een winkel en werkten daar 7-dgn/weekquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn opa en oma wonen ook nog op zichzelf, maar opa wil geen huishoudster en oma kan het met dr longen allemaal niet goed meer aan. Naast dat is opa gewoon een enorme vetpeuk
Ik ben op dreef vandaagquote:
+1 maar dan geen pizza, heb zin in chineesquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:39 schreef Lotusss het volgende:
Rundvlees wat 14 dagen gehangen heeft is ook lekkerder hèquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
[Singles] Waar de oude koeien weken later worden opgedregd...
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Peu![]()
[..]
Hi Bos![]()
@ de rest die in de laatste paar pagina's binnenkwam rollen![]()
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja nou, je brengt het zo overtuigend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dan is het eigenlijk + 1/2.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 maar dan geen pizza, heb zin in chinees
Hey Bosjequote:
Nee, ik vind van niet eigenlijk. Althans, nog nietquote:
Scherp!quote:
Das ook niet handig dan.. Ik ga voor mezelf dus niet koken.. En heb er ook niets voor in huis momenteel..quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja precies, wat? Ik weet het niet.
Daarom, bijdehand is soms gewoon ff lekker.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik vind van niet eigenlijk. Althans, nog niet![]()
[..]
Scherp!
Nope, ik ben immuun.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn jullie ook direct zo verkouden nu het weer wat minder is ?
Mannenquote:
Mijn neus zit alweer helemaal verstopt, nadat ik vanmorgen 10 minuten op het station heb gewacht.quote:
quote:
tattoo's, hoge hakken en sletterige sexy lingerie, een engel, je houdt niet van iphone's, niet de makkelijkste, wauw.quote:
Ja, dat was niet tegen jou gericht, gewoon een tvp in een nieuwe topic en ik voel we weer ver beneden peil, duys laat me maarquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
? Ik heb toch al hoi gezegd????
bij deze dan
en anders snap ik je PI niet
regent het dan?quote:
Ik ga het je pmen!!quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
niet overdrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
tattoo's, hoge hakken en sletterige sexy lingerie, een engel, je houdt niet van iphone's, niet de makkelijkste, wauw.
what's the catch? behalve jou dan he
beetje late reactie
Jij nooit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Echt? Dus ik ben toch niet de enige?
een avond met alleen vrouwen is wel heel gezellig hèquote:
nee zover was ik ook alquote:
quote:
Ik vind regen best, als ik er niet in hoef te werkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Echt? Dus ik ben toch niet de enige?
hier is het droogquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op sommige plekken regent het met vlagen geloof ik
quote:
Die was nét op de radio!quote:
Misschien niet, ik weet het gewoon niet. Ga wel op bed uitjanken ofzo..quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
In een druk topic waar de mensen je kennen posten en zeggen laat maar...is dat heel nuttig?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:46 schreef Bos81 het volgende:
Ja, dat was niet tegen jou gericht, gewoon een tvp in een nieuwe topic en ik voel we weer ver beneden peil, duys laat me maar
Soms moet dat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
een avond met alleen vrouwen is wel heel gezellig hè
Ik bedoelde het ook niet als kritiek hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien niet, ik weet het gewoon niet. Ga wel op bed uitjanken ofzo..
garbagequote:
en ik dacht dat ik lui wasquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:51 schreef Lotusss het volgende:
Ik lig al zowat de hele dag in mijn nest en ik ben te lui om te kijken of het buiten wel regent
Okee, begrijp het denk ik wel..quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet als kritiek hoor.
Soms wel JB soms welquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
een avond met alleen vrouwen is wel heel gezellig hè
ik heb m'n best gedaan, maar ben het niet geworden. En ben het ook eens met de reden waarom niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:53 schreef Watertornado het volgende:
JoeBravo: ik heb niet alles bijgelezen; hoe is je sollicitatie gegaan?
Ik bedoelde meer van: als je een beetje 'met rust gelaten' wilt worden, dan heeft posten voor jezelf niet zoveel nut denk ik. Maar goed, het viel me op. Bedoel er verder niets mee. Good luck.quote:
aah okee hier in apeldoorn geen druppel totzoverrequote:
quote:
Maar waarnaar wilde je nu solliciteren?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb m'n best gedaan, maar ben het niet geworden. En ben het ook eens met de reden waarom niet.
Goed hè?quote:
maakt dat wat uit?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar waarnaar wilde je nu solliciteren?
Raar genoeg is het bijna altijd kutweer als je naar Amsterdam gaat (en dan bij Amsterdam aankomt). Wat verder naar de kust is het dan vrijwel altijd een stuk beter.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee hier in apeldoorn geen druppel totzoverre
Nee, je hebt gewoon gelijk hoor, dank jequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van: als je een beetje 'met rust gelaten' wilt worden, dan heeft posten voor jezelf niet zoveel nut denk ik. Maar goed, het viel me op. Bedoel er verder niets mee. Good luck.
whehehe absoluut maar soms zijn zulke dagen ook wel lekker en noodzakelijkquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zou ik gaan solliciteren voor blauwsmoel?
tsja amsterdam he dat zegt al genoegquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Raar genoeg is het bijna altijd kutweer als je naar Amsterdam gaat (en dan bij Amsterdam aankomt). Wat verder naar de kust is het dan vrijwel altijd een stuk beter.
Nou, uitmaken, uitmaken. Ik interesseer me er gewoon voor wat de dagelijkse beslommeringen zijn van de mensen hier in het topic.quote:
Mooie stad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
tsja amsterdam he dat zegt al genoeg
en ik heb gisteren al aangegeven geen behoefte te hebben dat met je te delenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, uitmaken, uitmaken. Ik interesseer me er gewoon voor wat de dagelijkse beslommeringen zijn van de mensen hier in het topic.
mwah niet een van mijn meest favoriete steden in ieder gevalquote:
Had je nog op mn linkedin gekeken?quote:
Oeh, ik kom langs!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
whaaaaaaaaah, mijn verwarming doet het!
Ik dacht dat hij grafisch designer was.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, uitmaken, uitmaken. Ik interesseer me er gewoon voor wat de dagelijkse beslommeringen zijn van de mensen hier in het topic.
klinkt als nee?quote:
was die van mij vergeten uit te zettenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Was 'ie kapot dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
ja, maar niet direct iets gezien waarvan ik het idee dat ik er wat mee kon. (ook niet heel lang gekeken overigens)quote:
Waar kom jij dan graag?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah niet een van mijn meest favoriete steden in ieder geval
maastricht arnhem breda tilburg eindhovenquote:
argumenten?quote:
K zou ook niet direct naar de personen kijken, maar wel bij de bedrijven waar ze werken, 2 kunnen er interessant voor je zijn (eentje weet je al). Als je de volgende keer in de buurt bent kan ik je nog een hele grote groep laten zien die niet direct in mijn netwerk zitten, maar wel in 3 netwerken die ik beheer en waar iedereen me wel een beetje kent (als zoontje van, maar dat boeit niet).quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, maar niet direct iets gezien waarvan ik het idee dat ik er wat mee kon. (ook niet heel lang gekeken overigens)
Deze week maar weer wat actiever naar vacatures zoeken, aangezien ik niks meer heb lopen atm
Mattie!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:00 schreef justmattie het volgende:
Ik zie hier wel eens bekende namen voorbij flitsen. Dusaan die bekenden
Opvallend genoeg de steden buiten de Randstad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
maastricht arnhem breda tilburg eindhoven
nee hoor, heb hem alleen nog niet aan gehad. Nu net een nieuwe klok thermostaat gekocht, en aangesloten, en naar het schijnt werkt dat dingquote:
whehehee jupsquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Opvallend genoeg de steden buiten de Randstad.
Ow okay! Altijd spannend. Danquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee hoor, heb hem alleen nog niet aan gehad. Nu net een nieuwe klok thermostaat gekocht, en aangesloten, en naar het schijnt werkt dat ding
Knuff flips (en uiteraard wil ik wel uitleg maar hoeft niet hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil zo graag een potje huilen, schelden en eigenlijk vooral duidelijkheid. Maar ik kan het allemaal niet doen.
Mag ik nu een virtuele knuffel zonder uitleg hoeven te geven?
* JoeBravo knuffel geeftquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil zo graag een potje huilen, schelden en eigenlijk vooral duidelijkheid. Maar ik kan het allemaal niet doen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
* Giertje geeft jou een knuffelquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
can't beat them.. Join themquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het past denk ik niet bij jou. Jij, een chaotische rebel, gaat als diender fungeren
ik heb gewoon niks met dat volk daar en de sfeer daar vind ik ook geen reet aanquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe dat zo? De Randstad te arrogant in jouw ogen? Of niet interessant genoeg?
nee. Eerst uitlegquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
Knuf! en een kroel door je haarquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil ook huilen, zullen we dat samen doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
Thnx he 14.gifquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb gewoon niks met dat volk daar en de sfeer daar vind ik ook geen reet aan
Oke, duidelijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ik doe het nu al, dus doe je nu dan meequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil ook huilen, zullen we dat samen doen
Mijne gaat nog niet aan zo lang ik het redt met m'n vest.. Tenzij visite natuurlijk..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:04 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ow okay! Altijd spannend. Danik met je mee, de mijne staat ook weer aan!
Dat magquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
jou reken ik er niet bij hoorquote:
Wat is er in jouw ogen mis met het volk in de randstad?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
En bedankt he..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |