ik denk niet dat mijn oma ooit zelf heeft schoongemaakt, ze hadden altijd een winkel en werkten daar 7-dgn/weekquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn opa en oma wonen ook nog op zichzelf, maar opa wil geen huishoudster en oma kan het met dr longen allemaal niet goed meer aan. Naast dat is opa gewoon een enorme vetpeuk
Ik ben op dreef vandaagquote:
+1 maar dan geen pizza, heb zin in chineesquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:39 schreef Lotusss het volgende:
Zo maar even heel lamzakkerig pizza bestellen
Rundvlees wat 14 dagen gehangen heeft is ook lekkerder hèquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
[Singles] Waar de oude koeien weken later worden opgedregd...
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Peu![]()
[..]
Hi Bos![]()
@ de rest die in de laatste paar pagina's binnenkwam rollen![]()
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja nou, je brengt het zo overtuigend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dan is het eigenlijk + 1/2.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 maar dan geen pizza, heb zin in chinees
Hey Bosjequote:
Nee, ik vind van niet eigenlijk. Althans, nog nietquote:
Scherp!quote:
Das ook niet handig dan.. Ik ga voor mezelf dus niet koken.. En heb er ook niets voor in huis momenteel..quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja precies, wat? Ik weet het niet.
Daarom, bijdehand is soms gewoon ff lekker.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik vind van niet eigenlijk. Althans, nog niet![]()
[..]
Scherp!
Nope, ik ben immuun.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn jullie ook direct zo verkouden nu het weer wat minder is ?
Mannenquote:
Mijn neus zit alweer helemaal verstopt, nadat ik vanmorgen 10 minuten op het station heb gewacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |