tattoo's, hoge hakken en sletterige sexy lingerie, een engel, je houdt niet van iphone's, niet de makkelijkste, wauw.quote:
Ja, dat was niet tegen jou gericht, gewoon een tvp in een nieuwe topic en ik voel we weer ver beneden peil, duys laat me maarquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
? Ik heb toch al hoi gezegd????
bij deze dan
en anders snap ik je PI niet
regent het dan?quote:
Ik ga het je pmen!!quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
niet overdrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
tattoo's, hoge hakken en sletterige sexy lingerie, een engel, je houdt niet van iphone's, niet de makkelijkste, wauw.
what's the catch? behalve jou dan he
beetje late reactie
Jij nooit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Echt? Dus ik ben toch niet de enige?
een avond met alleen vrouwen is wel heel gezellig hèquote:
nee zover was ik ook alquote:
quote:
Ik vind regen best, als ik er niet in hoef te werkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Echt? Dus ik ben toch niet de enige?
hier is het droogquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op sommige plekken regent het met vlagen geloof ik
quote:
Die was nét op de radio!quote:
Misschien niet, ik weet het gewoon niet. Ga wel op bed uitjanken ofzo..quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
In een druk topic waar de mensen je kennen posten en zeggen laat maar...is dat heel nuttig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |