skoda fabia.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat rij je dan voor een auto?
Ik kan zeker een BMW rijder imiteren, het leukste is het om dat in de saaie burger Volvo (in het antraciet ook nog) van mn moeder te doen
Omdat ik wist dat jij verzuurd kwam reagerenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is dom van je. En dat kom je hier melden, omdat....?
Ik kom wel naar jouquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu kom ik niet omdat ik bang voor je ben.
Zozo, je bent erop vooruit gegaan dan de laatste tijdquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat ik wist dat jij verzuurd kwam reageren
Les 1 van Singles: Je mist hier vrijwel nooit iets en als het belangrijk is, dan komt het een aantal keer terug in de herhalingquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:37 schreef Natalie78 het volgende:
Niet normaal hoe snel het gaat! Heb ik iets gemist?![]()
You learn a little every day! Thank you Miss Automatic!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:38 schreef automatic_ het volgende:
Les 1 van Singles: Je mist hier vrijwel nooit iets en als het belangrijk is, dan komt het een aantal keer terug in de herhaling
Haha. Morgen komt de volgende les hèquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:39 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
You learn a little every day! Thank you Miss Automatic!
Ik zit er klaar voor!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Morgen komt de volgende les hè
Soms weken later.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Les 1 van Singles: Je mist hier vrijwel nooit iets en als het belangrijk is, dan komt het een aantal keer terug in de herhaling
Dat overwoog ik ook voor een milliseconde maar nee. Ik ga zo zelf iets kopen en maken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:39 schreef Lotusss het volgende:
Zo maar even heel lamzakkerig pizza bestellen
Ja, ook dan valt het nog onder herhalingquote:
Lekkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:39 schreef Lotusss het volgende:
Zo maar even heel lamzakkerig pizza bestellen
Snap ik!quote:
Vertel eens, wat gaat de pot schaften dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat overwoog ik ook voor een milliseconde maar nee. Ik ga zo zelf iets kopen en maken.Maar wat?
Ah well, zo bijdehand.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ook dan valt het nog onder herhaling
Is nog niet zo gek bedacht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
[Singles] Waar de oude koeien weken later worden opgedregd...
Ja precies, wat? Ik weet het niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vertel eens, wat gaat de pot schaften dan?
ja nou, je brengt het zo overtuigendquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kom wel naar jouas usual.
En bang voor mij, gekkerd
Jij ook, je zuurgraad is nog hoger als eerstquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zozo, je bent erop vooruit gegaan dan de laatste tijd![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |