Nou, uitmaken, uitmaken. Ik interesseer me er gewoon voor wat de dagelijkse beslommeringen zijn van de mensen hier in het topic.quote:
Mooie stad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
tsja amsterdam he dat zegt al genoeg
en ik heb gisteren al aangegeven geen behoefte te hebben dat met je te delenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, uitmaken, uitmaken. Ik interesseer me er gewoon voor wat de dagelijkse beslommeringen zijn van de mensen hier in het topic.
mwah niet een van mijn meest favoriete steden in ieder gevalquote:
Had je nog op mn linkedin gekeken?quote:
Oeh, ik kom langs!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
whaaaaaaaaah, mijn verwarming doet het!
Ik dacht dat hij grafisch designer was.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, uitmaken, uitmaken. Ik interesseer me er gewoon voor wat de dagelijkse beslommeringen zijn van de mensen hier in het topic.
klinkt als nee?quote:
was die van mij vergeten uit te zettenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Was 'ie kapot dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
ja, maar niet direct iets gezien waarvan ik het idee dat ik er wat mee kon. (ook niet heel lang gekeken overigens)quote:
Waar kom jij dan graag?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah niet een van mijn meest favoriete steden in ieder geval
maastricht arnhem breda tilburg eindhovenquote:
argumenten?quote:
K zou ook niet direct naar de personen kijken, maar wel bij de bedrijven waar ze werken, 2 kunnen er interessant voor je zijn (eentje weet je al). Als je de volgende keer in de buurt bent kan ik je nog een hele grote groep laten zien die niet direct in mijn netwerk zitten, maar wel in 3 netwerken die ik beheer en waar iedereen me wel een beetje kent (als zoontje van, maar dat boeit niet).quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, maar niet direct iets gezien waarvan ik het idee dat ik er wat mee kon. (ook niet heel lang gekeken overigens)
Deze week maar weer wat actiever naar vacatures zoeken, aangezien ik niks meer heb lopen atm
Mattie!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:00 schreef justmattie het volgende:
Ik zie hier wel eens bekende namen voorbij flitsen. Dusaan die bekenden
Opvallend genoeg de steden buiten de Randstad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
maastricht arnhem breda tilburg eindhoven
nee hoor, heb hem alleen nog niet aan gehad. Nu net een nieuwe klok thermostaat gekocht, en aangesloten, en naar het schijnt werkt dat dingquote:
whehehee jupsquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Opvallend genoeg de steden buiten de Randstad.
Ow okay! Altijd spannend. Danquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee hoor, heb hem alleen nog niet aan gehad. Nu net een nieuwe klok thermostaat gekocht, en aangesloten, en naar het schijnt werkt dat ding
Knuff flips (en uiteraard wil ik wel uitleg maar hoeft niet hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil zo graag een potje huilen, schelden en eigenlijk vooral duidelijkheid. Maar ik kan het allemaal niet doen.
Mag ik nu een virtuele knuffel zonder uitleg hoeven te geven?
* JoeBravo knuffel geeftquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil zo graag een potje huilen, schelden en eigenlijk vooral duidelijkheid. Maar ik kan het allemaal niet doen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
* Giertje geeft jou een knuffelquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
can't beat them.. Join themquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het past denk ik niet bij jou. Jij, een chaotische rebel, gaat als diender fungeren
ik heb gewoon niks met dat volk daar en de sfeer daar vind ik ook geen reet aanquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe dat zo? De Randstad te arrogant in jouw ogen? Of niet interessant genoeg?
nee. Eerst uitlegquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
Knuf! en een kroel door je haarquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil ook huilen, zullen we dat samen doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
Thnx he 14.gifquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb gewoon niks met dat volk daar en de sfeer daar vind ik ook geen reet aan
Oke, duidelijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ik doe het nu al, dus doe je nu dan meequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil ook huilen, zullen we dat samen doen
Mijne gaat nog niet aan zo lang ik het redt met m'n vest.. Tenzij visite natuurlijk..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:04 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ow okay! Altijd spannend. Danik met je mee, de mijne staat ook weer aan!
Dat magquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
jou reken ik er niet bij hoorquote:
Wat is er in jouw ogen mis met het volk in de randstad?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Flippiee het volgende:
En bedankt he..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |