Oh ben jij de zequote:
Dank je! Gekke is...ik weet nog precies hoe het smaakt. Vreemd he? Zou je misschien niet denken na zoveel jaar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
en dan toch de discipline hebben om het niet te eten
ik vind het respect
Jaaa indd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Die is ook wel mooi ja.
Of als Ross Vikram speelt
Handig, zo'n wekkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:14 schreef PeuRac het volgende:
ben weer eens gewekt door de bezorger van mn eten
die aflevering weet ik dan nog wel met die leren broekquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:14 schreef dawg het volgende:
[..]
whehe ja. 'il est un peu retardé'
ik de leren broek van ross, in die badkamer als ie op date is.
zelfs duimpjes zijn soms sip hahahaquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]Hoort zeker zo.
Aah gelukkig. Ben ik blij om. Sip duimpje zijn we niet gewend.
Lach eens naar het duimpje. Oke ik pak het zout wel weer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zelfs duimpjes zijn soms sip hahaha
maar niet te lang
Jaa mag natuurlijk ook wel. Maar zo kennen we je meestal niet geloof ik. Maar nu al weer wat beter dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar niet te lang
Haha..quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa indd.
Sowieso is Ross wel onwijs grappig. Die kop af en toe.En dat eeuwige scheiden en trouwen.
"We were on a break!!"![]()
Meestal zal het wel meevallen inderdaadquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt.. Ex schoonzusje wilde het nieteens meer aanraken, en in extreme gevallen nieteens zien.. Maar die sloeg wel enorm door daarin..
Nu eet ze overigens weer gewoon vlees..![]()
nou ja had ik met blowen ben 3 jaar gestopt toenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:15 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dank je! Gekke is...ik weet nog precies hoe het smaakt. Vreemd he? Zou je misschien niet denken na zoveel jaar.
Ja nu weer wel, afleiding helpt zoals in Singles posten. Gewoon praten/lezen over simpele dingen zoals vegetarisch en poezen is best fijnquote:
had liever doorgeslapenquote:
En hoe heet je ze?quote:
zeker niet na vannacht, hm?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar niet te lang
niet weer wat beterquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa mag natuurlijk ook wel. Maar zo kennen we je meestal niet geloof ik. Maar nu al weer wat beter dus.
Denk dat dat voor alle smaken wel geldt. Soms eet je weer iets uit je jeugd ofzo. Ik kan me nog wel inbeelden hoe Tjolk smaakte. Een beetje. Tjolk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja had ik met blowen ben 3 jaar gestopt toen
en ik kon me de smaak nog zo voor de geest halen
maar goed dat is niks vergeleken met jou vega zijn
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |