Echt schattige beestjesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
1 persoons Zuurkool? Zeker met ranzig stukje vlees dat er eigenlijk niet bij hoort?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Het viel mee! Tactiek he. Single. Eenpersoonsmaaltijden. Dit tijdstip.
Ik ken dat.... wel irritant dat het altijd maar eenspersoonsmaaltijden zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ben vegetarisch. Dus het is een maaltijd zonder ranzig stukje vlees geworden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 persoons Zuurkool? Zeker met ranzig stukje vlees dat er eigenlijk niet bij hoort?
En waarom nou niet 2?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]InkopperrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat express meervoud zodat men juist niet dáár aan denkt.. En wat doen ze..quote:
Jij noemt drinken geen goede tipquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, jij geeft gewoon slechte tips.
Vegetarisch.. Goed dat je dat even zegtquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:39 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ben vegetarisch. Dus het is een maaltijd zonder ranzig stukje vlees geworden.Met ranzige vegetarische rookworst.
Tja, wat wil je he.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er staat express meervoud zodat men juist niet dáár aan denkt.. En wat doen ze..
nu nog die prins vinden die jou red van de smaakversterkers en conserveringsmiddelenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Alsof je dat niet had verwachtquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er staat express meervoud zodat men juist niet dáár aan denkt.. En wat doen ze..
Koffie date van de baan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vegetarisch.. Goed dat je dat even zegt
Tjah.. Singles hequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof je dat niet had verwacht
Hey, ik hang er rond. Ik zeg niet dat ik het altijd koop.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nu nog die prins vinden die jou red van de smaakversterkers en conserveringsmiddelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |