Als solo seks telt welquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hier singles zitten die meer seks hebben gehad de afgelopen tijd dan ik als niet single heb gehad
Wij hebben 3 katten, dus dat is het punt niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Idem.
Ik wil geen huisdieren. Ik mag ze niet eens hebben hier.
Nice!quote:
Sorry..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Die discussie voer ik niet met iemand die hem met zo'n smiley opent.
Zuipen volgensmijquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe gaat het met RealZeus eigenlijk, niet dat ik wil roddelen, maar heb hem al even niet gespot.
ezelsbruggetjesnaamkatquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn poes is cool... die kop van haar... ik moet er altijd zo om lachen....![]()
[ afbeelding ]
respectquote:
Kortgezegd, dierenleed, bio industrie, legbatterijen etc. Ik ben overigens niet iemand die anderen wil bekeren, vind het prima als anderen het wel eten! Alleen ik kies ervoor om het niet te doen. Amen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je vlees vies vindt? Of omdat je tegen dierenleed bent?
Die leeft nogquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe gaat het met RealZeus eigenlijk, niet dat ik wil roddelen, maar heb hem al even niet gespot.
Huppel met je muts maar hierheen hoor..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hier singles zitten die meer seks hebben gehad de afgelopen tijd dan ik als niet single heb gehad
Eet je wel ei, of ei producten? Kaas en zuivel?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Die discussie voer ik niet met iemand die hem met zo'n smiley opent.
ik vind dat echt goed van je ik hou teveel van vlees om dat te laten staanquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Kortgezegd, dierenleed, bio industrie, legbatterijen etc. Ik ben overigens niet iemand die anderen wil bekeren, vind het prima als anderen het wel eten! Alleen ik kies ervoor om het niet te doen. Amen.![]()
Geen idee, date moest nog komen dacht ik? Tis nu feest in z'n dorp en zulksquote:
Dat is mogelijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hmmm....dat schudde ik misschien met mijn hoofd waardoor de smiley er zo uit ging zien:
Ik vind het al goed (al hoor je mij dit normaal niet zeggen uit mezelf) als mensen minderen!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft het nu net 4 jaar volgehouden. Sinds 2 maanden en 5 dagen eet ze heeeeeel soms vlees.
Sammzz is volgens mij ook vegetarisch.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Kortgezegd, dierenleed, bio industrie, legbatterijen etc. Ik ben overigens niet iemand die anderen wil bekeren, vind het prima als anderen het wel eten! Alleen ik kies ervoor om het niet te doen. Amen.![]()
Ik ben het grotendeels met je eens vandaar dat ik ook zo min mogelijk vlees eet. Tevens is vlees eten een belasting van het milieu.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh zo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, date moest nog komen dacht ik? Tis nu feest in z'n dorp en zulks
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels met je eens vandaar dat ik ook zo min mogelijk vlees eet. Tevens is vlees eten een belasting van het milieu.
Ken je die stationsposters van het moment? Met striptekenaars die over kiloknallers hebben getekend.quote:
Oh echt? Daar heb ik nog nooit van gehoord, bizar!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef vencodark het volgende:
Vriend is vegetarisch maar die moet wel. Zijn lijf kan sinds een ongeluk geen vis, vlees en kip etc. verdragen. Niet eens ei.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik vind het al goed (al hoor je mij dit normaal niet zeggen uit mezelf) als mensen minderen!En bewuster vlees eten. Niet van de kiloknaller.
Marianne Thieme kom er maar in.
zo jong en dan al zo bewust ervanquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dank je! Ik ben nu 32, dus ik was 10.![]()
Nee, nog niet gezien. Klinkt goed, breng het maar onder de aandacht. Het is echt gruwelijk wat er allemaal...*stop*quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ken je die stationsposters van het moment? Met striptekenaars die over kiloknallers hebben getekend.
Aangezien jij en Nat zo aardig zijn, werk ik wel jullie deel van het geheel naar binnen, met liefde.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels met je eens vandaar dat ik ook zo min mogelijk vlees eet. Tevens is vlees eten een belasting van het milieu.
Vorige week zusje+vriend kwamen eten bij mij. Vriendje vond het niet leuk dat ik geen vlees had klaargemaaktquote:
Ach, we weten allemaal wat er gebeurt denk ik hoor..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee, nog niet gezien. Klinkt goed, breng het maar onder de aandacht. Het is echt gruwelijk wat er allemaal...*stop*Sorry.
Nog wel. Ik ben geen veganist. Ooit wil ik misschien de stap maken. Thuis zou het kunnen. Maar buitenshuis. Het is nu soms al zo lastig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eet je wel ei, of ei producten? Kaas en zuivel?
Ja, is ook maf. Zijn doctoren destijds konden het ook niet verklaren zeg maar. Maar hij wordt er altijd ziek van.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh echt? Daar heb ik nog nooit van gehoord, bizar!
Die zwarte (met de Z van zwart) heet Iggy en de rode, zonder Z dus, heet Ziggyquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ezelsbruggetjesnaamkatwat was het ook alweer? De wel zwarte had n naam zonder z ofzo
Ja. Dat is echt een hele grote stap. In ieder geval zo veel mogelijk biologisch!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook geen ei en zuivel voor jou dus?
Klopt, je moet echt heel goed kijken bij veel producten.. Je zuurkool bijv.. Moet zonder spek zijn.. etc..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:51 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nog wel. Ik ben geen veganist. Ooit wil ik misschien de stap maken. Thuis zou het kunnen. Maar buitenshuis. Het is nu soms al zo lastig.
Deze rode is echt kewlquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die zwarte (met de Z van zwart) heet Iggy en de rode, zonder Z dus, heet Ziggy
[ afbeelding ]
Mijn worst mag je hebben hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aangezien jij en Nat zo aardig zijn, werk ik wel jullie deel van het geheel naar binnen, met liefde.
En is dat lekker, met mieren neuken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:51 schreef stbabylon het volgende:
Wow, boel mensen van planten gemaakt hier... of zal er vegetarier bedoeld worden...
#kleindochbelangrijkverschil
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die zwarte (met de Z van zwart) heet Iggy en de rode, zonder Z dus, heet Ziggy
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
En is dat lekker, met mieren neuken?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:52 schreef Natalie78 het volgende:
Kijk nou al die lieve poezen trouwens! Ik smelt.
Dat mag niet meer. Dat is verbodenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
En is dat lekker, met mieren neuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |