Als solo seks telt welquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hier singles zitten die meer seks hebben gehad de afgelopen tijd dan ik als niet single heb gehad
Wij hebben 3 katten, dus dat is het punt niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Idem.
Ik wil geen huisdieren. Ik mag ze niet eens hebben hier.
Nice!quote:
Sorry..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Die discussie voer ik niet met iemand die hem met zo'n smiley opent.
Zuipen volgensmijquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe gaat het met RealZeus eigenlijk, niet dat ik wil roddelen, maar heb hem al even niet gespot.
ezelsbruggetjesnaamkatquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn poes is cool... die kop van haar... ik moet er altijd zo om lachen....![]()
[ afbeelding ]
respectquote:
Kortgezegd, dierenleed, bio industrie, legbatterijen etc. Ik ben overigens niet iemand die anderen wil bekeren, vind het prima als anderen het wel eten! Alleen ik kies ervoor om het niet te doen. Amen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je vlees vies vindt? Of omdat je tegen dierenleed bent?
Die leeft nogquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe gaat het met RealZeus eigenlijk, niet dat ik wil roddelen, maar heb hem al even niet gespot.
Huppel met je muts maar hierheen hoor..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hier singles zitten die meer seks hebben gehad de afgelopen tijd dan ik als niet single heb gehad
Eet je wel ei, of ei producten? Kaas en zuivel?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Die discussie voer ik niet met iemand die hem met zo'n smiley opent.
ik vind dat echt goed van je ik hou teveel van vlees om dat te laten staanquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Kortgezegd, dierenleed, bio industrie, legbatterijen etc. Ik ben overigens niet iemand die anderen wil bekeren, vind het prima als anderen het wel eten! Alleen ik kies ervoor om het niet te doen. Amen.![]()
Geen idee, date moest nog komen dacht ik? Tis nu feest in z'n dorp en zulksquote:
Dat is mogelijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hmmm....dat schudde ik misschien met mijn hoofd waardoor de smiley er zo uit ging zien:
Ik vind het al goed (al hoor je mij dit normaal niet zeggen uit mezelf) als mensen minderen!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft het nu net 4 jaar volgehouden. Sinds 2 maanden en 5 dagen eet ze heeeeeel soms vlees.
Sammzz is volgens mij ook vegetarisch.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Kortgezegd, dierenleed, bio industrie, legbatterijen etc. Ik ben overigens niet iemand die anderen wil bekeren, vind het prima als anderen het wel eten! Alleen ik kies ervoor om het niet te doen. Amen.![]()
Ik ben het grotendeels met je eens vandaar dat ik ook zo min mogelijk vlees eet. Tevens is vlees eten een belasting van het milieu.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh zo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, date moest nog komen dacht ik? Tis nu feest in z'n dorp en zulks
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels met je eens vandaar dat ik ook zo min mogelijk vlees eet. Tevens is vlees eten een belasting van het milieu.
Ken je die stationsposters van het moment? Met striptekenaars die over kiloknallers hebben getekend.quote:
Oh echt? Daar heb ik nog nooit van gehoord, bizar!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef vencodark het volgende:
Vriend is vegetarisch maar die moet wel. Zijn lijf kan sinds een ongeluk geen vis, vlees en kip etc. verdragen. Niet eens ei.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik vind het al goed (al hoor je mij dit normaal niet zeggen uit mezelf) als mensen minderen!En bewuster vlees eten. Niet van de kiloknaller.
Marianne Thieme kom er maar in.
zo jong en dan al zo bewust ervanquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dank je! Ik ben nu 32, dus ik was 10.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |