abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87670606

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders Susi en Calex. Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 21:40 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 22:00 kan plaatsvinden. Om 19:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 19:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 22:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De lynch zal elke dag om 19:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen.)
Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
We hebben deze ronde twee groepen mafia die elkaar en het dorp dood willen hebben.

Maffiahoer - Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker- Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Zombie - Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen

Gekke dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gek bent of niet.

Deelnemers
1. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
2. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
3. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek
4. Tanin Profiel | History | Fotoboek
5. Trev Profiel | History | Fotoboek
6. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
7. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
8. blessed19 Profiel | History | Fotoboek
9. ReWout Profiel | History | Fotoboek
10. D. Profiel | History | Fotoboek
11. Borisz Profiel | History | Fotoboek
12. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
13. -Vaduz- Profiel | History | Fotoboek
14. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
15. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
16. tripack Profiel | History | Fotoboek
17. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
18. lynda Profiel | History | Fotoboek
19. wendytje Profiel | History | Fotoboek
20. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
21. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
22. iBenny Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
25. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
26. Fascination Profiel | History | Fotoboek
27. Myraela Profiel | History | Fotoboek
28. Tim. Profiel | History | Fotoboek
29. SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
30. gomi Profiel | History | Fotoboek
31. Peter Profiel | History | Fotoboek
32. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
33. Ang3l Profiel | History | Fotoboek
34. Nielsch Profiel | History | Fotoboek
35. Het_Fenomeen Profiel | History | Fotoboek
36. Chowi Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts
==

Nieuw/aangepast
-VERPLICHT stemmen voor zowel BM als lynch, dit houd feitelijk in de dat "dagen" flexibel zijn. Zodra iedereen gestemt heeft zal de SL zsm de D-O stem toevoegen en de dagpost maken.
-Vanwege bovenstaande regel zullen wij alle levende een PM sturen zodra de dag/nachtpost is verstuurd, wij verwachten dat mensen die zich aanmelden ook wel tijd hebben voor het spel en ook wel actief mee zullen doen. Gaat het de dorpelingen niet snel genoeg, kunnen ze natuurlijk altijd vragen of de betreffende niet stemmer wil opschieten.
-Dorpsoudste mag zijn stem in PM doorgeven voordat de laatste persoon zijn stem heeft doorgegeven.
-De nacht volgt snel op de dag (beetje afhankelijk van de maffia, maar het streven is toch wel binnen uiterlijk 6 uur, in het beste geval zal de nacht binnen een kwartier volgen)
-Spionnen mogen ook tijdens de BM niet op de maffia stemmen, tijdens nacht 4 zullen wij de spion aan de maffia bekend maken en dit ook duidelijk vermelden in de nachtpost.

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 49% gewijzigd door lynda op 20-10-2010 13:16:44 ]
pi_87670635
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:50 schreef lynda het volgende:

[..]

ja dag :') dan doe ik niet meer mee _O-
ja maar... :{

Jij wou niet in nacht 1 of 2 vermoord worden... geef ik je een andere optie is het weer niet goed :?

Vrouwen!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87670664
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ja maar... :{

Jij wou niet in nacht 1 of 2 vermoord worden... geef ik je een andere optie is het weer niet goed :?

Vrouwen!
:6
pi_87670692
Heh, jammer, weer dat knopje misgeklikt
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_87670704
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:52 schreef lynda het volgende:

[..]

:6
:{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87670716
Kan ik weer meedoen?
pi_87670724
27. Susi Profiel | History | Fotoboek
34. Myraela Profiel | History | Fotoboek

Pheno eruit, Tripack op zijn plaats. Myraela erbij
pi_87670729
:W
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87670761
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Stom
Zeg dat tegen mijn nek, schouder etc. Ik zit nu al te veel achter het toetsenbord.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_87670770
27. Susi Profiel | History | Fotoboek
34. Myraela Profiel | History | Fotoboek
pi_87670784
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:53 schreef Myraela het volgende:
Kan ik weer meedoen?
Lijstje kopieren en jezelf toevoegen...

edit:
dat dus :')
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:55:53 #12
202348 Susi
Temple of Love
pi_87670786
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:53 schreef Myraela het volgende:
Kan ik weer meedoen?
Jazeker, vul maar in. Zet je naam maar in plaats van de mijne.
pi_87670838

Pheno eruit, Tripack op zijn plaats. Myraela erbij op Susi's plaats
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:59:29 #14
202348 Susi
Temple of Love
pi_87670905
Sjenk joe.
  maandag 18 oktober 2010 @ 14:01:03 #15
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87670970
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zeg dat tegen mijn nek, schouder etc. Ik zit nu al te veel achter het toetsenbord.
Tegen je nek, schouders etc: Stom!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87671321
choeso jei lynda
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_87671656
choei fan mei he O+
  maandag 18 oktober 2010 @ 14:44:54 #18
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_87672483
Is Tim. Timmmmm? Want dan doe ik misschien mee als ik tevens een mafia-rol krijg
pi_87672563
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:44 schreef BeamofLight het volgende:
Is Tim. Timmmmm? Want dan doe ik misschien mee als ik tevens een mafia-rol krijg
ik zal je mijn giro nummer even Pmen
pi_87673128
Onze ideeën tot nu toe:

-VERPLICHT stemmen voor zowel BM als lynch, dit houd feitelijk in de dat "dagen" flexibel zijn. Zodra iedereen gestemt heeft zal de SL zsm de D-O stem toevoegen en de dagpost maken.
-Vanwege bovenstaande regel zullen wij alle levende een PM sturen zodra de dag/nachtpost is verstuurd, wij verwachten dat mensen die zich aanmelden ook wel tijd hebben voor het spel en ook wel actief mee zullen doen. Gaat het de dorpelingen niet snel genoeg, kunnen ze natuurlijk altijd vragen of de betreffende niet stemmer wil opschieten.
-Dorpsoudste mag zijn stem in PM doorgeven voordat de laatste persoon zijn stem heeft doorgegeven.
-De nacht volgt snel op de dag (beetje afhankelijk van de maffia, maar het streven is toch wel binnen uiterlijk 6 uur, in het beste geval zal de nacht binnen een kwartier volgen)
-Spionnen mogen ook tijdens de BM niet op de maffia stemmen, tijdens nacht 4 zullen wij de spion aan de maffia bekend maken en dit ook duidelijk vermelden in de nachtpost.

Verder zijn wij omkoopbaar en staan open andere ideeën

Aangezien we er beide morgen niet zijn willen we eigenlijk woensdagochtend beginnen
pi_87673390
Ik twijfel of de flexibele uren werken met zoveel deelnemers..
Hoelang geef je iemand tot stemmen, niet iedereen is altijd online etc spelen daarin vooral mee.
  Moderator maandag 18 oktober 2010 @ 15:11:07 #22
18653 crew  D.
pi_87673629
:o

Deze TT had ik in mijn hoofd toen ik op zoek ging naar het nieuwe deeltje :o
pi_87673691
Ik ga persoonlijk vooral uit van de zogenoemde "peerpresure" aka groepsdruk ;)

Ik hoop natuurlijk dat mensen in een dag stemmen, en in het begin met 35 man zal het wat langer duren dan als er nog 7 man over zijn. Maar ik ben al tijden een groot voorstander van verplicht stemmen en wil het nu eens bekijken ;)

http://messages.fok.nl/compose.php?to=60131,202348 << kan je die ff testen of ze naar mij en susi gaan?
  Moderator maandag 18 oktober 2010 @ 15:14:18 #24
18653 crew  D.
pi_87673771
*getest heeft
pi_87673810
Verplicht stemmen is helemaal goed *O*
Zet er alleen wel een maximum bij.. Je kan niet 24uur+ wachten op 1 persoon die niet online komt hehe
  Moderator maandag 18 oktober 2010 @ 15:17:01 #26
18653 crew  D.
pi_87673876
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:15 schreef lynda het volgende:
Verplicht stemmen is helemaal goed *O*
Zet er alleen wel een maximum bij.. Je kan niet 24uur+ wachten op 1 persoon die niet online komt hehe
Dat :Y

En wellicht dat verplicht stemmen nu alvast communiceren naar de hele groep die zich aangemeldt heeft :Y
pi_87673951
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:15 schreef lynda het volgende:
Ik weet niet niet wat de consequenties daar aan zullen zijn.
pi_87674003
Calexkill! :+
pi_87674057
dood doordat het verkeerde middeltje als anusbleek hebt gebruikt *O*
pi_87674227
Blijven alle rollen zoals ze nu zijn in de OP? O-)
pi_87674567
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:25 schreef lynda het volgende:
Blijven alle rollen zoals ze nu zijn in de OP? O-)
Behalve de dingen die we nu net aangegeven hebben. (Dorpsoudste en Spion)

en wat de nacht betreft, een aantal dingen kunnen vooraf aangegeven worden.

Zo weten de doctoren, nw, maffia en busdriver meestal voor de lynch al wie ze willen ruilen/beschermen en of killen
pi_87674864
Ow en vergelijken met vorige keer is het dus ook verplicht killen voor de maffia ;)
pi_87674945
Goed idee CaLeX, maar houd inderdaad een maximum qua tijd aan, 24 uur lijkt me prima :)
En voor de maffia & speciale rollen is ongeveer 6 maximum wel goed denk ik, maar als je om 12 uur 's nachts de laatste stem krijgt kan je dit natuurlijk wel een beetje uitstellen aangezien vrij weinig spelers 's nachts online zijn doordeweeks.
pi_87674960
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:39 schreef CaLeX het volgende:
Ow en vergelijken met vorige keer is het dus ook verplicht killen voor de maffia ;)
Waarom zouden ze dat niet doen anders?

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:33 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Behalve de dingen die we nu net aangegeven hebben. (Dorpsoudste en Spion)

en wat de nacht betreft, een aantal dingen kunnen vooraf aangegeven worden.

Zo weten de doctoren, nw, maffia en busdriver meestal voor de lynch al wie ze willen ruilen/beschermen en of killen
Ik ben wel voor een extra rolletje van de Godfather, zodat die 's nachts niet vermoord kan worden omdat hij beschermd wordt door zijn familie. Geeft de maffia net iets meer macht, anders is het zo kansloos om maffia te zijn.
pi_87675183
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat niet doen anders?
Afgelopen ronde is er door de andere groep maffia (dus niet mijn groep) 5 kills overgeslagen (en dan tel ik een zelfmoord mee ;) ).

Een deel door afwezigheid en een deel door taktiek. Misschien moeten we ze wel de mogelijkheid geven en zeggen dat ze minimaal 1 kill moeten doen.
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:50:37 #36
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87675272
Zijn er weer twee groepen maffia?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_87675283
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:47 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Afgelopen ronde is er door de andere groep maffia (dus niet mijn groep) 5 kills overgeslagen (en dan tel ik een zelfmoord mee ;) ).

Een deel door afwezigheid en een deel door taktiek. Misschien moeten we ze wel de mogelijkheid geven en zeggen dat ze minimaal 1 kill moeten doen.
Ik snap niet waarom ze door tactiek niet zouden willen moorden, maar als dat hun keuze is zou je dat wel kunnen accepteren toch? Minimum van 1 is ook prima, jij bent de SL :P
pi_87675356
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:50 schreef Sheepcidus het volgende:
Zijn er weer twee groepen maffia?
ik quote susi uit PM ;)

Ik vind het idee van twee teams ook wel tof zoals het afgelopen ronde ging, en eerlijk gezegd heb ik ook geen zin/tijd om van alles te veranderen en moeilijk te doen enzo.

Dat is ook wel mijn insteek
pi_87675417
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:50 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ze door tactiek niet zouden willen moorden, maar als dat hun keuze is zou je dat wel kunnen accepteren toch? Minimum van 1 is ook prima, jij bent de SL :P
Ik ook niet, het was moeilijk irritant dat ze keer op keer niet killde :(
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:56:46 #40
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87675496
Ik vind het ook leuk als er weer 2 groepen zijn, dan heeft de maffia ook wat te puzzelen :Y De eerste ronde was ik ook een maffia en dan was er alleen de nachtwaker/seriemoordenaar.

Hoewel het toen sowieso langer wachten was omdat een nacht ook 24 uur duurde.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_87675712
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:50 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat heel logisch/simpel... Wanneer maar 1 maffiagroep killt, hoeven de dorpelingen zich maar te richten of de helft van het normale aantal killls... dat resulteert dan weer sneller/makkelijker in een lynch de volgende dag
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:12:08 #42
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_87676070
CaLeX omkoopbaar. Als in: seks.
Zelfs als SL wil hij homo-erotisch behandeld worden :Y
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_87676653
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef CaLeX het volgende:
dood doordat het verkeerde middeltje als anusbleek hebt gebruikt *O*
jij bent de eerste LAdi!
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:38:51 #44
163094 Ladidadida
pi_87677182
Als jij verhaaltjes over anussen gaat schrijven, zegt dat alleen maar meer over jouw homogehalte, lieve CaLeX :*
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:38:58 #45
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87677189
Ik ga jullie allemaal uitlachen omdat jullie de verkeerde 'hints' pakken.
A little knowledge is a dangerous thing.
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:42:51 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87677382
En wat als iemand een weekend weg is zonder dat te melden of iemand beland voor een week in t ziekenhuis. Dan gaan we een week wachten?
pi_87677536
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef Harajuku. het volgende:
En wat als iemand een weekend weg is zonder dat te melden of iemand beland voor een week in t ziekenhuis. Dan gaan we een week wachten?
Maximum tijd :)
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:49:54 #48
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87677721
Maffiavindpost.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:50:31 #49
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87677752
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:45 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Maximum tijd :)
Ja, dat werd niet gezegd en toen had Calex daar niets op te zeggen
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:16:42 #50
242666 BeamofLight
pi_87678997
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef Harajuku. het volgende:
En wat als iemand een weekend weg is zonder dat te melden of iemand beland voor een week in t ziekenhuis.
Doet Timmmmm weer mee dan?
pi_87679035
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:16 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Tim = Timmmmm dus :Y
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:45:19 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87680165
quote:

[..]

:') Oh ja
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:47:40 #53
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87680254
Wie had het feestje nou weer verpest en hem gepmd }:| ?
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:49:09 #54
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87680309
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:47 schreef -SG- het volgende:
Wie had het feestje nou weer verpest en hem gepmd }:| ?
ik zeg niets
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:07:01 #55
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_87680943
Avond Lui :W

Al bekent wanneer we gaan beginnen?
pi_87682518
woensdag :Y
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:02:37 #57
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_87685883
quote:

[..]

Ik ben nog nooit een week in het ziekenhuis geweest, zonder me af te melden.
Laffe huichelaar
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:03:15 #58
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_87685919
O, en nee, naatje, ik doe niet mee door je PM, nee stali, ook niet door die van jou. Ik word gedwongen door idz
Laffe huichelaar
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:04:31 #59
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87685983
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:03 schreef timmmmm het volgende:
O, en nee, naatje, ik doe niet mee door je PM, nee stali, ook niet door die van jou. Ik word gedwongen door idz
Thanks for the info.
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:07:52 #60
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87686161
Weten jullie iig op wie jullie wraak moeten nemen.
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:10:02 #61
242666 BeamofLight
pi_87686288
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit een week in het ziekenhuis geweest, zonder me af te melden.
Nee klopt. Je ging gewoon wireless door toch; terwijl je pijn aan de poepert had.
Maar doe je nou mee, pik?
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:21:45 #62
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_87686941
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:10 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee klopt. Je ging gewoon wireless door toch; terwijl je pijn aan de poepert had.
Maar doe je nou mee, pik?
Hmm, ik sta ingeschreven... Zou ik meedoen?
Laffe huichelaar
pi_87688452
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hmm, ik sta ingeschreven... Zou ik meedoen?
Ja dat is dus de vraag :)
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:07:06 #64
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_87692507
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:52 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja dat is dus de vraag :)
:')

Als je met zulks een snelheid dingen doorhebt als jij, zal je het nog ver schoppen in het leven!
Laffe huichelaar
pi_87692560
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als je met zulks een snelheid dingen doorhebt als jij, zal je het nog ver schoppen in het leven!
Dankjewel :Y
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:05:38 #66
202348 Susi
Temple of Love
pi_87695661
*O*
pi_87695785
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:05 schreef Susi het volgende:
*O*
Wanneer beginnen we?
c_/
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:09:50 #68
202348 Susi
Temple of Love
pi_87695847
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:50 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, dat werd niet gezegd en toen had Calex daar niets op te zeggen
Nou, er zijn grenzen natuurlijk :)
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:10:14 #69
202348 Susi
Temple of Love
pi_87695864
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:08 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Wanneer beginnen we?
c_/
Übermorgen.
pi_87695901
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:10 schreef Susi het volgende:

[..]

Übermorgen.
^O^
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:12:07 #71
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87695952
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:09 schreef Susi het volgende:

[..]

Nou, er zijn grenzen natuurlijk :)
Ja, ik zeg alleen maar dat het handig is om die grenzen te weten.

Trusten, en veel succes alvast.
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:17:08 #72
202348 Susi
Temple of Love
pi_87696197
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:12 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, ik zeg alleen maar dat het handig is om die grenzen te weten.

Trusten, en veel succes alvast.
Trrroe, hebben we het al over gehad, merci !
pi_87702706
Moet ik me via PM / burgerlijke stand aanmelden als nieuwe deelnemer / inwoner van het dorp?
PWBF
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:13:44 #74
163094 Ladidadida
pi_87702725
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:13 schreef Nielsch het volgende:
Moet ik me via PM / burgerlijke stand aanmelden als nieuwe deelnemer / inwoner van het dorp?
Gewoon het laatste lijstje met deelnemers aanvullen :Y
pi_87706053

[ Bericht 0% gewijzigd door Nielsch op 19-10-2010 20:13:57 ]
PWBF
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:25:31 #76
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87706187
Ja, met je profiel, history en fotoboek erbij grapjas :P

Tevens, waarom is het een probleem dat timmmmm mee doet?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_87706224
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef Tanin het volgende:
Ja, met je profiel, history en fotoboek erbij grapjas :P

daar ben ik mee bezig... kom alleen op dit moment niet in m'n fotoboek :?

afijn, daar staat toch niet zoveel is. is het omwille van het spel handig als ik hierin wat zooi neerdump?

ik zal m'n fotoboek vanavond nog even toevoegen...
PWBF
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:57:33 #78
163094 Ladidadida
pi_87707143
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]

daar ben ik mee bezig... kom alleen op dit moment niet in m'n fotoboek :?

afijn, daar staat toch niet zoveel is. is het omwille van het spel handig als ik hierin wat zooi neerdump?

ik zal m'n fotoboek vanavond nog even toevoegen...
Hoe meer info, hoe beter voor de spelleiders :Y Dus nog ff gauw wat zooi erin zetten :D Als het spel aanmaal begonnen is mag je geen wijzigingen meer maken.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:04:54 #79
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87709550
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:10 schreef Susi het volgende:

[..]

Übermorgen.
nog 1 dag *O*
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:18:51 #80
242666 BeamofLight
pi_87710115
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef Tanin het volgende:

:D
pi_87721003
oh wat een spanning..... het is net pakjesavond... welke rol zou ik krijgen

trouwens.... waar zijn alle leuke smileys gebleven?
uit een aspergernest
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:41:43 #82
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87721250
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:35 schreef wendytje het volgende:
oh wat een spanning..... het is net pakjesavond... welke rol zou ik krijgen

trouwens.... waar zijn alle leuke smileys gebleven?
Wat voor smileys? De normale moet je uitklappen iig.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:05:36 #83
216584 Trevland
pi_87722145
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:57 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Hoe meer info, hoe beter voor de spelleiders :Y Dus nog ff gauw wat zooi erin zetten :D Als het spel aanmaal begonnen is mag je geen wijzigingen meer maken.
Alleen zijn mijn nieuwe foto's niet zo handig :')
  Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:20:50 #84
18653 crew  D.
pi_87722716
Hoelaat moet ik de wekker zetten? 8-)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:12:14 #85
163094 Ladidadida
pi_87724572
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:05 schreef Trevland het volgende:

[..]

Alleen zijn mijn nieuwe foto's niet zo handig :')
Zeg maar dag met je handje :P
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:12:59 #86
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:13:48 #87
216584 Trevland
pi_87724630
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:12 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Zeg maar dag met je handje :P
Eerst de hints maar eens zien de eerste nacht te overleven :')
pi_87724899
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:12 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Kan ik nog meedoen?
Vul de lijst maar aan :)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:56:42 #89
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_87726472
34. Nielsch Profiel | History |
pi_87726672
Dat is weer lekker veel werk in het begin van het spel..
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:03:49 #91
202348 Susi
Temple of Love
pi_87726801
Tof, 35 deelnemers (al) !
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:04:40 #92
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87726832
Dus we zijn het er ook eindelijk over eens dat het niet aan een forum ligt?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:05:59 #93
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87726893
MIS :')
pi_87726935
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:05 schreef 08gnoT. het volgende:
MIS :')
pi_87727054
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:41 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat voor smileys? De normale moet je uitklappen iig.
ja, hoor.... gevonden 8)7 8)7 8)7
uit een aspergernest
pi_87727247
PWBF
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:18:16 #97
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_87729901
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Dus we zijn het er ook eindelijk over eens dat het niet aan een forum ligt?
Ben je gek! Ken je nagaan hoeveel deelnemers we nu in GC hadden gehad!
Laffe huichelaar
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:28:34 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87730394
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ben je gek! Ken je nagaan hoeveel deelnemers we nu in GC hadden gehad!
I didn't think this one through inderdaad :')
pi_87732803
Dus nu 10 maffia op 35 deelnemers?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 01:59:13 #100
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87739725
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:18 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik voel me nu echt zoooo klein en zielig. Gaat hij me de eerste nacht meteen doden ofzo? :'(

Overigens even mijn profiel opgeleukt, schijnt te helpen met hints?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  woensdag 20 oktober 2010 @ 08:47:27 #101
163094 Ladidadida
pi_87741764
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:59 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ik voel me nu echt zoooo klein en zielig. Gaat hij me de eerste nacht meteen doden ofzo? :'(

Overigens even mijn profiel opgeleukt, schijnt te helpen met hints?
Hij is gewoon chagrijnig, niks om bang voor te zijn.

Voor de spelleiders zeer aangenaam inderdaad :Y
pi_87741973
zo, 35 :o

Gansgail

Inschrijving stopt zo dus lurkers wees snel
pi_87742204
Mag ik ook meedoen? :@.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_87742228
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:10 schreef Chowi het volgende:
Mag ik ook meedoen? :@.
Lijstje kopieren en aanvullen :s)
pi_87742296
36. Chowi Profiel | History | Fotoboek
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_87742690
^O^ ^O^ Als je vragen hebt roep je maar
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 09:45:34 #107
18653 crew  D.
pi_87742947
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:33 schreef CaLeX het volgende:
^O^ ^O^ Als je vragen hebt roep je maar
Hoelaat?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 09:49:14 #108
202348 Susi
Temple of Love
pi_87743028
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:45 schreef D. het volgende:

[..]

Hoelaat?
Deze ochtend gaan we de rollen verdelen. Want hee, kijk ons eens met z'n twee online zijn *O*
pi_87743041
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:45 schreef D. het volgende:

[..]

Hoelaat?
kwart over de rand van de pispot!
pi_87743162
dat word zeker weer 2 maffia families?
pi_87743179
:Y

Dat geeft het spel wel een verlening & extra dimensie :Y
pi_87743201
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
dat word zeker weer 2 maffia families?
Nee joh... 4 dit keer :)
pi_87743376
36 families van 1

*O*

Batlle royal :D
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:04:13 #114
163094 Ladidadida
pi_87743424
Ik ga me verkiesbaar stellen als BM, geloof ik. In de hoop de eerste nacht te overleven :')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:04:24 #115
163094 Ladidadida
pi_87743432
CaLeX, nog lijstjes nodig?
pi_87743813
als je hebt :Y
pi_87743908
INSCHRIJVING IS GESLOTEN

en eventuele typfouten hinten niet naar Trevland :X
pi_87745087
stem op mij voor BM!
uit een aspergernest
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:10:53 #119
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87745481
quote:
Als je een stemming mist, krijg je een met veel liefde bedreven en geschreven dood van ons
No offense, maar is de dood voor 1x missen niet een beetje TE? :{
Ik heb vorige keer iedere keer gestemd hoor, maar ik kan me voorstellen dat je 1x mist.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:13:42 #120
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87745592
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb vorige keer iedere keer gestemd hoor, maar ik kan me voorstellen dat je 1x mist.
Maar als je er 48 uur de tijd voor hebt, vind ik het eigenlijk niet meer dan logisch. Vijf minuutjes vrij maken om te stemmen moet iedereen toch wel lukken in dat tijdsbestek, dunkt me.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:14:16 #121
202348 Susi
Temple of Love
pi_87745618
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Trrrroe, maar vandaar dat er ook staat van dat een dag maximaal 48 uur kan duren, maar dat we liever hebben dat het eerder gebeurt, zodat de vaart er in blijft.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:15:23 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87745655
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Maar als je er 48 uur de tijd voor hebt, vind ik het eigenlijk niet meer dan logisch. Vijf minuutjes vrij maken om te stemmen moet iedereen toch wel lukken in dat tijdsbestek, dunkt me.
Een gehele dag duurt 48 uur. Das dan toch overdag en nacht? Dus de lynch en de moorden? Je hebt dus afhankelijk van je rol niet 48u de tijd.
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:19:05 #123
202348 Susi
Temple of Love
pi_87745797
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Een gehele dag duurt 48 uur. Das dan toch overdag en nacht? Dus de lynch en de moorden? Je hebt dus afhankelijk van je rol niet 48u de tijd.
Een hele dag duurt maximaal 48 uur vanaf de nachtmoorden gezien. Je hebt dan altijd 48 uur de tijd, de nachtactiviteiten tellen hier niet bij mee.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:21:55 #124
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87745895
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:19 schreef Susi het volgende:

[..]

Een hele dag duurt maximaal 48 uur vanaf de nachtmoorden gezien. Je hebt dan altijd 48 uur de tijd, de nachtactiviteiten tellen hier niet bij mee.
Ooow. Dus na de moord hebben we 48 uur de tijd om voor 19:00 op de 2e dag te lynchen?
I.p.v. ind e vorige ronde maar 1 dag tot 19:00 de volgende dag. Max dan he. Liever eerder.
L'Amour menaçant:
pi_87746005
Ik begon het net te snappen allemaal :') En dan gaan jullie de regels veranderen :o
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:24:52 #126
202348 Susi
Temple of Love
pi_87746012
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ooow. Dus na de moord hebben we 48 uur de tijd om voor 19:00 op de 2e dag te lynchen?
I.p.v. ind e vorige ronde maar 1 dag tot 19:00 de volgende dag. Max dan he. Liever eerder.
Yesh. Liever eerder inderdaad wel :Y Die 48 uur zou in principe in heeeul kleine lettertjes moeten :P
En na die nachtelijke activiteiten hoeft het niet voor 19:00 uur he. Als die nachtmoorden om half vier 's middags zijn geplaatst, gaat de tijd pas in vanaf half 4 en dus tot half 4 twee dagen later.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:29:43 #127
202348 Susi
Temple of Love
pi_87746163
Laat het even aan ons weten als je nog geen PM hebt ontvangen. Daarnaast is het dus uiteraard ook vanaf heden verboden om aan je fobo en je profiel te sleutelen.
pi_87746238
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

MAX 2 dagen ja,

Het kan ook zo zijn dat na de nachtpost al binnen 12 uur de stemmen al binnen zijn, wij zullen dan al de volgende dagpost doen.

De snelheid ligt dus redelijk in handen van de dorpsbewoners zelf ;)
pi_87746264
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:29 schreef Susi het volgende:
Laat het even aan ons weten als je nog geen PM hebt ontvangen. Daarnaast is het dus uiteraard ook vanaf heden verboden om aan je fobo en je profiel te sleutelen.
De Rollen PM's zijn er nog NIET UIT
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:33:23 #130
202348 Susi
Temple of Love
pi_87746282
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:32 schreef CaLeX het volgende:

[..]

De Rollen PM's zijn er nog NIET UIT
Maar ik heb al een pm verstuurd ;) . Ik kan ook mensen vergeten zijn. Maar in die PM staat dat je voor twaalven je rol krijgt toegestuurd.
pi_87746305
Moet ik al stemmen voor BM? Op wie kan ik stemmen? Moet dat openlijk via het forum of via de PM?
PWBF
pi_87746383
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:33 schreef Susi het volgende:

[..]

Maar ik heb al een pm verstuurd ;) . Ik kan ook mensen vergeten zijn. Maar in die PM staat dat je voor twaalven je rol krijgt toegestuurd.
alleen chowi ;)

@ Nielsch, vanaf 12 uur mag je openlijk op een BM stemmen.
pi_87746433
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:33 schreef Susi het volgende:

[..]

ok duidelijk ;)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:40:13 #134
202348 Susi
Temple of Love
pi_87746586
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:33 schreef Nielsch het volgende:
Moet ik al stemmen voor BM? Op wie kan ik stemmen? Moet dat openlijk via het forum of via de PM?
Zie de OP. Maar je kan nu nog niet stemmen, omdat je je rol niet weet. Met bepaalde rollen mag je op bepaalde personen niet stemmen en er is een rol waarbij je helemaal niet verkiesbaar mag stellen als Burgemeester.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:40:32 #135
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87746598
Ik zie Hara alweer helemaal para worden als er iemand niet stemt en ze 48 uur moet wachten.
pi_87746627
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:40 schreef -SG- het volgende:
Ik zie Hara alweer helemaal para worden als er iemand niet stemt en ze 48 uur moet wachten.
^O^ gelukkig is het een openbare stemming en kan ze die mensen zelf lastig gaan vallen :')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:42:02 #137
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87746656
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:24 schreef Susi het volgende:

[..]

Yesh. Liever eerder inderdaad wel :Y Die 48 uur zou in principe in heeeul kleine lettertjes moeten :P
En na die nachtelijke activiteiten hoeft het niet voor 19:00 uur he. Als die nachtmoorden om half vier 's middags zijn geplaatst, gaat de tijd pas in vanaf half 4 en dus tot half 4 twee dagen later.
Flexibel dus. Pffff, dat maakt het wel ingewikkeld zeg.
Dan moet ik dus weten hoe laat de moorden zijn gepleegd die keer om te weten tot wanneer ik de volgende keer kan inleveren :D
Want sommige wachten bv met lynchen echt tot het laatste moment om een strategische stem te plaatsen. ;)

Maar goed, we zien wel! Ik ga gewoon m'n best doen.
Maar niet zo erg als de vorige keer, want toen werd ik meteen afgemaakt :')
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:42:37 #138
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87746684
Ik ken wel een aantal klootzakjes die expres in de laatste minuut gaan stemmen _O-. Ohh ik zou er ook zo eentje zijn O+
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:43:11 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87746711
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:42 schreef -SG- het volgende:
Ik ken wel een aantal klootzakjes die expres in de laatste minuut gaan stemmen _O-. Ohh ik zou er ook zo eentje zijn O+
Ja, da's toch logisch? Dat heet strategisch stemmen! >:)
L'Amour menaçant:
pi_87746764
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Flexibel dus. Pffff, dat maakt het wel ingewikkeld zeg.
Dan moet ik dus weten hoe laat de moorden zijn gepleegd die keer om te weten tot wanneer ik de volgende keer kan inleveren :D
Want sommige wachten bv met lynchen echt tot het laatste moment om een strategische stem te plaatsen. ;)

Maar goed, we zien wel! Ik ga gewoon m'n best doen.
Maar niet zo erg als de vorige keer, want toen werd ik meteen afgemaakt :')

IS niet de bedoeling dat het lang gaat duren.

Wij gaan er ook op proberen toe te zien, dat als mensen online zijn ze ook gewoon gaan stemmen.

De levende mensen krijgen een PM wanneer er moorden zijn gepleegd.
pi_87746794
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De enige die strategisch willen stemmen dat zijn toch de maffia ;)
Denk niet dat die constant de beslissende factor willen zijn aangezien dat opvalt
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:46:09 #142
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87746816
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Eigenlijk kan je niet meer strategisch stemmen of je stem veranderen. Want soms ben je te laat. Best wel jammer van die flexibele tijden..

Als je vaste tijden hebt. En je ziet dat jij een half uur voor het einde 9 stemmen hebt en de ander 8. Kan je nog je stem veranderen naar hem toe bijvoorbeeld, maar met flexibele tijden gaat dat moeilijker. Dus strategisch stemmen zit er net meer in :').

Ik ben weer teveel aan het SOGgen :X
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:56:15 #143
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87747153
Hoppa, heeft er zich al iemand kandidaat gesteld voor BM?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:56:32 #144
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87747163
Weer gewoon dorp ;(
Radio Soulwax!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:57:19 #145
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87747186
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:56 schreef Sheepcidus het volgende:
Weer gewoon dorp ;(
Jaja
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:59:18 #146
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87747250
Mag je nou eigenlijk met elkaar pmm-en, of is dat alleen voor mafia? of mogen die het ook niet?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:00:15 #147
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87747273
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:59 schreef Tanin het volgende:
Mag je nou eigenlijk met elkaar pmm-en, of is dat alleen voor mafia? of mogen die het ook niet?
Dat eerste, maar als je dood bent mag je uiteraard niks spelinhoudelijks PMen
pi_87747293
Hoi ik wil BM zijn *O*
Waarom? Omdat er echt scheitziek van ben dat ik elke keer dag of nacht 1/2 dood ga.
pi_87747301
quote:
Je mag me wel even PM'en wat je bent.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_87747356
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
Hoppa, heeft er zich al iemand kandidaat gesteld voor BM?
Moet iemand zich kandidaat stellen of mag men ook iemand bombarderen tot burgemeester? O-)
dag
pi_87747380
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:00 schreef lynda het volgende:
Hoi ik wil BM zijn *O*
Waarom? Omdat er echt scheitziek van ben dat ik elke keer dag of nacht 1/2 dood ga.
Wat ga jij voor het dorp betekenen? Whats in it for me? huh? huh?
dag
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:03:28 #152
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87747390
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:02 schreef Peter het volgende:

[..]

Moet iemand zich kandidaat stellen of mag men ook iemand bombarderen tot burgemeester? O-)
Men moet zichzelf eerst kandidaat stellen, maar je kunt natuurlijk ook iemand dwingen zich kandidaat te stellen :P
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:04:07 #153
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87747407
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:00 schreef lynda het volgende:
Hoi ik wil BM zijn *O*
En wie zegt dat jij geen maffia bent?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:05:02 #154
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87747431
Die fout maken we niet meer heh, zoals bij PS, die ook zo zielig deed dat ze iedere eerste nacht dood ging en vervolgens BM werd en daarna maffia bleek te zijn
pi_87747433
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:03 schreef Peter het volgende:

[..]

Wat ga jij voor het dorp betekenen? Whats in it for me? huh? huh?
Lees alle 92039238 topics terug en zie mijn activiteit en zie waarom men mij altijd in nacht 1 dood wil hebben :')
Dat is niet omdat ik zo slecht ben in hints oplossen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 oktober 2010 @ 12:06:14 #156
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_87747472
PM binnen :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:07:04 #157
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87747495
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:05 schreef lynda het volgende:

[..]

Lees alle 92039238 topics terug en zie mijn activiteit en zie waarom men mij altijd in nacht 1 dood wil hebben :')
Dat is niet omdat ik zo slecht ben in hints oplossen
Dat zei PS ook
pi_87747512
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:07 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dat zei PS ook
Mooi voor haar.
pi_87747515
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
Die fout maken we niet meer heh, zoals bij PS, die ook zo zielig deed dat ze iedere eerste nacht dood ging en vervolgens BM werd en daarna maffia bleek te zijn
Ik vertrouw het ook niet.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_87747516
Ik wil graag burgemeester zijn, omdat het maar eens afgelopen moet zijn met al de PvdA burgemeesters. Ik ga dik bezuinigen op ambtenaren, maar natuurlijk wel investeren in politie en justitie.

Tevens ga ik een zwembad laten bouwen van mijn eigen geld dat ik laatst in de Lotto heb gewonnen.
PWBF
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 12:07:59 #161
18653 crew  D.
pi_87747525
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:56 schreef Sheepcidus het volgende:
Weer gewoon dorp ;(
Ik ben BM 8-)

Ow, wacht... :+
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:10:28 #162
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87747599
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:07 schreef Nielsch het volgende:
Ik wil graag burgemeester zijn, omdat het maar eens afgelopen moet zijn met al de PvdA burgemeesters. Ik ga dik bezuinigen op ambtenaren, maar natuurlijk wel investeren in politie en justitie.

Tevens ga ik een zwembad laten bouwen van mijn eigen geld dat ik laatst in de Lotto heb gewonnen.
Ja, maar als je dik gaat bezuinigen op ambtenaren, dan heb je niet genoeg mensen meer om de hints na te trekken. Daarbij voel ik meer voor detectives, dan voor politie en justitie, die toch geen flikker uitvoeren.
pi_87747612
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:10 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ja, maar als je dik gaat bezuinigen op ambtenaren, dan heb je niet genoeg mensen meer om de hints na te trekken. Daarbij voel ik meer voor detectives, dan voor politie en justitie, die toch geen flikker uitvoeren.
Ik zal vooral bezuinigen op kantoorambtenaren. Omdat te bewerkstelligen zal ik diverse gemeentelijke lasten afschaffen. Burgers die zich opwerpen als prive detective zullen extra bescherming krijgen van de politie. Dergelijke helden moeten we ondersteunen.
PWBF
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:11:47 #164
202348 Susi
Temple of Love
pi_87747633
quote:
De maffia gaat mensen omleggen in de nacht, dus het lijkt mij logisch dat die overleggen. Ze weten ook van elkaar wie ze zijn. En je mag prima met elkaar pm'men verder, alleen weet je niet of je met een maffialid of met een onschuldige pmt. .

quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:02 schreef Peter het volgende:

[..]

Je mag zelf weten op wie je stemt. De burgemeester wordt 's nachts beschermd door twee bodyguards, die eerst dood moeten eer dat de burgemeester dood ('s nachts) dood kan. Bovendien kan de burgemeester overdag twee stemmen uitbrengen in plaats van één en een dubbele lynch instellen (dan worden er twee mensen overdag gelynched en mag je ook twee keer stemmen, de burgemeester dus vier keer).
pi_87747792
Wie hebben zichzelf kandidaat gesteld? Is daar een deadline voor? Ik neem aan dat je niet op jezelf kan stemmen voor BM?
PWBF
pi_87747839
Gaan voor BM:

Wendy (0)
Ladi (0)
Lynda (0)
Nielsch (0)
pi_87747869
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:15 schreef Nielsch het volgende:
Wie hebben zichzelf kandidaat gesteld? Is daar een deadline voor? Ik neem aan dat je niet op jezelf kan stemmen voor BM?
Lees het topic, de OP enz.
Nee je mag niet op jezelf stemmen.. Nooit :P
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:19:19 #168
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87747928
Wendy (0)
Ladi (1) Sheep
Lynda (0)
Nielsch (0)
Radio Soulwax!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:23:23 #169
163094 Ladidadida
pi_87748087

Ha ik stel me dus kandidaat! *O*

Sheep O+ Bedankt! Een ereplaats in de gemeenteraad is alvast voor jou!

Waarom moeten jullie op mij stemmen? Nou, dat is vrij simpel. Járenlange ervaring als deelnemer, daarnaast heb ik het spel ontelbare keren geleid en weet ik dus precies hoe het er voor als achter de schermen aan toe gaat. Door de jarenlange ervaring weet ik tevens de speltactiek van sommige mensen, en kan ik aan simpel stemgedrag soms al zien wie er mob is! Voorbeeld, zeg je? Natuurlijk. De vorige ronde riep ik al tijdens de burgemeesterverkiezing dat lynda mob moest zijn. En wie bleek 2 dagen later mob? Lynda! En wie was er diezelfde avond dood? Moi!

Dus! Stem op mij! Ik zal jullie rijkelijk belonen met een feestmaal en een dorpsplein vol alcoholische versnaperingen. En ik heb genoeg tiet!

Stem wijs, stem Ladi! *O*
pi_87748093
Ik stem op iBenny

Wendy (0)
Ladi (1) Sheep
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (0)
Nielsch (0)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:24:17 #171
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87748122
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:45 schreef CaLeX het volgende:

[..]

De enige die strategisch willen stemmen dat zijn toch de maffia ;)
Denk niet dat die constant de beslissende factor willen zijn aangezien dat opvalt
Nee hoor, een dorpsbewoner kan ook best strategisch lynchen.
Als hij zij verdacht wordt, onterecht, kan die zichzelf zo misschien nog wel net redden :)
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:25:47 #172
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87748170
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik stem op iBenny

Wendy (0)
Ladi (1) Sheep
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (0)
Nielsch (0)
heeft benny zich kandidaat gesteld dan? :')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:26:51 #173
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87748208
Hallo.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:27:04 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87748216
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:46 schreef -SG- het volgende:

[..]

Eigenlijk kan je niet meer strategisch stemmen of je stem veranderen. Want soms ben je te laat. Best wel jammer van die flexibele tijden..

Als je vaste tijden hebt. En je ziet dat jij een half uur voor het einde 9 stemmen hebt en de ander 8. Kan je nog je stem veranderen naar hem toe bijvoorbeeld, maar met flexibele tijden gaat dat moeilijker. Dus strategisch stemmen zit er net meer in :').
Ja vind ik ook wel een spel-element weghalen ja :{

Plus, die vaste tijden lieten me denken "Oeh straks om 19:00 weten we wie er dood gaaaaat! Spannend!" en keek ik, als ik eenmaal gestemd heb, pas dan in het topic. Nu kan het stemmen ieder moment beginnen... ik moet ook nog werken en trainen en zo :D Je wist gewoon waar je aan toe was. Tijden, deadlines, klaar. Nu moet je blijven checken :{

Maar goed, we zullen zien hoe het uitpakt. De 48u geeft je wel weer meer tijd.
Maar ik ga mijn strategische stemmen echt niet laten haasten hoor >:)
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:27:07 #175
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87748217
Mijn stem heb je Ladi!

Wendy (0)
Ladi (2) Sheep, Tanin
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (0)
Nielsch (0)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:28:07 #176
216584 Trevland
pi_87748247
Ik ga ook voor bm dus stem op mij
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:28:17 #177
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87748251
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:26 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo.
Ga jij BM worden? Of ga je vanaf de kant toezien?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:29:52 #178
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87748310
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Neuh. Nielsch lijkt me enig, die heeft er zoveel verstand van
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:31:01 #179
163094 Ladidadida
pi_87748352
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:27 schreef Tanin het volgende:
Mijn stem heb je Ladi!

Wendy (0)
Ladi (2) Sheep, Tanin
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (0)
Nielsch (0)
Yeeeeee dankjewel! *O* :* :*
Ik zal een burgemeester worden om trots op te zijn! En muffinsuitdelend!

pi_87748356
Ik stel mij kandidaat als BM.

Gewoon, omdat het kan. En ik zorg voor veel drank!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:31:13 #181
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87748361
Ik heb geen zin om de OP te lezen.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:31:23 #182
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87748367
Wendy (0)
Ladi (3) Sheep, Tanin, naatje
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (0)
Nielsch (0)
Trevland (0)
Patrique (0)
pi_87748384
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Stem jij ook al op Hara? O-)

-edit- niet dus..
dag
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:32:06 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87748390
Kijk, zo had ik dus helemaal gemist dat het spel begonnen was :')
Ik zag de BM stemmen beginnen en dacht: Huh? We hebben de rollen toch nog niet? :D
Ahaaaaa, een PM!

Hmm, nieuwe gezichten voor BM. Straks even in de fobo's kijken wie de knapste is :P
L'Amour menaçant:
pi_87748407
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:32 schreef Ang3l het volgende:
Kijk, zo had ik dus helemaal gemist dat het spel begonnen was :')
Ik zag de BM stemmen beginnen en dacht: Huh? We hebben de rollen toch nog niet? :D
Ahaaaaa, een PM!

Hmm, nieuwe gezichten voor BM. Straks even in de fobo's kijken wie de knapste is :P
Ik
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:32:44 #186
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87748408
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:32 schreef Peter het volgende:

[..]

Stem jij ook al op Hara? O-)
Dat is wel een stabiele keuze ja, want hara haat het om maffia te zijn :')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:32:52 #187
163094 Ladidadida
pi_87748411
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
Wendy (0)
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (0)
Nielsch (0)
Trevland (0)
Patrique (0)
Dankjeweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel O+ O+ O+

Muffin? Bier? Koekje? Zeg het maar :Y
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:33:02 #188
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87748417
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:31 schreef Harajuku. het volgende:
Hara jij gaat je deze ronde zo ergeren O+

quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:40 schreef -SG- het volgende:
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:33:28 #189
163094 Ladidadida
pi_87748431
Wendy (0)
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (0)
Nielsch (1) Ladi
Trevland (0)
Patrique (0)

Goed voorbeeld stellen ftw! *O*
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:33:55 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87748451
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:31 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een luie maffia-houding!
L'Amour menaçant:
pi_87748465
Wendy (0)
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (1) PatriQue89
Nielsch (1) Ladi
Trevland (0)
Patrique (0)

Goede redenering!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:34:15 #192
163094 Ladidadida
pi_87748467
Even eten, zo terug om mijn campagne voort te zetten :Y
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:34:19 #193
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87748470
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:32 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dankjeweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel O+ O+ O+

Muffin? Bier? Koekje? Zeg het maar :Y
3 of it, mag dat ook :9
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:34:58 #194
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87748497
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:34 schreef Ladidadida het volgende:
Even eten, zo terug om mijn campagne voort te zetten :Y
Heb je nog iets anders dan muffins?
L'Amour menaçant:
pi_87748523
Wendy (0)
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (1) PatriQue89
Nielsch (1) Ladi
Trevland (0)
Patrique (0)
Hara (1) Peter
dag
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:36:06 #196
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87748546
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:35 schreef Peter het volgende:
Wendy (0)
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (1) PatriQue89
Nielsch (1) Ladi
Trevland (0)
Patrique (0)
Hara (1) Peter
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Neuh. Nielsch lijkt me enig, die heeft er zoveel verstand van
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:37:37 #197
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87748608
Wat gebeurt hier
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:37:46 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87748615
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:35 schreef Peter het volgende:
Wendy (0)
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (1) PatriQue89
Nielsch (1) Ladi
Trevland (0)
Patrique (0)
Hara (1) Peter
Valse nicht.
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:38:11 #199
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87748633
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:37 schreef Harajuku. het volgende:
Wat gebeurt hier
Je wordt onvrijwillig sraks tot BM gebombardeerd :D
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:38:17 #200
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87748640
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:37 schreef Harajuku. het volgende:
Wat gebeurt hier
Je wordt gedwongen BM te zijn door Peter :')
pi_87748686
Ik ga voor Patrique als BM. Mits hij geen Heinekenparty's houdt.

Wendy (0)
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (1) PatriQue89
Nielsch (1) Ladi
Trevland (0)
Patrique (1) -Vaduz-
Hara (1) Peter
That's all folks!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:39:57 #202
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87748695
Kan ik Barbra voor BM opgooien? ;)
Of wil die niet?
L'Amour menaçant:
pi_87748752
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga voor Patrique als BM. Mits hij geen Heinekenparty's houdt.

Wendy (0)
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (1) PatriQue89
Nielsch (1) Ladi
Trevland (0)
Patrique (1) -Vaduz-
Hara (1) Peter
Alles behalve dat vadoeshi!
als ik het word, word jij vieze-voorzitter!
pi_87748782
Ohja, en ik stel karaoke-party's verplicht :Y
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:42:17 #205
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87748783
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:39 schreef Ang3l het volgende:
Kan ik Barbra voor BM opgooien? ;)
Of wil die niet?
Gokje, die wil niet
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:42:53 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87748803
Patrique heeft wel dat varken van Sesamstraat in zn UI
Dat is een betrouwbaar biggetje....

Hmmmz.
L'Amour menaçant:
pi_87748814
Oh my is dit heel ONZ/PUB/KLB ofzo bij elkaar? :')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:43:24 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87748824
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:42 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Gokje, die wil niet
Ik bedoelde jou :P Barbra is mijn bijnaam voor jou ;)
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:43:47 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87748835
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:43 schreef lynda het volgende:
HOMO en TAL.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:43:48 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87748837
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:42 schreef PatriQue89 het volgende:
I think that just got you the pink votes :D *O*
L'Amour menaçant:
pi_87748846
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

HOMO en TAL.
De tyfus :')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:44:29 #212
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87748856
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:43 schreef lynda het volgende:
PUB heeft niet zo'n laag niveau :{w
pi_87748869
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

I think that just got you the pink votes :D *O*
Ik ben zelf ook pink, does that help? *O*
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:45:07 #214
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87748875
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:44 schreef -SG- het volgende:

[..]

PUB heeft niet zo'n laag niveau :{w
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:45:18 #215
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87748886
Mensemensemensemense :') De BM moet iemand zijn die betrouwbaar is, maar die ook goed hints kan oplossen, waarom, met alle respect hoor, zou je dan voor iemand als patrique of benny of niels gaan? :')

Doe dan minstens lynda, wendy, trev of ladi (of hara), die spelen al jaren mee en die weten dus dondersgoed hoe de hints in elkaar zitten...
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:45:35 #216
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87748893
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:45 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik eis een rectificatie.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:45:52 #217
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87748908
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou heb je me aan het twijfelen! als ik nog niet gestemd had...
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:45:58 #218
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87748915
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik bedoelde jou :P Barbra is mijn bijnaam voor jou ;)
Ow, maar ik ben niet goed in hints :')
pi_87748922
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:41 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Alles behalve dat vadoeshi!
als ik het word, word jij vieze-voorzitter!
:9~ Dirrrty plannen!
That's all folks!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:46:14 #220
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87748926
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
Mensemensemensemense :') De BM moet iemand zijn die betrouwbaar is, maar die ook goed hints kan oplossen, waarom, met alle respect hoor, zou je dan voor iemand als patrique of benny of niels gaan? :')

Doe dan minstens lynda, wendy, trev of ladi (of hara), die spelen al jaren mee en die weten dus dondersgoed hoe de hints in elkaar zitten...
Ja. En Ladidadida, Wendy en Trevland heb ik nooit hints zien oplossen dus als het zo blijft ga ik voor Lynda.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:46:58 #221
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87748964
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja. En Ladidadida, Wendy en Trevland heb ik nooit hints zien oplossen dus als het zo blijft ga ik voor Lynda.
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee uiteraard :P
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:47:35 #222
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87748990
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:46 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Daar heb ik dan weer geen ervaring mee uiteraard :P
Wendy heeft ook maar vier keer of zo meegedaan en die zag je bijna nooit.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:48:07 #223
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87749015
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

ow, ik dacht dat die al een oude rot was :')
pi_87749037
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:45 schreef Tanin het volgende:

[..]

Nou heb je me aan het twijfelen! als ik nog niet gestemd had...
Unvote :Y
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:49:11 #225
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87749058
Maar ik wil niet weer die fout maken die ik bij PS maakte ;( Dat we dan uit medelijden lynda kiezen, terwijl ze maffia is...
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:49:44 #226
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87749077
quote:

[..]

Ow, maar ik ben niet goed in hints :')
Ik help je wel ;)
Laten we midnight study sessions plannen :9
In pyama!
L'Amour menaçant:
pi_87749079
quote:

Jij kent mij niet,

Ik was winnaar van de XFA-PRON!, en ik weet altijd wie de mol is, in wie is de mol!

Onderschat mij niet! >:)
pi_87749085
Ik kan als nieuwkomer toch niet alle spelhelden er direct uithalen.
That's all folks!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:50:19 #229
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87749106
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik wil niet weer die fout maken die ik bij PS maakte ;( Dat we dan uit medelijden lynda kiezen, terwijl ze maffia is...
Nou ja, uit medelijden. Met de oogst die we nu hebben is ze de enige die bewezen heeft goed met hints te zijn :') Maar ik wacht nog even af wat er allemaal nog gaat gebeuren.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:50:29 #230
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87749112
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja dus die gaat gelijk dood,w ant 1x niets temmen is modkill!
Daar hedde nie veeul aan als BM dus :D
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:51:02 #231
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87749130
Erik is ook wel een fanatieke hintzoeker!
Da's misschien ook wel een leuke voor BM :D
L'Amour menaçant:
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 oktober 2010 @ 12:51:16 #232
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_87749135
Wendy (0)
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (1) PatriQue89
Nielsch (2) Ladi, Borisz
Trevland (0)
Patrique (1) -Vaduz-
Hara (1) Peter

Nielsch krijgt mijn stem. Weet je zeker dat er Rugby velden worden aangelegd. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_87749139
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan als nieuwkomer toch niet alle spelhelden er direct uithalen.
Je hebt goed gestemd hoor :Y
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:51:37 #234
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87749145
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Erik is ook wel een fanatieke hintzoeker!
Da's misschien ook wel een leuke voor BM :D
Ja, wel jammer dat ie er steeds naast zat.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:51:38 #235
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87749147
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:50 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou ja, uit medelijden. Met de oogst die we nu hebben is ze de enige die bewezen heeft goed met hints te zijn :') Maar ik wacht nog even af wat er allemaal nog gaat gebeuren.
Ik kon me niet bewijzen }:|
Ik wees 1 iemand (terecht) als maffia aan en meteen werd ik vermoord :'(
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:51:58 #236
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87749157
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, wel jammer dat ie er steeds naast zat.
:@ Ow.

Zal ik me dan kandidaat stellen?
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:52:09 #237
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87749165
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik kon me niet bewijzen }:|
Ik wees 1 iemand (terecht) als maffia aan en meteen werd ik vermoord :'(
Jij hebt je ook niet aangesteld als maffia
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:52:27 #238
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87749177
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar hoe weten we dat iemand als Ladi niet maffia is? Ik bedoel, ik stem Ladi omdat dat de enige persoon is die ik een beeeeetje ken
Dit is geen aantuiging jegens Ladi, ik blijf bij mijn stem, maar wat is wat dat betreft het verschil voor jullie tussen Ladi en Lynda?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:52:44 #239
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87749186
Waitwhut, ik bedoel BM
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:52:56 #240
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87749196
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:52 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Jij hebt je ook niet aangesteld als maffia
Ik was ben word heul nooit maffia man! :D
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:54:05 #241
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87749237
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:52 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, maar hoe weten we dat iemand als Ladi niet maffia is? Ik bedoel, ik stem Ladi omdat dat de enige persoon is die ik een beeeeetje ken
Dit is geen aantuiging jegens Ladi, ik blijf bij mijn stem, maar wat is wat dat betreft het verschil voor jullie tussen Ladi en Lynda?
't Is ook maar stom geneuzel :'). Ik kan ook niet gokken wie mafia is en wie niet dus ik stem straks gewoon op iemand waarvan ik weet dat die hints niet links laat liggen. En als ie dan mafia blijkt heb ik dikke vette pech hè.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:55:19 #242
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87749280
Wendy (0)
Ladi (4) Sheep, Tanin, naatje, 08gnoT
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (1) PatriQue89
Nielsch (2) Ladi, Borisz
Trevland (0)
Patrique (1) -Vaduz-
Hara (1) Peter

Ik stem ook Ladi. Puur omdatze als SL in de eerste ronde van die leuke verhaaltjes maakte :D En nog geen BM is geweest
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:55:24 #243
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87749283
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:52 schreef Tanin het volgende:

[..]

Dat weet je nooit, maar als je gaat zeuren dat je altijd nacht 1 dood gaat, dan wordt je maffia :P hoeft niet perse uiteraard, maar het is wel logisch... Bij ladi dacht ik nav het SL zijn het eerste spel dat ik meedeed, dat ze wel goed in hints zou zijn...
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:55:53 #244
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87749308
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik was ben word heul nooit maffia man! :D
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:52 schreef naatje_1 het volgende:
Waitwhut, ik bedoel BM
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:56:12 #245
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87749319
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:55 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dat weet je nooit, maar als je gaat zeuren dat je altijd nacht 1 dood gaat, dan wordt je maffia :P hoeft niet perse uiteraard, maar het is wel logisch...
Nee, dit slaat ook nergens op :').
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 12:56:50 #246
18653 crew  D.
pi_87749347
Patrique heeft me omgekocht :Y

Wendy (0)
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (1) PatriQue89
Nielsch (1) Ladi
Trevland (0)
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (1) Peter
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:57:44 #247
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87749373
Werkt dat zo? lekkere SL's heb je dan :S

Ik heb bijna spijt dat ik me hier voor opgegeven heb, denk nou al aan niets anders meer...
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:58:18 #248
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87749393
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, dit slaat ook nergens op :').
ja, weet ik veel, het is wel logisch, vind ik, als ik SL zou zijn...
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:58:42 #249
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87749403
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:58 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

ja, weet ik veel, het is wel logisch, vind ik, als ik SL zou zijn...
Dan koffiemanager je de rollen.
pi_87749419
D. heel goed! Maar zou je even willen aanpassen, want er was iemand voor je al die stemde, en die mist nu in jouw lijst!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:59:19 #251
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87749423
Wendy (0)
Ladi (4) Sheep, Tanin, naatje, 08gnoT
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (1) PatriQue89
Nielsch (2) Ladi, Borisz
Trevland (0)
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (1) Peter

Neem voortaan het goede lijstje over D
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:00:14 #252
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87749462
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dan koffiemanager je de rollen.
Dus het was puur toeval dat PS maffia was
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:01:16 #253
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87749496
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Yup. Puur toeval en hilarisch. Een SL mag zich echt niet op zo'n manier met het spel bemoeien.
pi_87749505
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:55 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dat weet je nooit, maar als je gaat zeuren dat je altijd nacht 1 dood gaat, dan wordt je maffia :P hoeft niet perse uiteraard, maar het is wel logisch..
Geheel uit mijn SL rol :9, maar aangezien het imho speltechnisch is en niet speltacktisch

Dat staal nergens op, zeker niet als je al 'zeurt' voordat de rollen (geheel willekeurig met koffiemanager) verdeelt worden.
pi_87749527
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

geheel toeval niet 10 op 41 = 25% kans (vorige ronde dan he)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:02:31 #256
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87749536
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:01 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Yup. Puur toeval en hilarisch. Een SL mag zich echt niet op zo'n manier met het spel bemoeien.
Ok, dan moet ladi nu even met een heel overtuigend betoog komen, want ik neig nu naar lynda
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:03:26 #257
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87749570
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:02 schreef CaLeX het volgende:

[..]

geheel toeval niet 10 op 41 = 25% kans (vorige ronde dan he)
Ja ja :')
pi_87749632
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:03 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja ja :')
:p zal ik 5 spookdeelnemers erbij bedacht hebben? :7
pi_87749706
quote:

Waarom je voor iemand zou gaan die nieuw is? Heel logisch: het is een perfecte manier om nieuwelingen vast te houden en bij het spel te betrekken. Dat komt het spel mijns inziens alleen maar ten goede.
PWBF
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:07:08 #260
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87749720
##unvote ladi ##vote lynda

Overtuig me ladi, anders blijft dit zo staan.

Wendy (0)
Ladi (3) Sheep, Tanin, 08gnoT
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (2) PatriQue89, naatje
Nielsch (2) Ladi, Borisz
Trevland (0)
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (1) Peter
pi_87749745
Ik stem op Wendy, daar hebben ze lekkere wafels...
PWBF
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:09:57 #262
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87749810
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:07 schreef Nielsch het volgende:
Ik stem op Wendy, daar hebben ze lekkere wafels...
neem het lijstje voortaan over

Wendy (1) Nielsch
iBenny (1) charmed_angel
Nielsch (2) Ladi, Borisz
Trevland (0)
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (1) Peter
pi_87749847
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:09 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

neem het lijstje voortaan over

Wendy (1) Nielsch
iBenny (1) charmed_angel
Nielsch (2) Ladi, Borisz
Trevland (0)
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (1) Peter
Als ik achter mn pc had gezeten ipv op mijn telefoon, had ik dat ook zeker gedaan...
PWBF
pi_87749861
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Als ik achter mn pc had gezeten ipv op mijn telefoon, had ik dat ook zeker gedaan...
Als je dat er bijschrijft volgende keer dan maak je iedereen blij ^O^
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:13:04 #265
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87749920
Och, moet toch íets kiezen. :P

Wendy (1) Nielsch
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (3) PatriQue89, naatje, IJsdraakje
Nielsch (2) Ladi, Borisz
Trevland (0)
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (1) Peter
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:15:32 #266
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87749999
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waarom je voor iemand zou gaan die nieuw is? Heel logisch: het is een perfecte manier om nieuwelingen vast te houden en bij het spel te betrekken. Dat komt het spel mijns inziens alleen maar ten goede.
Sowieso zijn de ervaren spelers misschien wel geslepener.... en stel je voor dat ej die als maffia BM krijgt dan! :o
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:16:25 #267
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87750034
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Sowieso zijn de ervaren spelers misschien wel geslepener.... en stel je voor dat ej die als maffia BM krijgt dan! :o
Ik neem liever dat risico dan dat ik een BM heb die überhaupt nog nooit een hint heeft gezien :').
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 13:17:22 #268
18653 crew  D.
pi_87750072
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:59 schreef naatje_1 het volgende:

Neem voortaan het goede lijstje over D
Ja meneer, is goed meneer :Y
pi_87750076
De spelerslijst in de OP is up to date voor volgende topic ^O^
pi_87750087
Stem voor mij, Stem voor mij O+
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:17:39 #271
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87750090
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, moet toch íets kiezen. :P

Wendy (1) Nielsch
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (3) PatriQue89, naatje, IJsdraakje
Nielsch (2) Ladi, Borisz
Trevland (0)
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (1) Peter
spannond
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:18:09 #272
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87750113
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik neem liever dat risico dan dat ik een BM heb die überhaupt nog nooit een hint heeft gezien :').
Misschien zijn de nieuwelingen wel net zo goed zo niet beter. Da witte noit nie he! :P
L'Amour menaçant:
pi_87750161
Wendy (1) Nielsch
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (4) PatriQue89, naatje, IJsdraakje, Kalkmaar
Nielsch (2) Ladi, Borisz
Trevland (0)
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (1) Peter

##Vote Lynda.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:19:31 #274
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87750177
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Misschien zijn de nieuwelingen wel net zo goed zo niet beter. Da witte noit nie he! :P
Daarom. Daarbij, de echte nieuwen snappen het hele spel nooit tot ze minimaal één ronde hebben meegespeeld.

Op een Erik of zo zou ik nu al misschien wel stemmen hoor, ik ben niet compleet antinewb :') Maar iemands eerste keer, nope.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:20:35 #275
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87750225
Ik weet niet eens, na 1x spelen, wie de noobs zijn.
Ik bedoel, misschien zijn voor mij nieuwe namen wel oude veteranen die 1x hebben overgeslagen!
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:21:57 #276
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87750299
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet eens, na 1x spelen, wie de noobs zijn.
Ik bedoel, misschien zijn voor mij nieuwe namen wel oude veteranen die 1x hebben overgeslagen!
Dat kan hara je dan toch mooi vertellen
pi_87750300
Kijk wie de meeste vragen stellen en je pikt de noobs er wel uit :P

mijn stemmers O+
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:24:44 #278
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87750426
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:21 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dat kan hara je dan toch mooi vertellen
Uhu, ik vertrouw mezelf niet eens in dit spel.
Laat staan een ander :P
L'Amour menaçant:
pi_87750431
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou inderdaad! Zou jij dan op mij wilen stemmen om je wijze woorden te onderbouwen?
PWBF
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:26:22 #280
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87750484
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Uhu, ik vertrouw mezelf niet eens in dit spel.
Laat staan een ander :P
Het zou toch wel dom zijn als ik over feiten zou gaan liegen, :').
pi_87750528
Stemmers bedankt!
PWBF
pi_87750575
Stem NEWB!

Nieuw En Waarachtig Betrouwbaar!
PWBF
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:29:48 #283
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87750622
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nou inderdaad! Zou jij dan op mij wilen stemmen om je wijze woorden te onderbouwen?
What's in it for me? O-)
L'Amour menaçant:
pi_87750685
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

What's in it for me? O-)
Ik zal dan extra goed mn best doen in het spel en nadat het spel over is zal ik je in mn fobo opnemen onder favo fokkers!
PWBF
pi_87750721
:'(

Maandenlang is het me gelukt om niet te doen, maar nu moet ik er toch aan geloven....

Ik moet een nieuw topic starten...

300 posts lang sta ik straks bekend als TS :'(

ergo :Spam ff vol!
pi_87750736
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

What's in it for me? O-)
Hey, we gingen voor roze toch!
Naaktfoto's, jeweet!
pi_87750787
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef CaLeX het volgende:
:'(

Maandenlang is het me gelukt om niet te doen, maar nu moet ik er toch aan geloven....

Ik moet een nieuw topic starten...

300 posts lang sta ik straks bekend als TS :'(

ergo :Spam ff vol!
spammennnnnnnnnnnnnnnnn
15 post? je doet het zelluf maar ik ga :6
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:34:53 #288
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87750801
Waarom moeten we nu weer spammen?
pi_87750807
jwz!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:35:01 #290
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87750809
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Hey, we gingen voor roze toch!
Naaktfoto's, jeweet!
waarom las ik hier naatfoto's :')
pi_87750828
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom moeten we nu weer spammen?
ten eertste goed voor de postcount van Mis

ten tweede wil ik een broodje eten :(
pi_87750845
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik zal dan extra goed mn best doen in het spel en nadat het spel over is zal ik je in mn fobo opnemen onder favo fokkers!
Hebbie ook foto's van rugbyhunks? :o
dag
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:36:08 #293
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87750854
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef CaLeX het volgende:

[..]

ten eertste goed voor de postcount van Mis

ten tweede wil ik een broodje eten :(
haha, er zit vergif in dat broodje
pi_87750865
en ik heb vandaag 5k aan posts gehaald en gemist ;(
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:36:48 #295
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87750879
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

haha, er zit vergif in dat broodje
Nee, een slang :')
pi_87750897
een be/ijl
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:39:40 #297
163094 Ladidadida
pi_87750983
Waarom je niet op lynda moet stemmen is heel makkelijk. Lynda stelt zich alleen kandidaat als ze mob is, zo is de vorige ronde wel gebleken. Zelfs voor stemmen neemt ze nooit de moeite.

Waarom zou je mij kiezen? Omdat ik fucking goed hints kan oplossen en dit ook altijd doe. Dat is de reden dat mobs mij als eerste afslachten, ze weten dat ik het kan! :Y

Vote Ladi!
pi_87750989
schiet lekker op zo :'(
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:40:39 #299
202348 Susi
Temple of Love
pi_87751033
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Of wasgoed
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:41:01 #300
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87751044
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

HET IS HUPPELMUTS!!!!!!!!!!!!!! :o
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:41:06 #301
163094 Ladidadida
pi_87751048
Wendy (1) Nielsch
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (4) PatriQue89, naatje, IJsdraakje, Kalkmaar
Nielsch (1) Borisz
Trevland (1) Ladi
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (1) Peter