ja maar...quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja maar...
Jij wou niet in nacht 1 of 2 vermoord worden... geef ik je een andere optie is het weer niet goed
Vrouwen!
quote:
Zeg dat tegen mijn nek, schouder etc. Ik zit nu al te veel achter het toetsenbord.quote:
Tegen je nek, schouders etc: Stom!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dat tegen mijn nek, schouder etc. Ik zit nu al te veel achter het toetsenbord.
ik zal je mijn giro nummer even Pmenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:44 schreef BeamofLight het volgende:
Is Tim. Timmmmm? Want dan doe ik misschien mee als ik tevens een mafia-rol krijg
Datquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:15 schreef lynda het volgende:
Verplicht stemmen is helemaal goed![]()
Zet er alleen wel een maximum bij.. Je kan niet 24uur+ wachten op 1 persoon die niet online komt hehe
Ik weet niet niet wat de consequenties daar aan zullen zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:15 schreef lynda het volgende:
Zet er alleen wel een maximum bij.. Je kan niet 24uur+ wachten op 1 persoon die niet online komt hehe
Behalve de dingen die we nu net aangegeven hebben. (Dorpsoudste en Spion)quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:25 schreef lynda het volgende:
Blijven alle rollen zoals ze nu zijn in de OP?
Waarom zouden ze dat niet doen anders?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:39 schreef CaLeX het volgende:
Ow en vergelijken met vorige keer is het dus ook verplicht killen voor de maffia
Ik ben wel voor een extra rolletje van de Godfather, zodat die 's nachts niet vermoord kan worden omdat hij beschermd wordt door zijn familie. Geeft de maffia net iets meer macht, anders is het zo kansloos om maffia te zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Behalve de dingen die we nu net aangegeven hebben. (Dorpsoudste en Spion)
en wat de nacht betreft, een aantal dingen kunnen vooraf aangegeven worden.
Zo weten de doctoren, nw, maffia en busdriver meestal voor de lynch al wie ze willen ruilen/beschermen en of killen
Afgelopen ronde is er door de andere groep maffia (dus niet mijn groep) 5 kills overgeslagen (en dan tel ik een zelfmoord meequote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet doen anders?
Ik snap niet waarom ze door tactiek niet zouden willen moorden, maar als dat hun keuze is zou je dat wel kunnen accepteren toch? Minimum van 1 is ook prima, jij bent de SLquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Afgelopen ronde is er door de andere groep maffia (dus niet mijn groep) 5 kills overgeslagen (en dan tel ik een zelfmoord mee).
Een deel door afwezigheid en een deel door taktiek. Misschien moeten we ze wel de mogelijkheid geven en zeggen dat ze minimaal 1 kill moeten doen.
ik quote susi uit PMquote:
Ik ook niet, het was moeilijk irritant dat ze keer op keer niet killdequote:Op maandag 18 oktober 2010 15:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze door tactiek niet zouden willen moorden, maar als dat hun keuze is zou je dat wel kunnen accepteren toch? Minimum van 1 is ook prima, jij bent de SL
Eigenlijk is dat heel logisch/simpel... Wanneer maar 1 maffiagroep killt, hoeven de dorpelingen zich maar te richten of de helft van het normale aantal killls... dat resulteert dan weer sneller/makkelijker in een lynch de volgende dagquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze door tactiek niet zouden willen moorden, maar als dat hun keuze is zou je dat wel kunnen accepteren toch? Minimum van 1 is ook prima, jij bent de SL
jij bent de eerste LAdi!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef CaLeX het volgende:
dood doordat het verkeerde middeltje als anusbleek hebt gebruikt
Maximum tijdquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef Harajuku. het volgende:
En wat als iemand een weekend weg is zonder dat te melden of iemand beland voor een week in t ziekenhuis. Dan gaan we een week wachten?
Ja, dat werd niet gezegd en toen had Calex daar niets op te zeggenquote:
Doet Timmmmm weer mee dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef Harajuku. het volgende:
En wat als iemand een weekend weg is zonder dat te melden of iemand beland voor een week in t ziekenhuis.
ik zeg nietsquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:47 schreef -SG- het volgende:
Wie had het feestje nou weer verpest en hem gepmd?
Thanks for the info.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:03 schreef timmmmm het volgende:
O, en nee, naatje, ik doe niet mee door je PM, nee stali, ook niet door die van jou. Ik word gedwongen door idz
Nee klopt. Je ging gewoon wireless door toch; terwijl je pijn aan de poepert had.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een week in het ziekenhuis geweest, zonder me af te melden.
Hmm, ik sta ingeschreven... Zou ik meedoen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee klopt. Je ging gewoon wireless door toch; terwijl je pijn aan de poepert had.
Maar doe je nou mee, pik?
Ja dat is dus de vraagquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hmm, ik sta ingeschreven... Zou ik meedoen?
quote:
Dankjewelquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je met zulks een snelheid dingen doorhebt als jij, zal je het nog ver schoppen in het leven!
Nou, er zijn grenzen natuurlijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat werd niet gezegd en toen had Calex daar niets op te zeggen
Ja, ik zeg alleen maar dat het handig is om die grenzen te weten.quote:
Trrroe, hebben we het al over gehad, merci !quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik zeg alleen maar dat het handig is om die grenzen te weten.
Trusten, en veel succes alvast.
Gewoon het laatste lijstje met deelnemers aanvullenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:13 schreef Nielsch het volgende:
Moet ik me via PM / burgerlijke stand aanmelden als nieuwe deelnemer / inwoner van het dorp?
daar ben ik mee bezig... kom alleen op dit moment niet in m'n fotoboekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef Tanin het volgende:
Ja, met je profiel, history en fotoboek erbij grapjas
Tevens, waarom is het een probleem dat timmmmm mee doet?
Hoe meer info, hoe beter voor de spelleidersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
daar ben ik mee bezig... kom alleen op dit moment niet in m'n fotoboek![]()
afijn, daar staat toch niet zoveel is. is het omwille van het spel handig als ik hierin wat zooi neerdump?
ik zal m'n fotoboek vanavond nog even toevoegen...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef Tanin het volgende:
Tevens, waarom is het een probleem dat timmmmm mee doet?
Wat voor smileys? De normale moet je uitklappen iig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:35 schreef wendytje het volgende:
oh wat een spanning..... het is net pakjesavond... welke rol zou ik krijgen
trouwens.... waar zijn alle leuke smileys gebleven?
Alleen zijn mijn nieuwe foto's niet zo handigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe meer info, hoe beter voor de spelleidersDus nog ff gauw wat zooi erin zetten
Als het spel aanmaal begonnen is mag je geen wijzigingen meer maken.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen zijn mijn nieuwe foto's niet zo handig
ja, hoor.... gevondenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat voor smileys? De normale moet je uitklappen iig.
Ben je gek! Ken je nagaan hoeveel deelnemers we nu in GC hadden gehad!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Dus we zijn het er ook eindelijk over eens dat het niet aan een forum ligt?
I didn't think this one through inderdaadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je gek! Ken je nagaan hoeveel deelnemers we nu in GC hadden gehad!
Ik voel me nu echt zoooo klein en zielig. Gaat hij me de eerste nacht meteen doden ofzo?quote:
Hij is gewoon chagrijnig, niks om bang voor te zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:59 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik voel me nu echt zoooo klein en zielig. Gaat hij me de eerste nacht meteen doden ofzo?
Overigens even mijn profiel opgeleukt, schijnt te helpen met hints?
kwart over de rand van de pispot!quote:
Nee joh... 4 dit keerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
dat word zeker weer 2 maffia families?
No offense, maar is de dood voor 1x missen niet een beetje TE?quote:Als je een stemming mist, krijg je een met veel liefde bedreven en geschreven dood van ons
Maar als je er 48 uur de tijd voor hebt, vind ik het eigenlijk niet meer dan logisch. Vijf minuutjes vrij maken om te stemmen moet iedereen toch wel lukken in dat tijdsbestek, dunkt me.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No offense, maar is de dood voor 1x missen niet een beetje TE?
Ik heb vorige keer iedere keer gestemd hoor, maar ik kan me voorstellen dat je 1x mist.
Trrrroe, maar vandaar dat er ook staat van dat een dag maximaal 48 uur kan duren, maar dat we liever hebben dat het eerder gebeurt, zodat de vaart er in blijft.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No offense, maar is de dood voor 1x missen niet een beetje TE?
Ik heb vorige keer iedere keer gestemd hoor, maar ik kan me voorstellen dat je 1x mist.
Een gehele dag duurt 48 uur. Das dan toch overdag en nacht? Dus de lynch en de moorden? Je hebt dus afhankelijk van je rol niet 48u de tijd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar als je er 48 uur de tijd voor hebt, vind ik het eigenlijk niet meer dan logisch. Vijf minuutjes vrij maken om te stemmen moet iedereen toch wel lukken in dat tijdsbestek, dunkt me.
Een hele dag duurt maximaal 48 uur vanaf de nachtmoorden gezien. Je hebt dan altijd 48 uur de tijd, de nachtactiviteiten tellen hier niet bij mee.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een gehele dag duurt 48 uur. Das dan toch overdag en nacht? Dus de lynch en de moorden? Je hebt dus afhankelijk van je rol niet 48u de tijd.
Ooow. Dus na de moord hebben we 48 uur de tijd om voor 19:00 op de 2e dag te lynchen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Een hele dag duurt maximaal 48 uur vanaf de nachtmoorden gezien. Je hebt dan altijd 48 uur de tijd, de nachtactiviteiten tellen hier niet bij mee.
Yesh. Liever eerder inderdaad welquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooow. Dus na de moord hebben we 48 uur de tijd om voor 19:00 op de 2e dag te lynchen?
I.p.v. ind e vorige ronde maar 1 dag tot 19:00 de volgende dag. Max dan he. Liever eerder.
MAX 2 dagen ja,quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooow. Dus na de moord hebben we 48 uur de tijd om voor 19:00 op de 2e dag te lynchen?
I.p.v. ind e vorige ronde maar 1 dag tot 19:00 de volgende dag. Max dan he. Liever eerder.
De Rollen PM's zijn er nog NIET UITquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:29 schreef Susi het volgende:
Laat het even aan ons weten als je nog geen PM hebt ontvangen. Daarnaast is het dus uiteraard ook vanaf heden verboden om aan je fobo en je profiel te sleutelen.
Maar ik heb al een pm verstuurdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De Rollen PM's zijn er nog NIET UIT
alleen chowiquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar ik heb al een pm verstuurd. Ik kan ook mensen vergeten zijn. Maar in die PM staat dat je voor twaalven je rol krijgt toegestuurd.
ok duidelijkquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar ik heb al een pm verstuurd. Ik kan ook mensen vergeten zijn. Maar in die PM staat dat je voor twaalven je rol krijgt toegestuurd.
Zie de OP. Maar je kan nu nog niet stemmen, omdat je je rol niet weet. Met bepaalde rollen mag je op bepaalde personen niet stemmen en er is een rol waarbij je helemaal niet verkiesbaar mag stellen als Burgemeester.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:33 schreef Nielsch het volgende:
Moet ik al stemmen voor BM? Op wie kan ik stemmen? Moet dat openlijk via het forum of via de PM?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:40 schreef -SG- het volgende:
Ik zie Hara alweer helemaal para worden als er iemand niet stemt en ze 48 uur moet wachten.
Flexibel dus. Pffff, dat maakt het wel ingewikkeld zeg.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Yesh. Liever eerder inderdaad welDie 48 uur zou in principe in heeeul kleine lettertjes moeten
![]()
En na die nachtelijke activiteiten hoeft het niet voor 19:00 uur he. Als die nachtmoorden om half vier 's middags zijn geplaatst, gaat de tijd pas in vanaf half 4 en dus tot half 4 twee dagen later.
Ja, da's toch logisch? Dat heet strategisch stemmen!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:42 schreef -SG- het volgende:
Ik ken wel een aantal klootzakjes die expres in de laatste minuut gaan stemmen. Ohh ik zou er ook zo eentje zijn
IS niet de bedoeling dat het lang gaat duren.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Flexibel dus. Pffff, dat maakt het wel ingewikkeld zeg.
Dan moet ik dus weten hoe laat de moorden zijn gepleegd die keer om te weten tot wanneer ik de volgende keer kan inleveren
Want sommige wachten bv met lynchen echt tot het laatste moment om een strategische stem te plaatsen.
Maar goed, we zien wel! Ik ga gewoon m'n best doen.
Maar niet zo erg als de vorige keer, want toen werd ik meteen afgemaakt
De enige die strategisch willen stemmen dat zijn toch de maffiaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, da's toch logisch? Dat heet strategisch stemmen!
Eigenlijk kan je niet meer strategisch stemmen of je stem veranderen. Want soms ben je te laat. Best wel jammer van die flexibele tijden..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, da's toch logisch? Dat heet strategisch stemmen!
Dat eerste, maar als je dood bent mag je uiteraard niks spelinhoudelijks PMenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:59 schreef Tanin het volgende:
Mag je nou eigenlijk met elkaar pmm-en, of is dat alleen voor mafia? of mogen die het ook niet?
Je mag me wel even PM'en wat je bent.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:59 schreef Tanin het volgende:
Mag je nou eigenlijk met elkaar pmm-en, of is dat alleen voor mafia? of mogen die het ook niet?
Moet iemand zich kandidaat stellen of mag men ook iemand bombarderen tot burgemeester?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
Hoppa, heeft er zich al iemand kandidaat gesteld voor BM?
Wat ga jij voor het dorp betekenen? Whats in it for me? huh? huh?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:00 schreef lynda het volgende:
Hoi ik wil BM zijn![]()
Waarom? Omdat er echt scheitziek van ben dat ik elke keer dag of nacht 1/2 dood ga.
Men moet zichzelf eerst kandidaat stellen, maar je kunt natuurlijk ook iemand dwingen zich kandidaat te stellenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Moet iemand zich kandidaat stellen of mag men ook iemand bombarderen tot burgemeester?
En wie zegt dat jij geen maffia bent?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:00 schreef lynda het volgende:
Hoi ik wil BM zijn![]()
Waarom? Omdat er echt scheitziek van ben dat ik elke keer dag of nacht 1/2 dood ga.
Lees alle 92039238 topics terug en zie mijn activiteit en zie waarom men mij altijd in nacht 1 dood wil hebbenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat ga jij voor het dorp betekenen? Whats in it for me? huh? huh?
Dat zei PS ookquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Lees alle 92039238 topics terug en zie mijn activiteit en zie waarom men mij altijd in nacht 1 dood wil hebben
Dat is niet omdat ik zo slecht ben in hints oplossen
Ik vertrouw het ook niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
Die fout maken we niet meer heh, zoals bij PS, die ook zo zielig deed dat ze iedere eerste nacht dood ging en vervolgens BM werd en daarna maffia bleek te zijn
Ja, maar als je dik gaat bezuinigen op ambtenaren, dan heb je niet genoeg mensen meer om de hints na te trekken. Daarbij voel ik meer voor detectives, dan voor politie en justitie, die toch geen flikker uitvoeren.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:07 schreef Nielsch het volgende:
Ik wil graag burgemeester zijn, omdat het maar eens afgelopen moet zijn met al de PvdA burgemeesters. Ik ga dik bezuinigen op ambtenaren, maar natuurlijk wel investeren in politie en justitie.
Tevens ga ik een zwembad laten bouwen van mijn eigen geld dat ik laatst in de Lotto heb gewonnen.
Ik zal vooral bezuinigen op kantoorambtenaren. Omdat te bewerkstelligen zal ik diverse gemeentelijke lasten afschaffen. Burgers die zich opwerpen als prive detective zullen extra bescherming krijgen van de politie. Dergelijke helden moeten we ondersteunen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar als je dik gaat bezuinigen op ambtenaren, dan heb je niet genoeg mensen meer om de hints na te trekken. Daarbij voel ik meer voor detectives, dan voor politie en justitie, die toch geen flikker uitvoeren.
De maffia gaat mensen omleggen in de nacht, dus het lijkt mij logisch dat die overleggen. Ze weten ook van elkaar wie ze zijn. En je mag prima met elkaar pm'men verder, alleen weet je niet of je met een maffialid of met een onschuldige pmt. .quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:59 schreef Tanin het volgende:
Je mag zelf weten op wie je stemt. De burgemeester wordt 's nachts beschermd door twee bodyguards, die eerst dood moeten eer dat de burgemeester dood ('s nachts) dood kan. Bovendien kan de burgemeester overdag twee stemmen uitbrengen in plaats van één en een dubbele lynch instellen (dan worden er twee mensen overdag gelynched en mag je ook twee keer stemmen, de burgemeester dus vier keer).quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Moet iemand zich kandidaat stellen of mag men ook iemand bombarderen tot burgemeester?
Lees het topic, de OP enz.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:15 schreef Nielsch het volgende:
Wie hebben zichzelf kandidaat gesteld? Is daar een deadline voor? Ik neem aan dat je niet op jezelf kan stemmen voor BM?
Nee hoor, een dorpsbewoner kan ook best strategisch lynchen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De enige die strategisch willen stemmen dat zijn toch de maffia
Denk niet dat die constant de beslissende factor willen zijn aangezien dat opvalt
heeft benny zich kandidaat gesteld dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik stem op iBenny
Wendy (0)
Ladi (1) Sheep
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (0)
Nielsch (0)
Ja vind ik ook wel een spel-element weghalen jaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je niet meer strategisch stemmen of je stem veranderen. Want soms ben je te laat. Best wel jammer van die flexibele tijden..
Als je vaste tijden hebt. En je ziet dat jij een half uur voor het einde 9 stemmen hebt en de ander 8. Kan je nog je stem veranderen naar hem toe bijvoorbeeld, maar met flexibele tijden gaat dat moeilijker. Dus strategisch stemmen zit er net meer in.
Neuh. Nielsch lijkt me enig, die heeft er zoveel verstand vanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga jij BM worden? Of ga je vanaf de kant toezien?
Yeeeeee dankjewel!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:27 schreef Tanin het volgende:
Mijn stem heb je Ladi!
Wendy (0)
Ladi (2) Sheep, Tanin
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (0)
Nielsch (0)
Stem jij ook al op Hara?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga jij BM worden? Of ga je vanaf de kant toezien?
Ikquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:32 schreef Ang3l het volgende:
Kijk, zo had ik dus helemaal gemist dat het spel begonnen was
Ik zag de BM stemmen beginnen en dacht: Huh? We hebben de rollen toch nog niet?
Ahaaaaa, een PM!
Hmm, nieuwe gezichten voor BM. Straks even in de fobo's kijken wie de knapste is
Dankjeweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
Wendy (0)
Ladi (3) Sheep, Tanin, naatje
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (0)
Nielsch (0)
Trevland (0)
Patrique (0)
Hara jij gaat je deze ronde zo ergerenquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:40 schreef -SG- het volgende:
Ik zie Hara alweer helemaal para worden als er iemand niet stemt en ze 48 uur moet wachten.
Wat een luie maffia-houding!quote:
3 of it, mag dat ookquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dankjeweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel![]()
![]()
Muffin? Bier? Koekje? Zeg het maar
Heb je nog iets anders dan muffins?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:34 schreef Ladidadida het volgende:
Even eten, zo terug om mijn campagne voort te zetten
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:35 schreef Peter het volgende:
Wendy (0)
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (1) PatriQue89
Nielsch (1) Ladi
Trevland (0)
Patrique (0)
Hara (1) Peter
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neuh. Nielsch lijkt me enig, die heeft er zoveel verstand van
Valse nicht.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:35 schreef Peter het volgende:
Wendy (0)
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (1) PatriQue89
Nielsch (1) Ladi
Trevland (0)
Patrique (0)
Hara (1) Peter
Je wordt onvrijwillig sraks tot BM gebombardeerdquote:
Alles behalve dat vadoeshi!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga voor Patrique als BM. Mits hij geen Heinekenparty's houdt.
Wendy (0)
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (1) PatriQue89
Nielsch (1) Ladi
Trevland (0)
Patrique (1) -Vaduz-
Hara (1) Peter
Gokje, die wil nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:39 schreef Ang3l het volgende:
Kan ik Barbra voor BM opgooien?
Of wil die niet?
Ik bedoelde jouquote:
HOMO en TAL.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:43 schreef lynda het volgende:
Oh my is dit heel ONZ/PUB/KLB ofzo bij elkaar?
I think that just got you the pink votesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en ik stel karaoke-party's verplicht
PUB heeft niet zo'n laag niveauquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:43 schreef lynda het volgende:
Oh my is dit heel ONZ/PUB/KLB ofzo bij elkaar?
Ik ben zelf ook pink, does that help?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I think that just got you the pink votes![]()
Nou heb je me aan het twijfelen! als ik nog niet gestemd had...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en ik stel karaoke-party's verplicht
Ow, maar ik ben niet goed in hintsquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde jouBarbra is mijn bijnaam voor jou
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alles behalve dat vadoeshi!
als ik het word, word jij vieze-voorzitter!
Ja. En Ladidadida, Wendy en Trevland heb ik nooit hints zien oplossen dus als het zo blijft ga ik voor Lynda.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
MensemensemensemenseDe BM moet iemand zijn die betrouwbaar is, maar die ook goed hints kan oplossen, waarom, met alle respect hoor, zou je dan voor iemand als patrique of benny of niels gaan?
![]()
Doe dan minstens lynda, wendy, trev of ladi (of hara), die spelen al jaren mee en die weten dus dondersgoed hoe de hints in elkaar zitten...
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee uiteraardquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. En Ladidadida, Wendy en Trevland heb ik nooit hints zien oplossen dus als het zo blijft ga ik voor Lynda.
Wendy heeft ook maar vier keer of zo meegedaan en die zag je bijna nooit.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee uiteraard
ow, ik dacht dat die al een oude rot wasquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wendy heeft ook maar vier keer of zo meegedaan en die zag je bijna nooit.
Unvotequote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:45 schreef Tanin het volgende:
[..]
Nou heb je me aan het twijfelen! als ik nog niet gestemd had...
Ik help je welquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ow, maar ik ben niet goed in hints
Jij kent mij niet,quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
MensemensemensemenseDe BM moet iemand zijn die betrouwbaar is, maar die ook goed hints kan oplossen, waarom, met alle respect hoor, zou je dan voor iemand als patrique of benny of niels gaan?
![]()
Doe dan minstens lynda, wendy, trev of ladi (of hara), die spelen al jaren mee en die weten dus dondersgoed hoe de hints in elkaar zitten...
Nou ja, uit medelijden. Met de oogst die we nu hebben is ze de enige die bewezen heeft goed met hints te zijnquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik wil niet weer die fout maken die ik bij PS maakteDat we dan uit medelijden lynda kiezen, terwijl ze maffia is...
Ja dus die gaat gelijk dood,w ant 1x niets temmen is modkill!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wendy heeft ook maar vier keer of zo meegedaan en die zag je bijna nooit.
Je hebt goed gestemd hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan als nieuwkomer toch niet alle spelhelden er direct uithalen.
Ja, wel jammer dat ie er steeds naast zat.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Erik is ook wel een fanatieke hintzoeker!
Da's misschien ook wel een leuke voor BM
Ik kon me niet bewijzenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, uit medelijden. Met de oogst die we nu hebben is ze de enige die bewezen heeft goed met hints te zijnMaar ik wacht nog even af wat er allemaal nog gaat gebeuren.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wel jammer dat ie er steeds naast zat.
Jij hebt je ook niet aangesteld als maffiaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kon me niet bewijzen
Ik wees 1 iemand (terecht) als maffia aan en meteen werd ik vermoord
Ik weet het niet hoor, maar hoe weten we dat iemand als Ladi niet maffia is? Ik bedoel, ik stem Ladi omdat dat de enige persoon is die ik een beeeeetje kenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik wil niet weer die fout maken die ik bij PS maakteDat we dan uit medelijden lynda kiezen, terwijl ze maffia is...
Ik was ben word heul nooit maffia man!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hebt je ook niet aangesteld als maffia
't Is ook maar stom geneuzelquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:52 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar hoe weten we dat iemand als Ladi niet maffia is? Ik bedoel, ik stem Ladi omdat dat de enige persoon is die ik een beeeeetje ken
Dit is geen aantuiging jegens Ladi, ik blijf bij mijn stem, maar wat is wat dat betreft het verschil voor jullie tussen Ladi en Lynda?
Dat weet je nooit, maar als je gaat zeuren dat je altijd nacht 1 dood gaat, dan wordt je maffiaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:52 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar hoe weten we dat iemand als Ladi niet maffia is? Ik bedoel, ik stem Ladi omdat dat de enige persoon is die ik een beeeeetje ken
Dit is geen aantuiging jegens Ladi, ik blijf bij mijn stem, maar wat is wat dat betreft het verschil voor jullie tussen Ladi en Lynda?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was ben word heul nooit maffia man!
quote:
Nee, dit slaat ook nergens opquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, maar als je gaat zeuren dat je altijd nacht 1 dood gaat, dan wordt je maffiahoeft niet perse uiteraard, maar het is wel logisch...
ja, weet ik veel, het is wel logisch, vind ik, als ik SL zou zijn...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dit slaat ook nergens op.
Dan koffiemanager je de rollen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, weet ik veel, het is wel logisch, vind ik, als ik SL zou zijn...
Dus het was puur toeval dat PS maffia wasquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan koffiemanager je de rollen.
Yup. Puur toeval en hilarisch. Een SL mag zich echt niet op zo'n manier met het spel bemoeien.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus het was puur toeval dat PS maffia was
Geheel uit mijn SL rolquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, maar als je gaat zeuren dat je altijd nacht 1 dood gaat, dan wordt je maffiahoeft niet perse uiteraard, maar het is wel logisch..
geheel toeval niet 10 op 41 = 25% kans (vorige ronde dan he)quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus het was puur toeval dat PS maffia was
Ok, dan moet ladi nu even met een heel overtuigend betoog komen, want ik neig nu naar lyndaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yup. Puur toeval en hilarisch. Een SL mag zich echt niet op zo'n manier met het spel bemoeien.
Ja jaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
geheel toeval niet 10 op 41 = 25% kans (vorige ronde dan he)
:p zal ik 5 spookdeelnemers erbij bedacht hebben?quote:
Waarom je voor iemand zou gaan die nieuw is? Heel logisch: het is een perfecte manier om nieuwelingen vast te houden en bij het spel te betrekken. Dat komt het spel mijns inziens alleen maar ten goede.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
neem het lijstje voortaan overquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:07 schreef Nielsch het volgende:
Ik stem op Wendy, daar hebben ze lekkere wafels...
Als ik achter mn pc had gezeten ipv op mijn telefoon, had ik dat ook zeker gedaan...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neem het lijstje voortaan over
Wendy (1) Nielsch
Ladi (3) Sheep, Tanin, 08gnoT
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (2) PatriQue89, naatje
Nielsch (2) Ladi, Borisz
Trevland (0)
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (1) Peter
Als je dat er bijschrijft volgende keer dan maak je iedereen blijquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als ik achter mn pc had gezeten ipv op mijn telefoon, had ik dat ook zeker gedaan...
Sowieso zijn de ervaren spelers misschien wel geslepener.... en stel je voor dat ej die als maffia BM krijgt dan!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom je voor iemand zou gaan die nieuw is? Heel logisch: het is een perfecte manier om nieuwelingen vast te houden en bij het spel te betrekken. Dat komt het spel mijns inziens alleen maar ten goede.
Ik neem liever dat risico dan dat ik een BM heb die überhaupt nog nooit een hint heeft gezienquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso zijn de ervaren spelers misschien wel geslepener.... en stel je voor dat ej die als maffia BM krijgt dan!
Ja meneer, is goed meneerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
Neem voortaan het goede lijstje over D
spannondquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, moet toch íets kiezen.
Wendy (1) Nielsch
Ladi (3) Sheep, Tanin, 08gnoT
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (3) PatriQue89, naatje, IJsdraakje
Nielsch (2) Ladi, Borisz
Trevland (0)
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (1) Peter
Misschien zijn de nieuwelingen wel net zo goed zo niet beter. Da witte noit nie he!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik neem liever dat risico dan dat ik een BM heb die überhaupt nog nooit een hint heeft gezien.
Daarom. Daarbij, de echte nieuwen snappen het hele spel nooit tot ze minimaal één ronde hebben meegespeeld.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien zijn de nieuwelingen wel net zo goed zo niet beter. Da witte noit nie he!
Dat kan hara je dan toch mooi vertellenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet eens, na 1x spelen, wie de noobs zijn.
Ik bedoel, misschien zijn voor mij nieuwe namen wel oude veteranen die 1x hebben overgeslagen!
Uhu, ik vertrouw mezelf niet eens in dit spel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan hara je dan toch mooi vertellen
Nou inderdaad! Zou jij dan op mij wilen stemmen om je wijze woorden te onderbouwen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien zijn de nieuwelingen wel net zo goed zo niet beter. Da witte noit nie he!
Het zou toch wel dom zijn als ik over feiten zou gaan liegen,quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu, ik vertrouw mezelf niet eens in dit spel.
Laat staan een ander
What's in it for me?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Zou jij dan op mij wilen stemmen om je wijze woorden te onderbouwen?
Ik zal dan extra goed mn best doen in het spel en nadat het spel over is zal ik je in mn fobo opnemen onder favo fokkers!quote:
spammennnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef CaLeX het volgende:
Maandenlang is het me gelukt om niet te doen, maar nu moet ik er toch aan geloven....
Ik moet een nieuw topic starten...
300 posts lang sta ik straks bekend als TS
ergo :Spam ff vol!
waarom las ik hier naatfoto'squote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hey, we gingen voor roze toch!
Naaktfoto's, jeweet!
ten eertste goed voor de postcount van Misquote:
Hebbie ook foto's van rugbyhunks?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zal dan extra goed mn best doen in het spel en nadat het spel over is zal ik je in mn fobo opnemen onder favo fokkers!
haha, er zit vergif in dat broodjequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ten eertste goed voor de postcount van Mis
ten tweede wil ik een broodje eten
Nee, een slangquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
haha, er zit vergif in dat broodje
HET IS HUPPELMUTS!!!!!!!!!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |