Hij is gewoon chagrijnig, niks om bang voor te zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:59 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik voel me nu echt zoooo klein en zielig. Gaat hij me de eerste nacht meteen doden ofzo?
Overigens even mijn profiel opgeleukt, schijnt te helpen met hints?
kwart over de rand van de pispot!quote:
Nee joh... 4 dit keerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
dat word zeker weer 2 maffia families?
No offense, maar is de dood voor 1x missen niet een beetje TE?quote:Als je een stemming mist, krijg je een met veel liefde bedreven en geschreven dood van ons
Maar als je er 48 uur de tijd voor hebt, vind ik het eigenlijk niet meer dan logisch. Vijf minuutjes vrij maken om te stemmen moet iedereen toch wel lukken in dat tijdsbestek, dunkt me.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No offense, maar is de dood voor 1x missen niet een beetje TE?
Ik heb vorige keer iedere keer gestemd hoor, maar ik kan me voorstellen dat je 1x mist.
Trrrroe, maar vandaar dat er ook staat van dat een dag maximaal 48 uur kan duren, maar dat we liever hebben dat het eerder gebeurt, zodat de vaart er in blijft.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No offense, maar is de dood voor 1x missen niet een beetje TE?
Ik heb vorige keer iedere keer gestemd hoor, maar ik kan me voorstellen dat je 1x mist.
Een gehele dag duurt 48 uur. Das dan toch overdag en nacht? Dus de lynch en de moorden? Je hebt dus afhankelijk van je rol niet 48u de tijd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar als je er 48 uur de tijd voor hebt, vind ik het eigenlijk niet meer dan logisch. Vijf minuutjes vrij maken om te stemmen moet iedereen toch wel lukken in dat tijdsbestek, dunkt me.
Een hele dag duurt maximaal 48 uur vanaf de nachtmoorden gezien. Je hebt dan altijd 48 uur de tijd, de nachtactiviteiten tellen hier niet bij mee.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een gehele dag duurt 48 uur. Das dan toch overdag en nacht? Dus de lynch en de moorden? Je hebt dus afhankelijk van je rol niet 48u de tijd.
Ooow. Dus na de moord hebben we 48 uur de tijd om voor 19:00 op de 2e dag te lynchen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Een hele dag duurt maximaal 48 uur vanaf de nachtmoorden gezien. Je hebt dan altijd 48 uur de tijd, de nachtactiviteiten tellen hier niet bij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |