Dus het was puur toeval dat PS maffia wasquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan koffiemanager je de rollen.
Yup. Puur toeval en hilarisch. Een SL mag zich echt niet op zo'n manier met het spel bemoeien.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus het was puur toeval dat PS maffia was
Geheel uit mijn SL rolquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, maar als je gaat zeuren dat je altijd nacht 1 dood gaat, dan wordt je maffiahoeft niet perse uiteraard, maar het is wel logisch..
geheel toeval niet 10 op 41 = 25% kans (vorige ronde dan he)quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus het was puur toeval dat PS maffia was
Ok, dan moet ladi nu even met een heel overtuigend betoog komen, want ik neig nu naar lyndaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yup. Puur toeval en hilarisch. Een SL mag zich echt niet op zo'n manier met het spel bemoeien.
Ja jaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
geheel toeval niet 10 op 41 = 25% kans (vorige ronde dan he)
:p zal ik 5 spookdeelnemers erbij bedacht hebben?quote:
Waarom je voor iemand zou gaan die nieuw is? Heel logisch: het is een perfecte manier om nieuwelingen vast te houden en bij het spel te betrekken. Dat komt het spel mijns inziens alleen maar ten goede.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
MensemensemensemenseDe BM moet iemand zijn die betrouwbaar is, maar die ook goed hints kan oplossen, waarom, met alle respect hoor, zou je dan voor iemand als patrique of benny of niels gaan?
![]()
Doe dan minstens lynda, wendy, trev of ladi (of hara), die spelen al jaren mee en die weten dus dondersgoed hoe de hints in elkaar zitten...
neem het lijstje voortaan overquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:07 schreef Nielsch het volgende:
Ik stem op Wendy, daar hebben ze lekkere wafels...
Als ik achter mn pc had gezeten ipv op mijn telefoon, had ik dat ook zeker gedaan...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neem het lijstje voortaan over
Wendy (1) Nielsch
Ladi (3) Sheep, Tanin, 08gnoT
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (2) PatriQue89, naatje
Nielsch (2) Ladi, Borisz
Trevland (0)
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (1) Peter
Als je dat er bijschrijft volgende keer dan maak je iedereen blijquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als ik achter mn pc had gezeten ipv op mijn telefoon, had ik dat ook zeker gedaan...
Sowieso zijn de ervaren spelers misschien wel geslepener.... en stel je voor dat ej die als maffia BM krijgt dan!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom je voor iemand zou gaan die nieuw is? Heel logisch: het is een perfecte manier om nieuwelingen vast te houden en bij het spel te betrekken. Dat komt het spel mijns inziens alleen maar ten goede.
Ik neem liever dat risico dan dat ik een BM heb die überhaupt nog nooit een hint heeft gezienquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso zijn de ervaren spelers misschien wel geslepener.... en stel je voor dat ej die als maffia BM krijgt dan!
Ja meneer, is goed meneerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
Neem voortaan het goede lijstje over D
spannondquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, moet toch íets kiezen.
Wendy (1) Nielsch
Ladi (3) Sheep, Tanin, 08gnoT
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (3) PatriQue89, naatje, IJsdraakje
Nielsch (2) Ladi, Borisz
Trevland (0)
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (1) Peter
Misschien zijn de nieuwelingen wel net zo goed zo niet beter. Da witte noit nie he!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik neem liever dat risico dan dat ik een BM heb die überhaupt nog nooit een hint heeft gezien.
Daarom. Daarbij, de echte nieuwen snappen het hele spel nooit tot ze minimaal één ronde hebben meegespeeld.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien zijn de nieuwelingen wel net zo goed zo niet beter. Da witte noit nie he!
Dat kan hara je dan toch mooi vertellenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet eens, na 1x spelen, wie de noobs zijn.
Ik bedoel, misschien zijn voor mij nieuwe namen wel oude veteranen die 1x hebben overgeslagen!
Uhu, ik vertrouw mezelf niet eens in dit spel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan hara je dan toch mooi vertellen
Nou inderdaad! Zou jij dan op mij wilen stemmen om je wijze woorden te onderbouwen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien zijn de nieuwelingen wel net zo goed zo niet beter. Da witte noit nie he!
Het zou toch wel dom zijn als ik over feiten zou gaan liegen,quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu, ik vertrouw mezelf niet eens in dit spel.
Laat staan een ander
What's in it for me?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Zou jij dan op mij wilen stemmen om je wijze woorden te onderbouwen?
Ik zal dan extra goed mn best doen in het spel en nadat het spel over is zal ik je in mn fobo opnemen onder favo fokkers!quote:
spammennnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef CaLeX het volgende:
Maandenlang is het me gelukt om niet te doen, maar nu moet ik er toch aan geloven....
Ik moet een nieuw topic starten...
300 posts lang sta ik straks bekend als TS
ergo :Spam ff vol!
waarom las ik hier naatfoto'squote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hey, we gingen voor roze toch!
Naaktfoto's, jeweet!
ten eertste goed voor de postcount van Misquote:
Hebbie ook foto's van rugbyhunks?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zal dan extra goed mn best doen in het spel en nadat het spel over is zal ik je in mn fobo opnemen onder favo fokkers!
haha, er zit vergif in dat broodjequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ten eertste goed voor de postcount van Mis
ten tweede wil ik een broodje eten
Nee, een slangquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
haha, er zit vergif in dat broodje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |