Datquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:15 schreef lynda het volgende:
Verplicht stemmen is helemaal goed![]()
Zet er alleen wel een maximum bij.. Je kan niet 24uur+ wachten op 1 persoon die niet online komt hehe
Ik weet niet niet wat de consequenties daar aan zullen zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:15 schreef lynda het volgende:
Zet er alleen wel een maximum bij.. Je kan niet 24uur+ wachten op 1 persoon die niet online komt hehe
Behalve de dingen die we nu net aangegeven hebben. (Dorpsoudste en Spion)quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:25 schreef lynda het volgende:
Blijven alle rollen zoals ze nu zijn in de OP?
Waarom zouden ze dat niet doen anders?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:39 schreef CaLeX het volgende:
Ow en vergelijken met vorige keer is het dus ook verplicht killen voor de maffia
Ik ben wel voor een extra rolletje van de Godfather, zodat die 's nachts niet vermoord kan worden omdat hij beschermd wordt door zijn familie. Geeft de maffia net iets meer macht, anders is het zo kansloos om maffia te zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Behalve de dingen die we nu net aangegeven hebben. (Dorpsoudste en Spion)
en wat de nacht betreft, een aantal dingen kunnen vooraf aangegeven worden.
Zo weten de doctoren, nw, maffia en busdriver meestal voor de lynch al wie ze willen ruilen/beschermen en of killen
Afgelopen ronde is er door de andere groep maffia (dus niet mijn groep) 5 kills overgeslagen (en dan tel ik een zelfmoord meequote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet doen anders?
Ik snap niet waarom ze door tactiek niet zouden willen moorden, maar als dat hun keuze is zou je dat wel kunnen accepteren toch? Minimum van 1 is ook prima, jij bent de SLquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Afgelopen ronde is er door de andere groep maffia (dus niet mijn groep) 5 kills overgeslagen (en dan tel ik een zelfmoord mee).
Een deel door afwezigheid en een deel door taktiek. Misschien moeten we ze wel de mogelijkheid geven en zeggen dat ze minimaal 1 kill moeten doen.
ik quote susi uit PMquote:
Ik ook niet, het was moeilijk irritant dat ze keer op keer niet killdequote:Op maandag 18 oktober 2010 15:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze door tactiek niet zouden willen moorden, maar als dat hun keuze is zou je dat wel kunnen accepteren toch? Minimum van 1 is ook prima, jij bent de SL
Eigenlijk is dat heel logisch/simpel... Wanneer maar 1 maffiagroep killt, hoeven de dorpelingen zich maar te richten of de helft van het normale aantal killls... dat resulteert dan weer sneller/makkelijker in een lynch de volgende dagquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze door tactiek niet zouden willen moorden, maar als dat hun keuze is zou je dat wel kunnen accepteren toch? Minimum van 1 is ook prima, jij bent de SL
jij bent de eerste LAdi!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef CaLeX het volgende:
dood doordat het verkeerde middeltje als anusbleek hebt gebruikt
Maximum tijdquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef Harajuku. het volgende:
En wat als iemand een weekend weg is zonder dat te melden of iemand beland voor een week in t ziekenhuis. Dan gaan we een week wachten?
Ja, dat werd niet gezegd en toen had Calex daar niets op te zeggenquote:
Doet Timmmmm weer mee dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef Harajuku. het volgende:
En wat als iemand een weekend weg is zonder dat te melden of iemand beland voor een week in t ziekenhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |