ik zeg nietsquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:47 schreef -SG- het volgende:
Wie had het feestje nou weer verpest en hem gepmd?
Thanks for the info.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:03 schreef timmmmm het volgende:
O, en nee, naatje, ik doe niet mee door je PM, nee stali, ook niet door die van jou. Ik word gedwongen door idz
Nee klopt. Je ging gewoon wireless door toch; terwijl je pijn aan de poepert had.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een week in het ziekenhuis geweest, zonder me af te melden.
Hmm, ik sta ingeschreven... Zou ik meedoen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee klopt. Je ging gewoon wireless door toch; terwijl je pijn aan de poepert had.
Maar doe je nou mee, pik?
Ja dat is dus de vraagquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hmm, ik sta ingeschreven... Zou ik meedoen?
quote:
Dankjewelquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je met zulks een snelheid dingen doorhebt als jij, zal je het nog ver schoppen in het leven!
Nou, er zijn grenzen natuurlijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat werd niet gezegd en toen had Calex daar niets op te zeggen
Ja, ik zeg alleen maar dat het handig is om die grenzen te weten.quote:
Trrroe, hebben we het al over gehad, merci !quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik zeg alleen maar dat het handig is om die grenzen te weten.
Trusten, en veel succes alvast.
Gewoon het laatste lijstje met deelnemers aanvullenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:13 schreef Nielsch het volgende:
Moet ik me via PM / burgerlijke stand aanmelden als nieuwe deelnemer / inwoner van het dorp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |