Wat ga jij voor het dorp betekenen? Whats in it for me? huh? huh?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:00 schreef lynda het volgende:
Hoi ik wil BM zijn![]()
Waarom? Omdat er echt scheitziek van ben dat ik elke keer dag of nacht 1/2 dood ga.
Men moet zichzelf eerst kandidaat stellen, maar je kunt natuurlijk ook iemand dwingen zich kandidaat te stellenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Moet iemand zich kandidaat stellen of mag men ook iemand bombarderen tot burgemeester?
En wie zegt dat jij geen maffia bent?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:00 schreef lynda het volgende:
Hoi ik wil BM zijn![]()
Waarom? Omdat er echt scheitziek van ben dat ik elke keer dag of nacht 1/2 dood ga.
Lees alle 92039238 topics terug en zie mijn activiteit en zie waarom men mij altijd in nacht 1 dood wil hebbenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat ga jij voor het dorp betekenen? Whats in it for me? huh? huh?
Dat zei PS ookquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Lees alle 92039238 topics terug en zie mijn activiteit en zie waarom men mij altijd in nacht 1 dood wil hebben
Dat is niet omdat ik zo slecht ben in hints oplossen
Ik vertrouw het ook niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
Die fout maken we niet meer heh, zoals bij PS, die ook zo zielig deed dat ze iedere eerste nacht dood ging en vervolgens BM werd en daarna maffia bleek te zijn
Ja, maar als je dik gaat bezuinigen op ambtenaren, dan heb je niet genoeg mensen meer om de hints na te trekken. Daarbij voel ik meer voor detectives, dan voor politie en justitie, die toch geen flikker uitvoeren.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:07 schreef Nielsch het volgende:
Ik wil graag burgemeester zijn, omdat het maar eens afgelopen moet zijn met al de PvdA burgemeesters. Ik ga dik bezuinigen op ambtenaren, maar natuurlijk wel investeren in politie en justitie.
Tevens ga ik een zwembad laten bouwen van mijn eigen geld dat ik laatst in de Lotto heb gewonnen.
Ik zal vooral bezuinigen op kantoorambtenaren. Omdat te bewerkstelligen zal ik diverse gemeentelijke lasten afschaffen. Burgers die zich opwerpen als prive detective zullen extra bescherming krijgen van de politie. Dergelijke helden moeten we ondersteunen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar als je dik gaat bezuinigen op ambtenaren, dan heb je niet genoeg mensen meer om de hints na te trekken. Daarbij voel ik meer voor detectives, dan voor politie en justitie, die toch geen flikker uitvoeren.
De maffia gaat mensen omleggen in de nacht, dus het lijkt mij logisch dat die overleggen. Ze weten ook van elkaar wie ze zijn. En je mag prima met elkaar pm'men verder, alleen weet je niet of je met een maffialid of met een onschuldige pmt. .quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:59 schreef Tanin het volgende:
Mag je nou eigenlijk met elkaar pmm-en, of is dat alleen voor mafia? of mogen die het ook niet?
Je mag zelf weten op wie je stemt. De burgemeester wordt 's nachts beschermd door twee bodyguards, die eerst dood moeten eer dat de burgemeester dood ('s nachts) dood kan. Bovendien kan de burgemeester overdag twee stemmen uitbrengen in plaats van één en een dubbele lynch instellen (dan worden er twee mensen overdag gelynched en mag je ook twee keer stemmen, de burgemeester dus vier keer).quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Moet iemand zich kandidaat stellen of mag men ook iemand bombarderen tot burgemeester?
Lees het topic, de OP enz.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:15 schreef Nielsch het volgende:
Wie hebben zichzelf kandidaat gesteld? Is daar een deadline voor? Ik neem aan dat je niet op jezelf kan stemmen voor BM?
Nee hoor, een dorpsbewoner kan ook best strategisch lynchen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De enige die strategisch willen stemmen dat zijn toch de maffia
Denk niet dat die constant de beslissende factor willen zijn aangezien dat opvalt
heeft benny zich kandidaat gesteld dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik stem op iBenny
Wendy (0)
Ladi (1) Sheep
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (0)
Nielsch (0)
Ja vind ik ook wel een spel-element weghalen jaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je niet meer strategisch stemmen of je stem veranderen. Want soms ben je te laat. Best wel jammer van die flexibele tijden..
Als je vaste tijden hebt. En je ziet dat jij een half uur voor het einde 9 stemmen hebt en de ander 8. Kan je nog je stem veranderen naar hem toe bijvoorbeeld, maar met flexibele tijden gaat dat moeilijker. Dus strategisch stemmen zit er net meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |