daar ben ik mee bezig... kom alleen op dit moment niet in m'n fotoboekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef Tanin het volgende:
Ja, met je profiel, history en fotoboek erbij grapjas
Tevens, waarom is het een probleem dat timmmmm mee doet?
Hoe meer info, hoe beter voor de spelleidersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
daar ben ik mee bezig... kom alleen op dit moment niet in m'n fotoboek![]()
afijn, daar staat toch niet zoveel is. is het omwille van het spel handig als ik hierin wat zooi neerdump?
ik zal m'n fotoboek vanavond nog even toevoegen...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef Tanin het volgende:
Tevens, waarom is het een probleem dat timmmmm mee doet?
Wat voor smileys? De normale moet je uitklappen iig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:35 schreef wendytje het volgende:
oh wat een spanning..... het is net pakjesavond... welke rol zou ik krijgen
trouwens.... waar zijn alle leuke smileys gebleven?
Alleen zijn mijn nieuwe foto's niet zo handigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe meer info, hoe beter voor de spelleidersDus nog ff gauw wat zooi erin zetten
Als het spel aanmaal begonnen is mag je geen wijzigingen meer maken.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen zijn mijn nieuwe foto's niet zo handig
ja, hoor.... gevondenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat voor smileys? De normale moet je uitklappen iig.
Ben je gek! Ken je nagaan hoeveel deelnemers we nu in GC hadden gehad!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Dus we zijn het er ook eindelijk over eens dat het niet aan een forum ligt?
I didn't think this one through inderdaadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je gek! Ken je nagaan hoeveel deelnemers we nu in GC hadden gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |