Gefeliciteerd Paps!quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:40 schreef Incolumis het volgende:
toekomstige vader meldt zich
2 juni is mijn vriendin uitgeteld
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:40 schreef Incolumis het volgende:
Welkom en gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:40 schreef Incolumis het volgende:
Oeehh spannend!! Succes!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef Silmarwen het volgende:
We zijn begonnen.
Vliezen zijn gebroken en de opwekkers doen hun werk.
Meen je dat nou? Ik ben ook slecht te prikken - ze zijn wel eens uitgeweken naar mijn voetenquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:13 schreef Hobbesje het volgende:
Ik vond hier het plaatsen van het infuus idd het meest erge van de hele bevalling (die in een ks geeindigd is): blijkbaar ben ik erg slecht te prikken en ik heb daar de hele tijd last van gehad....
Spannend! Wie had dat gedacht dat de opwekkers nog nodig zouden zijn..quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef Silmarwen het volgende:
Knut ingelogd als Sil.
We zijn begonnen.
Ik heb idd vanmiddag weer een afspraak in het ziekenhuis, ben heel benieuwd wat ze te zeggen hebben.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:50 schreef Kolonia het volgende:
Silmarwen, succes vandaag!![]()
Kaatjejannie, jij moest vandaag toch weer op controle?
Ik hoop dat je bloeddruk een stuk lager is nu.
Heel veel sterkte jullie beiden!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef Silmarwen het volgende:
Knut ingelogd als Sil.
We zijn begonnen.
jij ook succes vanmiddag! wellicht willen ze je (nu) wel strippen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:13 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik heb idd vanmiddag weer een afspraak in het ziekenhuis, ben heel benieuwd wat ze te zeggen hebben.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook echt wel zat ben. Tot vorige week ging alles lekker, nergens last van. Ze mocht nog wel even blijven zitten. Maar sinds het ziekenhuis bezoek in het weekend voor afgelopen weekend en al het geneuzel eromheen.. Heb het gehad. Ik had dit niet verwacht van mezelf eigenlijk, dat ik dat nu al zou hebben...
Oeh... dan ben ik er bijna, hoewel dat ook wel helemaal zou mogen zijn want die Devilishbaby post sowieso al vrijwel niet op FOK!, en haar laatste Z&G post was van maart.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:52 schreef Shirley het volgende:
Succes morgen Sil!
Waaah..ik sta gewoon al in de top 10!
Helemaal mee eens, dan sta ik ook nog even op 1quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... dan ben ik er bijna, hoewel dat ook wel helemaal zou mogen zijn want die Devilishbaby post sowieso al vrijwel niet op FOK!, en haar laatste Z&G post was van maart.
Gewoon weghalen dan dus.... Ik heb ShellyJansen er bij het vorige topic ook uitgehaald, die heeft ook alleen maar een paar spamposts in het geboortekaartjestopic, en een of 2 posts in deze reeks gedaan en vervolgens niets meer gemeld.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:27 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dan sta ik ook nog even op 1
gefeliciteerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:40 schreef Incolumis het volgende:
Bij mij heeft het infuus prikken pas bij de 4e poging 'succes' gehad. Maar dat infuus zat echt niet prettig! Ik kon m'n hand niet meer buigen - en dat is niet handig als je weeen ligt op te vangen. Halverwege de ochtend zat hij verstopt en hebben ze 'm moeten doorspuiten (au!). En na de bevalling had ik echt een hele dikke hand en pols, die ook nog eens helemaal blauw werden. Ook daar heb ik nog ruim een week last van gehad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik ben ook slecht te prikken - ze zijn wel eens uitgeweken naar mijn voeten- en een infuus vind ik ook niet bepaald een pretje. Het slaapt rottig en op den duur wordt je hand dikker en stijver. Maar ik kan dit soort ongemakken niet vergelijken met barenspijn!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:50 schreef Silmarwen het volgende:
Even kort, ben bek af.
Kwart voor 3 is onze dochter geboren. Ze heet Jasmin Willow en is 47 cm en weegt 3370, net als dr grote zus.
De bevalling duurde maar 5 en een half uur, laatse 4 cm waren er in 30 minuten en toen had ik persdrang. Een knip want de navelstreng zat om haar nekje.
Vond het een geweldig mooie ervaring, zelfs op het punt dat het zoveel pijn deed.
Dr glucose is goed, als het zo blijft bij ons beiden, mogen we morgen naar huis. Nu een uurtje slapen.
Ik 54 dagen, leuk zo dicht bij elkaar. Ik ben godzijdank niet misselijk, wel snel een vol gevoel en mijn buik groeit, mijn broeken pas ik bijna geen van allen meer. En hondsmoe een aantal dagen in de week en dan zo ineens weer een dag veel energie. Heb nu een weekje vrij, heerlijk!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:09 schreef laiveneertiekje het volgende:
Sil en Knut, gefeliciteerd met jullie dochter!
ik kom er net achter dat ik vandaag 50 dagen zwanger ben(mini mijlpaaltje).
Ik merk nog niet echt veel, behalve misselijk, moe en een opgeblazen gevoel onderin mijn buik. O ja, mijn bh's zitten ook een stukje strakker. De tijd lijkt ergens gewoon te kruipen, maar aan de andere kant leek de eerste afspraak bij de verloskundige nog een eeuwigheid weg, maar is nu gewoon vrijdag al..
En dan heb ik gelukkig ook een week vakantie. Ben ik aan toe, en mijn leerlingen geloof ik ook. Ik had vanmiddag wel zo'n enorm drukke klas, daar viel haast niet tegenop te boksen.
oeh!! basboussa let je op?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:29 schreef Vanyel het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Is het Jasmin op zn hollands of meer Dzjesmin?
Het wordt hier dan natuurlijk Dzyesmiyn. Logies tog?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh!! basboussa let je op?zo geschreven ook graag dan, purraaaggtug!
![]()
ohja. Hoe kon ik dat missenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Het wordt hier dan natuurlijk Dzyesmiyn. Logies tog?
Tssssk, en jij maar balen dat je je kind geen A'myleighee hebt genoemd. Dacht je crea te zijn met je streepie, had er gewoon een apostrof in gekund. DAT JE DAT AAN JE VOORBIJ HEBT LATEN GAAN!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohja. Hoe kon ik dat missen
ik zeg doen! Kun je in Kazachstan ook leuk voor de dag komen met je kind
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Tssssk, en jij maar balen dat je je kind geen A'myleighee hebt genoemd. Dacht je crea te zijn met je streepie, had er gewoon een apostrof in gekund. DAT JE DAT AAN JE VOORBIJ HEBT LATEN GAAN!
Klopt, wij hebben gelukkig een directeur die er ook echt voor ons is...en zich wat minder aantrekt van alle regeltjes die in onderwijsland heersen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nienna het klinkt wel alsof je werk er erg fijn mee omgaat, wel zo prettig! Hoop dat je je snel weer gewoon wat meer de oude voelt.
Om te beginnen stoppen met de bodylotion.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:18 schreef -Nienna- het volgende:
Wie heeft er een goede remedie voor droge en jeukende tepelhof? Het is ook helemaal rood.
Heb er al een paar weken last van en smeer elke dag bodylotion, maar dat helpt voor geen meter.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef Poppedein het volgende:
En ik kom er weer voor terug
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
7 mei uitgerekend (ipv de 5e) en dus vandaag 11+2 wkn alweer!
Lena wordt grote zusquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:36 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Sil en Knut van harte met Yasmin..
Verrassende kloon ben je 'Loffie' ..
Minke wordt grote zusVan harte !
jaaaa daar is ze eindelijk!! Nogmaals feli Poppedein!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef Poppedein het volgende:
hey die verandering had mn zus ook haha, dit jaar dan, grappigquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef Poppedein het volgende:
Whooohoooo eindelijk uit de kastquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef Poppedein het volgende:
Eindelijk!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef Poppedein het volgende:
Ja eindelijk uit de kast! Nogmaals gefeliciteerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef Poppedein het volgende:
Hier reduceert de keuze die ik 's ochtends heb als ik voor de kast sta al drastisch...ideaalquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef laiveneertiekje het volgende:
Gefeliciteerd Poppedein!
Ik pas mijn broeken tot nu toe ook gewoon nog. Ze zitten wel iets minder comfortabel. Ik ben ergens ook best bang om veel aan te komen. Ben eerder redelijk veel afgevallen, en hoop dat ik na de bevalling wel weer snel terugkom op dit gewicht, en dat er niet nog een kilo of 10 blijft hangen zeg maar.
Hahaha, wat goed! Daarom is een kloon dus ook niets voor mij..wat kun je wel en wat kun je niet vertellen...quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:13 schreef Jore het volgende:
Poppedein, gefeliciteerd! Ik had het al geraden omdat je in een hecht team werkte en je collega's het nog even niet mochten weten. Heb je nu zelf het geslacht ook al min of meer kunnen bepalen trouwens?
Ohja en mij wel in dat niemandsland duwen hèquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:16 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Hahaha, wat goed! Daarom is een kloon dus ook niets voor mij..wat kun je wel en wat kun je niet vertellen...
en nee, dat "moet" officieel tussen 12-14 wkn, dus heb t heel bewust ook nog niet geprobeerd nu, maar ben ook nog een beetje in dubio of ik dat wil met 80% zekerheid, ik geloof dat ik me ondanks die overige 20% toch te veel zou gaan richten op t geslacht wat ik/we dan hierdoor denken en de omschakeling heel moeilijk zou vinden, dus ik denk dat ik gewoon tot een week of 16/17 wacht en ik t écht kan zien
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:24 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh nieeeeee! Ik heb gevraagd of je t wilde weten verdeurie! En bovendien was t bij jou wel zo duidelijk dat ik wel een gokje durfde te wagen (met toestemming)
Oh Poppedein!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef Poppedein het volgende:
7wk en 4 dagenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:52 schreef mefke79 het volgende:
zfs, hoe ver ben je dan volgens je eigen telling?
ongeveer net zo ver als mijn vriendin danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:58 schreef zfs het volgende:
[..]
7wk en 4 dagen
@sil wat fijn dat het goed gegaan is en wat heb je het mooi beschreven.
op 18 november 7w3? Klopt dat wel? Want dan zou je nu pas een week na eisprong zitten...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:58 schreef zfs het volgende:
[..]
7wk en 4 dagen
@sil wat fijn dat het goed gegaan is en wat heb je het mooi beschreven.
nou eigenlijk...quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:10 schreef Poppedein het volgende:
Haha nee hoor, als je maar niet zegt dat t was vanwege mn dikke pens toen je hier was, want toen wassut nog nieAl ben ik wel nieuwsgierig naar t waarom dan w'el!
Wat enorm leuk!! Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef Poppedein het volgende:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou eigenlijk...![]()
Nee joh gek.nou tja euh. Het hing in de lucht.
ik heb daar een vreemd soort radar voor.
Echt de mensen die ik onbedoeld de stuipen op het lijf heb gejaagd daarmee.
En Bass Miss ook van harte gefeliciteerd!
Als ik nou een blauwe jurk koop? En dan De Buurvrouw, Predictorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
net als een gaydar maar dan een pregdar ofzo![]()
Klinkt als een mooie ervaring Sil! Fijn dat het zo positief is gegaan allemaal.
10okt had ik eigenlijk ongesteld moet worden 14 dagen daarvoor is 26 sept dus als ik goed reken is het dan idd 7 wek 4 dagen. Voor mij is het de 1e keer dus ik kan het ook fout hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:13 schreef mefke79 het volgende:
[..]
op 18 november 7w3? Klopt dat wel? Want dan zou je nu pas een week na eisprong zitten...
Ik ben heel erg benieuwd naar mijn datum, tis ergens begin juni, maar met mijn rare cyclus zit het ergens tussen 1 en 7 juni.
Ook dan gaat men nog uit van de zwangerschapsduur beginnend bij de eerste dag van de laatste menstruatiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:14 schreef zfs het volgende:
En als je nu bijna zeker weet wanneer de bevruhting heeft plaats gevonden?
Ik voel mij wel erg dom nu
Bij mij rekent FF wel vanaf de bevruchting (die was niet op 14 dagen na de eerste dag van de laaste menstruatie) voor het berekenen van de uitgerekende datum, maar voor de zwangerschapsduur wordt gewoon 2 weken bij die bevruchtingsdatum opgeteld..... dus ze rekenen niet vanaf je eisprong om je zwangerschapsduur vast te stellen, die wordt gewoon net als hier vastgesteld op 2 weken eerderquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:19 schreef danic het volgende:
zfs, dat maakt niet uit, je rekent altijd vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Doet de verloskundige ook.
Alleen in Amerika tellen ze vanaf de eisprong, maar hier krijg je die twee weekjes er gratis bij. Fijn hè, hoef je weer minder lang je mond te houden
Mijn moeder zag het bij mij toen ik 1 dag overtijd was bij m'n zwangerschap van Jr... en ik me nog niet eens gerealiseerd had dat ik de dag daarvoor ongesteld had moeten worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:24 schreef mefke79 het volgende:
zfs als je op 10 oktober ongesteld had moeten worden was dat dag 28 en was je dus 4 weken. 18 november ben je dan 9 weken en 4 dagen. Even uitgegaan van cyclus van 28 dagen.
Buurvrouw, ik heb het ook altijd snel door of mensen zwanger zijn, al kan ik soms niet eens zeggen wat me opviel. Ik 'verdenk' nu mijn leidingevende, ben benieuwd.
Hier was de eisprong op dag 12 en ik heb dat simpelweg vastgehouden, en gezegd dat ze mochten rekenen met 1 maart als eerste dag laatste menstruatie, en niet de 4 maart die het werkelijk was.... het scheelt waarschijnlijk wel dat de eerste echo met 7w0d exact op termijn was, en die met 9w0d wederom, want mijn uitgerekende datum heeft altijd keurig vastgestaan op de datum gebaseerd op de eisprong.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:28 schreef mefke79 het volgende:
ook nog een leuke: je termijn wordt pas bijgesteld bij meer dan een week afwijking. Dus standaard gaan ze uit van eisprong op dag 14 ook al is het dag 18 of 10 geweest.
Bedankt voor de tip! Ik had al op marktplaats gekeken maar vond de prijzen te weinig verschillen met de nieuwprijs (en dan doen ze er vaak gratis een fles gel erbij).quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:01 schreef Poppedein het volgende:
Volgens mij bij de kijkshop Tankgirl! En kijk anders voor de grap eens op marktplaats!
Nou nee, ik heb wel gezegd dat het op 4 maart was, maar dat ze 1 maart konden aanhouden wegens een vroege eisprong..... en dat werd simpelweg bevestigd door de echo met 7w0d.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:40 schreef mefke79 het volgende:
leandra, had jij nou niet zelf gesmokkeld, hadden ze het niet aangepast, officieel dan. Mijn vk deed het wel, de gyn in het ziekenhuis weigerde. Ben benieuwd wat het nu dus wordt met eerst een mk, een heel korte cyclus en normaal eisprong op dag 10.
Lijkt me een strak plan Suzannaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:28 schreef Suzanna het volgende:
Oh ja, en ik heb besloten dat donderdag bevaldag wordt. De meiden zijn dan uit logeren tot vrijdagavond en kunnen dan mooi hun nieuwe zusje bewonderen als mama niet meer zo laveloos is, en ook wat energie kan opbrengen voor hen. Wie stemt vóór?
Mooi!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:30 schreef Verida het volgende:
Nog even een reactie op het bevallingsverhaal van Silmarwen.
Ik ben de moeder van Knut en mocht samen met de moeder van Silmarwen aanwezig zijn bij de bevalling.
Dit is heeeel bijzonder, ten eerste om daarvoor gevraagd en uitgenodigd te worden en vooral om bij de bevalling aanwezig te zijn.
's morgens om kwart voor acht werd ik opgehaald door Knut en Sil. De eerste weeen waren gewoon gezellig en lacherig en knus om bij te zijn. Op het moment dat de weeen sterker werden was het geweldig om te zien hoe Sil in zichzelf keerde en instinctief de juiste dingen wist te doen.
Ik heb zelf drie kinderen gekregen en ben nog steeds heel blij met die ervaringen. Het gegeven dat een lichaam gewoon weet hoe het moet en de oerkracht die erbij komt kijken heb ik zelf als heel mooi ervaren. Het was daarom des te mooier om ook bij Sil deze kracht te zien.
De verloskundige en verpleegster waren ook geweldig. Ze waren er wel, maar toch ook weer niet, het was net of Knut en Sil daar samen aan het werk waren. De andere moeder en ik zaten tegen de muur op krukjes en konden alles geweldig zien. Zo mooi en overweldigend.
Het moment dat Jasmin daadwerkelijk geboren werd was net of het zich in slow motion afspeelde, de eerste huiltjes, het kleine handje dat zich gelijk om de vinger van Knut sloot, de tranen en emotie en de gezichten van Knut en Sil vergeet ik nooit meer.
Dankjewel Sil en Knut, het was een onvergetelijke ervaring.
Owwww Knut-moeder, je maakt deze labiele zwangere zomaar aan het huilen! Wat heb je dit prachtig omschrevenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:30 schreef Verida het volgende:
Nog even een reactie op het bevallingsverhaal van Silmarwen.
Ik ben de moeder van Knut en mocht samen met de moeder van Silmarwen aanwezig zijn bij de bevalling.
Dit is heeeel bijzonder, ten eerste om daarvoor gevraagd en uitgenodigd te worden en vooral om bij de bevalling aanwezig te zijn.
's morgens om kwart voor acht werd ik opgehaald door Knut en Sil. De eerste weeen waren gewoon gezellig en lacherig en knus om bij te zijn. Op het moment dat de weeen sterker werden was het geweldig om te zien hoe Sil in zichzelf keerde en instinctief de juiste dingen wist te doen.
Ik heb zelf drie kinderen gekregen en ben nog steeds heel blij met die ervaringen. Het gegeven dat een lichaam gewoon weet hoe het moet en de oerkracht die erbij komt kijken heb ik zelf als heel mooi ervaren. Het was daarom des te mooier om ook bij Sil deze kracht te zien.
De verloskundige en verpleegster waren ook geweldig. Ze waren er wel, maar toch ook weer niet, het was net of Knut en Sil daar samen aan het werk waren. De andere moeder en ik zaten tegen de muur op krukjes en konden alles geweldig zien. Zo mooi en overweldigend.
Het moment dat Jasmin daadwerkelijk geboren werd was net of het zich in slow motion afspeelde, de eerste huiltjes, het kleine handje dat zich gelijk om de vinger van Knut sloot, de tranen en emotie en de gezichten van Knut en Sil vergeet ik nooit meer.
Dankjewel Sil en Knut, het was een onvergetelijke ervaring.
Een Weleda baby.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:39 schreef Pvoesss het volgende:
Heerlijk Mrien al bijna verlof
Mijn eerste verlof dag zit er alweer bijna op.
Bij de verloskundige geweest en in principe een stickertje maar er zijn wel wat dingetjes waarvoor ik extra onder controle sta.
Zoals bekend ging de bevalling van xje heel snel en was ze aardig dik..Omdat ik toen bijna alleen ben bevallen ben ik nu een dus een spoedpatientX hebben ze nooit als dik geschat door de vele ruimte die ze over had.
Wat blijkt is dat ik nu dus zoveel ruimte heb dat hij nog helemaal kan draaien![]()
Ze zijn nu bang voor een draai (naar stuit) en dan een hele snelle bevalling.
Dus nu controleren ze steeds vaker naar de liggingZodat ik niet in mijn eentje ineens daar mee te maken heb
![]()
![]()
Verder is dus alles wel goed, bloeddruk etc etc etc![]()
En ik ben heel emo vandaag als ik dan de commode zo klaar zie.
Elke keer als ik de kamer binnenloop kan ik wel huilen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gek is dat toch - dat het je op een gegeven moment niet meer echt veel uitmaakt. Heel herkenbaar voor mij iig.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:56 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik ben vannacht weer een aantal keer wakker geweest, maar was ook weer zo in slaap. Tijdens het lezen in bed voelde ik steeds een voetje voorbij mijn hand schuiven![]()
Ben 41 weken vandaag, tis een mooie datum... Maar ik moet zeggen dat ik ook niet meer verwacht dat er spontaan wat gebeuren gaat. Dat liet de vk in het ziekenhuis dinsdag ook wel doorschemeren, dat zij dat idee ook niet echt had. Ach, we zien wel. En anders krijg ik vrijdag een datum om in te leiden. Ach we zien het wel. Het maakt me ook eigenlijk niet zoveel meer uit.
Ai dat is wat minder... Ze is in elk geval in goede handen nu... Hopelijk niet té goed aangezien de gyn haar zo tof vindquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:31 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo , Nostalgist hier,van Leandra..
Leandra vroeg me even hier te posten. In verband met een verhoogde bloeddruk, eiwit in de urine, een verminderd bewegen van onze kleine vannacht en het feit dat dat gynaecoloog haar zo aardig vindt, vond hij het beter om haar een paar daagjes te observeren in het ziekenhuis.. Geen alarmerende waardes maar toch wel tegen gevarenzone (wellicht zwangerschapsvergiftiging) aan..
Ze maken weer een hartfilmpje, en dat ziet er goed uit. Net zoals vanmorgen.. De kleine gaf op weg naar het ziekenhuis aan dat het er niet mee eens was, dus dat was ook al weer positief..
We wachten af, ik probeer jullie op de hoogte te houden als er nieuws te melden is..
Gr Nostalgist
Hé buuf ! Hoe is het daar in het mooie hoge noorden ?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Getverdemme Nossie! da's nou ff niet leuk. Hoe is het met Leandra onder dit alles? Rustig aan maar en ook voor jou veel sterkte. lijkt me een onmachtig gevoel als 'innocent bystander'
Hé Flugel, ik zal haar knuffelen, dank je !quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ai dat is wat minder... Ze is in elk geval in goede handen nu... Hopelijk niet té goed aangezien de gyn haar zo tof vind
Geef d'r een knuffel van me! En neem er zelf ook eentje
Mooi !quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
jahaa! goed in het hoge noorden. Ah! hét wetenschappelijk bewijs gaat geleverd worden?![]()
quote:oh dat klinkt goed.Op woensdag 20 oktober 2010 18:30 schreef Troeta het volgende:
Straks in het nieuws voorstellen voor 20 weken zwangerschapsverlof voor vrouwen en 2 voor mannen! Dat lijkt me echt geweldig, vooral het voorstel voor de mannen.
quote:mijn man had weer eens half zitten opletten.. hij zei bij een reclame / nieuwsitem (?) meteen: en wij mannen dan?Op woensdag 20 oktober 2010 18:30 schreef Troeta het volgende:
Straks in het nieuws voorstellen voor 20 weken zwangerschapsverlof voor vrouwen en 2 voor mannen! Dat lijkt me echt geweldig, vooral het voorstel voor de mannen.
quote:ik hoop voor maartOp woensdag 20 oktober 2010 18:53 schreef mefke79 het volgende:
troeta, ik hoorde het ook ja. Helaas is het dan niet meteen in Nederland doorgevoerd. Vooral die twee weken voor mannen lijken me heerlijk. Wij hebben het vorige keer opgelost met vakantie, maar dit is natuurlijk helemaal mooi. Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat het in Nederland doorgevoerd wordt? Zouden ze het halen voor 1 april ofzo
quote:Vast niet voor mijn bevalling in elk gevalOp woensdag 20 oktober 2010 18:53 schreef mefke79 het volgende:
troeta, ik hoorde het ook ja. Helaas is het dan niet meteen in Nederland doorgevoerd. Vooral die twee weken voor mannen lijken me heerlijk. Wij hebben het vorige keer opgelost met vakantie, maar dit is natuurlijk helemaal mooi. Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat het in Nederland doorgevoerd wordt? Zouden ze het halen voor 1 april ofzo
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef mefke79 het volgende:
Ik las net dat ze in december gaan onderhandelen met de ministers onderling. Dus voor december wordt het nooit. Dan pleit ik toch echt voor 1 april uit puur eigenbelang.
Ehm, huup komt vroege bandenpijn jou bekend voor?
quote:Ik ben zo'n boe-roeper.Op woensdag 20 oktober 2010 18:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat klinkt goed.
Ben benieuwd wat de boe-roepers daarvan gaan zeggen![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben zo'n boe-roeper.Het klinkt als een leuke, populaire maatregel, maar iemand moet de rekening betalen. Eigenlijk vind ik het in deze tijden een gek voorstel.
quote:Ik zat me al steeds zo te ergeren aan het om de vijf minuten moeten plassen als ze weer eens verkeerd ligt (de helft van de tijd dus), maar dat klinkt helemaal irritant. Blij dat mijn voorliggende placenta dat nog niet veroorzaakt!Op woensdag 20 oktober 2010 19:11 schreef huuphuup het volgende:
in plaats van dat de baby gezellig op mn blaas stampt waardoor je om de haverklap naar de wc moet om te plassen, stampt ze nu óók op het laatste stukje van mn darmwaardoor ik dus om de haverklap denk
alweer?! maar dan voor de zekerheid toch maar gaan
ik breng heel wat uurtjes op de wc door zo
quote:Ik ben dat eigenlijk wel met je eens Claudia...Op woensdag 20 oktober 2010 19:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben zo'n boe-roeper.Het klinkt als een leuke, populaire maatregel, maar iemand moet de rekening betalen. Eigenlijk vind ik het in deze tijden een gek voorstel.
quote:oh ja absoluutOp woensdag 20 oktober 2010 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik er de bezuinigingen op de kinderopvang en vruchtbaarheidshandelingen tegenover zet... tja. Ik lever graag een paar weken verlof (op 18 of 20 weken) in opdat bijvoorbeeld de IVF-vergoedingen intact blijven. Ik weet dat het politiek niet zo werkt en dat het geld uit verschillende potjes komt, maar bij dit soort maatregelen wordt er vooral gedacht aan mensen die er baat bij hebben en niet aan mensen die eronder te lijden hebben. Als het zo is dat de werkgever ervoor mag gaan betalen dan gaan werknemers (en klanten) daar ook wel weer een prijs voor betalen. Niets krijg je gratis.
quote:Ja - dat mag... lekker heOp woensdag 20 oktober 2010 19:46 schreef twentemeisje het volgende:
Even een vraagje in de categorie 'ranzig': ik had vandaag bij het afvegen van den voorbipsch een behoorlijke klodder slijm (behangplaksel) op mijn toiletpapiertje. Nu zit ik me daar met terugwerkende kracht een beetje druk over te maken. Mijn vraag is dus:
[ http://img48.imageshack.us/img48/2425/magdatklein2rg.gif&t=1]afbeelding ]
quote:+1Op woensdag 20 oktober 2010 19:54 schreef Claudia_x het volgende:
Wat mij betreft én geen extra verlof én geen JSF. Er moet gewoon flink bezuinigd worden. Het idee van de conservatieven in Groot-Brittannië is volkomen terecht: in een goed huishouden geef je ook niet meer uit dan er binnenkomt.
Daar kun je volkomen terecht tegenin brengen dat die crisis ergens vandaan komt en wij daar niet voor hebben gekozen - ik ben er ook alles behalve blij mee dat bepaalde banken zijn gered van de ondergang - maar die crisis is nu eenmaal een feit en in die context begrijp ik het Europese voorstel niet. Nou ja, ik begrijp het idee achter het voorstel wel, maar ik vind de timing belabberd.
Genoeg offtopic. Sorry!
quote:Geen idee of het 'mag', maar ik heb het eigenlijk beide zwangerschappen en met name deze ZEER regelmatig.Op woensdag 20 oktober 2010 19:46 schreef twentemeisje het volgende:
Even een vraagje in de categorie 'ranzig': ik had vandaag bij het afvegen van den voorbipsch een behoorlijke klodder slijm (behangplaksel) op mijn toiletpapiertje. Nu zit ik me daar met terugwerkende kracht een beetje druk over te maken. Mijn vraag is dus:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Zo, dat lucht op. Kunnen we het weer over slijm hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Ik zit er iig wel een beetje op te wachten.... ik wil nl. bevallen! NU graag!Op woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Ik had het al heel snel. Dus lijkt mij welOp woensdag 20 oktober 2010 17:11 schreef mefke79 het volgende:
leandra, schrikken zeg! Sterkte de komende dagen en hopelijk valt het mee.
Over vergeten gesproken...kan bandenpijn ook al met 7,5 weken?
quote:das met een hoofdletter P!Op woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef mefke79 het volgende:
hm, ik bedoel dus gezichtje met tong, maar goed blijk de code niet te kennen, nie handig zo op de foon.
Uit categorie lastig/smerig: obstipatie in combi met kniplitteken is ook nie handig
quote:Suzanna: het idee is goed, maar hou er rekening mee dat de binnenkant van je mond zo'n heel ananashart niet prettig vindt (dat heb ik de vorige keer geprobeerd nl.). Maar ik hoop dat het werkt!Op woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef Suzanna het volgende:
Mijn man heeft net de baby eens flink toegesproken, dat het morgen wel mag gaan komen. Hij is nu in zijn enthousiasme een hele ananas halen (heeft ook weer eens gesurft op 't net en vindt dat ik straks een ananas-hart moet gaan eten... ik moet het nog zien... maar lief is het wel).
Voel me wel 'aan mijn eindje' vandaag...het was een vermoeiende dag zo met kinders de hele dag thuis zonder mogelijkheid om er even uit te zijn en met veel slecht weer. Maar de meiden waren eigenlijk wel heel lief.
quote:Dat is geen probleem Meisje. Ik heb er zelf ook heel veel last van en ben er mee naar de verloskundige gegaan. Dit gebeurt bij een zwangerschap volgens haar.Op woensdag 20 oktober 2010 19:46 schreef twentemeisje het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:02 schreef huuphuup het volgende:Over dat soort dingen praat ik hier ook niet. Mijn lief geneert zich ervoor en die houdt mijn postings nauwlettend in de gaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Over dat soort dingen praat ik hier ook niet. Mijn lief geneert zich ervoor en die houdt mijn postings nauwlettend in de gaten.
quote:nee maar hallo jij hebt er al 3 rondlopen
quote:Zullen we samen??Op woensdag 20 oktober 2010 20:22 schreef Suzanna het volgende:
Oh ja, vandaag is 't een mooie datum: 20-10-2010 ... zullen we er maar voor gaan dames?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:21 schreef Tally het volgende:
Mijn moeder belde vanmorgen. Ze was even wezen shoppen en had wat spulletjes gehaald. Van babytrappelzak tot aan spuugdoekjesWant ja misschien zou ik het wel vergeten.
Nee Mam, ik kan het nu alleen niet kwijtEerst verbouwen dan shoppen
Ja nou dan laat ik het voorlopig wel hier.
De lieverd
quote:Maak je geen zorgen, overmorgen is het weer een troep en dan mag je weer:DOp woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb me toch een nesteldrang!! niet te zuinig![]()
Zoals wassen ik was me suf! (noujah de maschine en de droger doen het werk)
(vervolgens heb ik te veel pijn om het op te vouwen dus mijn mama komt morgen vouwen![]()
)
Ik heb de tummytub en standaard al wel 6 keer geschrobt... Ik heb ondertussen de wc helemaal doodgegooit met wctabs.. Mijn badkamer stinkt zelfs door alle schoonmaakzooi net een gifbom![]()
![]()
Hij komt maar nietoohja en dit is pas mijn 2e dag verlof en hoe ga ik dit volhouden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |