ohja. Hoe kon ik dat missenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Het wordt hier dan natuurlijk Dzyesmiyn. Logies tog?
Tssssk, en jij maar balen dat je je kind geen A'myleighee hebt genoemd. Dacht je crea te zijn met je streepie, had er gewoon een apostrof in gekund. DAT JE DAT AAN JE VOORBIJ HEBT LATEN GAAN!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohja. Hoe kon ik dat missen
ik zeg doen! Kun je in Kazachstan ook leuk voor de dag komen met je kind
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Tssssk, en jij maar balen dat je je kind geen A'myleighee hebt genoemd. Dacht je crea te zijn met je streepie, had er gewoon een apostrof in gekund. DAT JE DAT AAN JE VOORBIJ HEBT LATEN GAAN!
Klopt, wij hebben gelukkig een directeur die er ook echt voor ons is...en zich wat minder aantrekt van alle regeltjes die in onderwijsland heersen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nienna het klinkt wel alsof je werk er erg fijn mee omgaat, wel zo prettig! Hoop dat je je snel weer gewoon wat meer de oude voelt.
Om te beginnen stoppen met de bodylotion.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:18 schreef -Nienna- het volgende:
Wie heeft er een goede remedie voor droge en jeukende tepelhof? Het is ook helemaal rood.
Heb er al een paar weken last van en smeer elke dag bodylotion, maar dat helpt voor geen meter.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef Poppedein het volgende:
En ik kom er weer voor terug
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
7 mei uitgerekend (ipv de 5e) en dus vandaag 11+2 wkn alweer!
Lena wordt grote zusquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:36 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Sil en Knut van harte met Yasmin..
Verrassende kloon ben je 'Loffie' ..
Minke wordt grote zusVan harte !
jaaaa daar is ze eindelijk!! Nogmaals feli Poppedein!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef Poppedein het volgende:
hey die verandering had mn zus ook haha, dit jaar dan, grappigquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef Poppedein het volgende:
Whooohoooo eindelijk uit de kastquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef Poppedein het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |