Vandaag 12 weken echo met combinatietest gehad.
Echt helemaal happy wordt je daarvan zegt, heb heel de tijd met een grote grijns op mijn gezicht naar dat mooie kindje gekeken.
Omdat ze de beelden niet helemaal kreeg zoals ze wilde kreeg ik het verzoek te hoesten (geen probleem als je net verkouden bent geweest) en toen schrok ie wakker. En stuiteren door mijn buik joh! Toen kon mijn genietmomentje helemaal niet meer stuk natuurlijk. Daarna draaide ie zich eens lekker op zijn zij, zo van: klaar!
(net zo'n draai als wij doen met ons dekbed als we op ons zij draaien, ik zag al helemaal dat denkbeeldige dekbedje haha).
Combinatietest was ook superresultaat. Ze gaf aan dat een gemiddelde kansberekening in onze situatie zo'n 1 op 600 zou moeten zijn, bij ons was het 1 op 12143!!! Weer een zorg minder!
Daarna flink gaan shoppen (nu mag het), maar dat 'moest' op kosten van schoonouders, die waren erbij.
We hebben echt een heleboel gekregen: compleet kamertje, wipstoel, box, alle accessoires voor in het kamertje (aankleedkussen, dekentjes enzo), badje + standaard. Het kon niet op en ik voelde me op een gegeven moment gewoon opgelaten. We stonden daar de halve inventaris op hun kosten te bestellen, maar we kregen er geen speld tussen.
Uiteindelijk heb ik maar gezegd dat ze mijn ouders ook nog een kansje moesten geven om wat te kunnen geven en toen hielden ze in. Stom excuus want daar hebben we de kinderwagen al van gekregen, maar het werd me echt te gortig.
Superlief natuurlijk, begrijp me niet verkeerd, maar we hebben zelf ook echt wel geld om zelf dingen te kopen en zij kunnen het ook goed gebruiken. Maar ja, aan de andere kant, manlief is enigst kind dus hun reactie was ook wel weer begrijpelijk.
Heb vanavond nog helemaal verliefd naar ons kindje zitten kijken
Als C-A morgen even op het werk wil uitleggen hoe ik in godsnaam een foto kan laten zien in het topic, zal ik de echo nog ff komen showen, ben helemaal trots