abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87766518
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Zo, dat lucht op. Kunnen we het weer over slijm hebben. :Y)
_O-

ja heerlijk! c_/
vertel, klontert dat van jou?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:03:13 #277
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87766532
quote:
:Y

Ik heb heul geen zwangerschapsverlof, te weinig gewerkt, de man denkt dat ik na 2 weken toch wel weer aan de bak kan.... o|O

Maar hij heeft wel verlof, 6 maanden 65%, gaan we emigreren dan (dat mag, we mogen overal zijn zo lang hij maar tijd met baby doorbrengt), ik denk per augustus volgend jaar, misschien eerder als beeb het goed doet...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_87766535
heh ja claudia, heerlijk 'makkelijk' onderwerp :p
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:03:39 #279
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87766555
Mijn man heeft net de baby eens flink toegesproken, dat het morgen wel mag gaan komen. Hij is nu in zijn enthousiasme een hele ananas halen (heeft ook weer eens gesurft op 't net en vindt dat ik straks een ananas-hart moet gaan eten... ik moet het nog zien... maar lief is het wel ;) ).
Voel me wel 'aan mijn eindje' vandaag... :{ het was een vermoeiende dag zo met kinders de hele dag thuis zonder mogelijkheid om er even uit te zijn en met veel slecht weer. Maar de meiden waren eigenlijk wel heel lief.
pi_87766673
hm, ik bedoel dus gezichtje met tong, maar goed blijk de code niet te kennen, nie handig zo op de foon.
Uit categorie lastig/smerig: obstipatie in combi met kniplitteken is ook nie handig
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:05:23 #281
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_87766682
quote:
Ik zit er iig wel een beetje op te wachten.... ik wil nl. bevallen! NU graag!
Ben er wel klaar mee nu (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen): alles doet me zeer rond mijn bekken en heupen, kan bijna niet meer opstaan, alles steekt als een gek en mijn harde buiken zijn wel erg onprettig.
pi_87766746
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:11 schreef mefke79 het volgende:
leandra, schrikken zeg! Sterkte de komende dagen en hopelijk valt het mee.
Over vergeten gesproken...kan bandenpijn ook al met 7,5 weken?
Ik had het al heel snel. Dus lijkt mij wel :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_87766805
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef mefke79 het volgende:
hm, ik bedoel dus gezichtje met tong, maar goed blijk de code niet te kennen, nie handig zo op de foon.
Uit categorie lastig/smerig: obstipatie in combi met kniplitteken is ook nie handig
das met een hoofdletter P! :D

KJ en Suzanna :* stomme blauwe avatars :') ik bedoelde dus hobbesje en suzanna :D maar ik gun KJ haar kindje ook heul erg hoor! :+
ik hoop echt dat jullie je kindjes snel vast kunnen houden!! al was het alleen maar omdat ik nieuwsgierig ben :+

[ Bericht 17% gewijzigd door huuphuup op 20-10-2010 20:12:41 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:08:16 #284
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_87766853
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef Suzanna het volgende:
Mijn man heeft net de baby eens flink toegesproken, dat het morgen wel mag gaan komen. Hij is nu in zijn enthousiasme een hele ananas halen (heeft ook weer eens gesurft op 't net en vindt dat ik straks een ananas-hart moet gaan eten... ik moet het nog zien... maar lief is het wel ;) ).
Voel me wel 'aan mijn eindje' vandaag... :{ het was een vermoeiende dag zo met kinders de hele dag thuis zonder mogelijkheid om er even uit te zijn en met veel slecht weer. Maar de meiden waren eigenlijk wel heel lief.
Suzanna: het idee is goed, maar hou er rekening mee dat de binnenkant van je mond zo'n heel ananashart niet prettig vindt (dat heb ik de vorige keer geprobeerd nl.). Maar ik hoop dat het werkt!
pi_87766924
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:46 schreef twentemeisje het volgende:
Even een vraagje in de categorie 'ranzig': ik had vandaag bij het afvegen van den voorbipsch een behoorlijke klodder slijm (behangplaksel) op mijn toiletpapiertje. Nu zit ik me daar met terugwerkende kracht een beetje druk over te maken. Mijn vraag is dus:

[ http://img48.imageshack.us/img48/2425/magdatklein2rg.gif&t=1]afbeelding ]
Dat is geen probleem Meisje. Ik heb er zelf ook heel veel last van en ben er mee naar de verloskundige gegaan. Dit gebeurt bij een zwangerschap volgens haar.
pi_87766936
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:02 schreef huuphuup het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over dat soort dingen praat ik hier ook niet. Mijn lief geneert zich ervoor en die houdt mijn postings nauwlettend in de gaten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87766975
Ik heb me toch een nesteldrang!! niet te zuinig :X
Zoals wassen ik was me suf! (noujah de maschine en de droger doen het werk :P )
(vervolgens heb ik te veel pijn om het op te vouwen dus mijn mama komt morgen vouwen _O- _O- )
Ik heb de tummytub en standaard al wel 6 keer geschrobt... Ik heb ondertussen de wc helemaal doodgegooit met wctabs.. Mijn badkamer stinkt zelfs door alle schoonmaakzooi net een gifbom :') :')

Hij komt maar niet :( oohja en dit is pas mijn 2e dag verlof en hoe ga ik dit volhouden :X }:|
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:10:41 #288
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87767026
Thanks meiden! Ik had natuurlijk weer net de verkeerde sites doorgebladerd en gelezen over te vroeg loslatende slijmproppen etcetera... Ik houd het gewoon goed in de gaten, maar het zal er dus wel bijhoren!

Hobbesje en KJ, misschien moeten jullie samen met Suzanna aan de ananasharten! :Y)

Een :% voor alle wachtenden!
pi_87767064
Oh, en ik doe een denkbeeldige bevallingsdans voor wie maar wil. 't Valt ook niet mee als je graag wil maar het nog niet gebeurt. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87767179
huup! Tis dat ik in bad lig met een vrij lege blaas, anders had ik in mijn broek gepiest van het lachen..klontert het...haha. Maaruh zou je op babybytes wel serieus antwoord gekregen hebben? Zo van hmm ze vragen iets op het forum, toch eens proberen...ieks!
pi_87767199
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Over dat soort dingen praat ik hier ook niet. Mijn lief geneert zich ervoor en die houdt mijn postings nauwlettend in de gaten.
:D hahaha

als ie humor heeft komt híj hier nu even vertellen over jouw slijm _O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87767254
overtijd gaan is klote. Dus hup ukken, kom maar!
pi_87767327
Ik vind mezelf stom dat ik het zo graag wil. Maar het komt nu gewoon zo goed uit.
Ik heb trouwens alle dagen voor de opvang al *O* *O*
Ik heb er wel mijn werkdagen voor aan moeten passen. Maar ze gaven me de keus.. deze dagen of langer wachten, en ze hebben ook geregeld dat de dame die dagen heeft. Nu zijn er ouders die dus geen plekje hebben op mijn opvang en die naar 2 verschillende locaties moeten. Dat zie ik echt niet zitten.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:18:23 #294
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87767468
Ik ben nog niet eens overtijd... :@
pi_87767672
Mijn moeder belde vanmorgen. Ze was even wezen shoppen en had wat spulletjes gehaald. Van babytrappelzak tot aan spuugdoekjes :') Want ja misschien zou ik het wel vergeten.
Nee Mam, ik kan het nu alleen niet kwijt :') Eerst verbouwen dan shoppen :')
Ja nou dan laat ik het voorlopig wel hier.

De lieverd O+
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:22:02 #296
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87767679
Oh ja, vandaag is 't een mooie datum: 20-10-2010 ... zullen we er maar voor gaan dames?
pi_87767868
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef Suzanna het volgende:
Ik ben nog niet eens overtijd... :@
nee maar hallo jij hebt er al 3 rondlopen :o das wel different koek lijkt me hoor...
ik vond overtijd gaan van Amélie echt totaal niet erg, maar hey ik had toch geen klap te doen de hele dag. Als je er al 3 hebt dan vind ik dat je wel voor tijd mag bevallen :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87768043
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:22 schreef Suzanna het volgende:
Oh ja, vandaag is 't een mooie datum: 20-10-2010 ... zullen we er maar voor gaan dames?
Zullen we samen?? :D
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:30:13 #299
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87768132
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:21 schreef Tally het volgende:
Mijn moeder belde vanmorgen. Ze was even wezen shoppen en had wat spulletjes gehaald. Van babytrappelzak tot aan spuugdoekjes :') Want ja misschien zou ik het wel vergeten.
Nee Mam, ik kan het nu alleen niet kwijt :') Eerst verbouwen dan shoppen :')
Ja nou dan laat ik het voorlopig wel hier.

De lieverd O+
O+ wat een schatje!
pi_87768736
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb me toch een nesteldrang!! niet te zuinig :X
Zoals wassen ik was me suf! (noujah de maschine en de droger doen het werk :P )
(vervolgens heb ik te veel pijn om het op te vouwen dus mijn mama komt morgen vouwen _O- _O- )
Ik heb de tummytub en standaard al wel 6 keer geschrobt... Ik heb ondertussen de wc helemaal doodgegooit met wctabs.. Mijn badkamer stinkt zelfs door alle schoonmaakzooi net een gifbom :') :')

Hij komt maar niet :( oohja en dit is pas mijn 2e dag verlof en hoe ga ik dit volhouden :X }:|
Maak je geen zorgen, overmorgen is het weer een troep en dan mag je weer:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')