quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Zo, dat lucht op. Kunnen we het weer over slijm hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Ik zit er iig wel een beetje op te wachten.... ik wil nl. bevallen! NU graag!Op woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Ik had het al heel snel. Dus lijkt mij welOp woensdag 20 oktober 2010 17:11 schreef mefke79 het volgende:
leandra, schrikken zeg! Sterkte de komende dagen en hopelijk valt het mee.
Over vergeten gesproken...kan bandenpijn ook al met 7,5 weken?
quote:das met een hoofdletter P!Op woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef mefke79 het volgende:
hm, ik bedoel dus gezichtje met tong, maar goed blijk de code niet te kennen, nie handig zo op de foon.
Uit categorie lastig/smerig: obstipatie in combi met kniplitteken is ook nie handig
quote:Suzanna: het idee is goed, maar hou er rekening mee dat de binnenkant van je mond zo'n heel ananashart niet prettig vindt (dat heb ik de vorige keer geprobeerd nl.). Maar ik hoop dat het werkt!Op woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef Suzanna het volgende:
Mijn man heeft net de baby eens flink toegesproken, dat het morgen wel mag gaan komen. Hij is nu in zijn enthousiasme een hele ananas halen (heeft ook weer eens gesurft op 't net en vindt dat ik straks een ananas-hart moet gaan eten... ik moet het nog zien... maar lief is het wel).
Voel me wel 'aan mijn eindje' vandaag...het was een vermoeiende dag zo met kinders de hele dag thuis zonder mogelijkheid om er even uit te zijn en met veel slecht weer. Maar de meiden waren eigenlijk wel heel lief.
quote:Dat is geen probleem Meisje. Ik heb er zelf ook heel veel last van en ben er mee naar de verloskundige gegaan. Dit gebeurt bij een zwangerschap volgens haar.Op woensdag 20 oktober 2010 19:46 schreef twentemeisje het volgende:
Even een vraagje in de categorie 'ranzig': ik had vandaag bij het afvegen van den voorbipsch een behoorlijke klodder slijm (behangplaksel) op mijn toiletpapiertje. Nu zit ik me daar met terugwerkende kracht een beetje druk over te maken. Mijn vraag is dus:
[ http://img48.imageshack.us/img48/2425/magdatklein2rg.gif&t=1]afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:02 schreef huuphuup het volgende:Over dat soort dingen praat ik hier ook niet. Mijn lief geneert zich ervoor en die houdt mijn postings nauwlettend in de gaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Over dat soort dingen praat ik hier ook niet. Mijn lief geneert zich ervoor en die houdt mijn postings nauwlettend in de gaten.
quote:nee maar hallo jij hebt er al 3 rondlopen
quote:Zullen we samen??Op woensdag 20 oktober 2010 20:22 schreef Suzanna het volgende:
Oh ja, vandaag is 't een mooie datum: 20-10-2010 ... zullen we er maar voor gaan dames?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:21 schreef Tally het volgende:
Mijn moeder belde vanmorgen. Ze was even wezen shoppen en had wat spulletjes gehaald. Van babytrappelzak tot aan spuugdoekjesWant ja misschien zou ik het wel vergeten.
Nee Mam, ik kan het nu alleen niet kwijtEerst verbouwen dan shoppen
Ja nou dan laat ik het voorlopig wel hier.
De lieverd
quote:Maak je geen zorgen, overmorgen is het weer een troep en dan mag je weer:DOp woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb me toch een nesteldrang!! niet te zuinig![]()
Zoals wassen ik was me suf! (noujah de maschine en de droger doen het werk)
(vervolgens heb ik te veel pijn om het op te vouwen dus mijn mama komt morgen vouwen![]()
)
Ik heb de tummytub en standaard al wel 6 keer geschrobt... Ik heb ondertussen de wc helemaal doodgegooit met wctabs.. Mijn badkamer stinkt zelfs door alle schoonmaakzooi net een gifbom![]()
![]()
Hij komt maar nietoohja en dit is pas mijn 2e dag verlof en hoe ga ik dit volhouden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |