quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef mefke79 het volgende:
Ik las net dat ze in december gaan onderhandelen met de ministers onderling. Dus voor december wordt het nooit. Dan pleit ik toch echt voor 1 april uit puur eigenbelang.
Ehm, huup komt vroege bandenpijn jou bekend voor?
quote:Ik ben zo'n boe-roeper.Op woensdag 20 oktober 2010 18:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat klinkt goed.
Ben benieuwd wat de boe-roepers daarvan gaan zeggen![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben zo'n boe-roeper.Het klinkt als een leuke, populaire maatregel, maar iemand moet de rekening betalen. Eigenlijk vind ik het in deze tijden een gek voorstel.
quote:Ik zat me al steeds zo te ergeren aan het om de vijf minuten moeten plassen als ze weer eens verkeerd ligt (de helft van de tijd dus), maar dat klinkt helemaal irritant. Blij dat mijn voorliggende placenta dat nog niet veroorzaakt!Op woensdag 20 oktober 2010 19:11 schreef huuphuup het volgende:
in plaats van dat de baby gezellig op mn blaas stampt waardoor je om de haverklap naar de wc moet om te plassen, stampt ze nu óók op het laatste stukje van mn darmwaardoor ik dus om de haverklap denk
alweer?! maar dan voor de zekerheid toch maar gaan
ik breng heel wat uurtjes op de wc door zo
quote:Ik ben dat eigenlijk wel met je eens Claudia...Op woensdag 20 oktober 2010 19:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben zo'n boe-roeper.Het klinkt als een leuke, populaire maatregel, maar iemand moet de rekening betalen. Eigenlijk vind ik het in deze tijden een gek voorstel.
quote:oh ja absoluutOp woensdag 20 oktober 2010 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik er de bezuinigingen op de kinderopvang en vruchtbaarheidshandelingen tegenover zet... tja. Ik lever graag een paar weken verlof (op 18 of 20 weken) in opdat bijvoorbeeld de IVF-vergoedingen intact blijven. Ik weet dat het politiek niet zo werkt en dat het geld uit verschillende potjes komt, maar bij dit soort maatregelen wordt er vooral gedacht aan mensen die er baat bij hebben en niet aan mensen die eronder te lijden hebben. Als het zo is dat de werkgever ervoor mag gaan betalen dan gaan werknemers (en klanten) daar ook wel weer een prijs voor betalen. Niets krijg je gratis.
quote:Ja - dat mag... lekker heOp woensdag 20 oktober 2010 19:46 schreef twentemeisje het volgende:
Even een vraagje in de categorie 'ranzig': ik had vandaag bij het afvegen van den voorbipsch een behoorlijke klodder slijm (behangplaksel) op mijn toiletpapiertje. Nu zit ik me daar met terugwerkende kracht een beetje druk over te maken. Mijn vraag is dus:
[ http://img48.imageshack.us/img48/2425/magdatklein2rg.gif&t=1]afbeelding ]
quote:+1Op woensdag 20 oktober 2010 19:54 schreef Claudia_x het volgende:
Wat mij betreft én geen extra verlof én geen JSF. Er moet gewoon flink bezuinigd worden. Het idee van de conservatieven in Groot-Brittannië is volkomen terecht: in een goed huishouden geef je ook niet meer uit dan er binnenkomt.
Daar kun je volkomen terecht tegenin brengen dat die crisis ergens vandaan komt en wij daar niet voor hebben gekozen - ik ben er ook alles behalve blij mee dat bepaalde banken zijn gered van de ondergang - maar die crisis is nu eenmaal een feit en in die context begrijp ik het Europese voorstel niet. Nou ja, ik begrijp het idee achter het voorstel wel, maar ik vind de timing belabberd.
Genoeg offtopic. Sorry!
quote:Geen idee of het 'mag', maar ik heb het eigenlijk beide zwangerschappen en met name deze ZEER regelmatig.Op woensdag 20 oktober 2010 19:46 schreef twentemeisje het volgende:
Even een vraagje in de categorie 'ranzig': ik had vandaag bij het afvegen van den voorbipsch een behoorlijke klodder slijm (behangplaksel) op mijn toiletpapiertje. Nu zit ik me daar met terugwerkende kracht een beetje druk over te maken. Mijn vraag is dus:
[ http://img48.imageshack.us/img48/2425/magdatklein2rg.gif&t=1]afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |