Gek is dat toch - dat het je op een gegeven moment niet meer echt veel uitmaakt. Heel herkenbaar voor mij iig.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:56 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik ben vannacht weer een aantal keer wakker geweest, maar was ook weer zo in slaap. Tijdens het lezen in bed voelde ik steeds een voetje voorbij mijn hand schuiven![]()
Ben 41 weken vandaag, tis een mooie datum... Maar ik moet zeggen dat ik ook niet meer verwacht dat er spontaan wat gebeuren gaat. Dat liet de vk in het ziekenhuis dinsdag ook wel doorschemeren, dat zij dat idee ook niet echt had. Ach, we zien wel. En anders krijg ik vrijdag een datum om in te leiden. Ach we zien het wel. Het maakt me ook eigenlijk niet zoveel meer uit.
Ai dat is wat minder... Ze is in elk geval in goede handen nu... Hopelijk niet té goed aangezien de gyn haar zo tof vindquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:31 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo , Nostalgist hier,van Leandra..
Leandra vroeg me even hier te posten. In verband met een verhoogde bloeddruk, eiwit in de urine, een verminderd bewegen van onze kleine vannacht en het feit dat dat gynaecoloog haar zo aardig vindt, vond hij het beter om haar een paar daagjes te observeren in het ziekenhuis.. Geen alarmerende waardes maar toch wel tegen gevarenzone (wellicht zwangerschapsvergiftiging) aan..
Ze maken weer een hartfilmpje, en dat ziet er goed uit. Net zoals vanmorgen.. De kleine gaf op weg naar het ziekenhuis aan dat het er niet mee eens was, dus dat was ook al weer positief..
We wachten af, ik probeer jullie op de hoogte te houden als er nieuws te melden is..
Gr Nostalgist
Hé buuf ! Hoe is het daar in het mooie hoge noorden ?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Getverdemme Nossie! da's nou ff niet leuk. Hoe is het met Leandra onder dit alles? Rustig aan maar en ook voor jou veel sterkte. lijkt me een onmachtig gevoel als 'innocent bystander'
Hé Flugel, ik zal haar knuffelen, dank je !quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ai dat is wat minder... Ze is in elk geval in goede handen nu... Hopelijk niet té goed aangezien de gyn haar zo tof vind
Geef d'r een knuffel van me! En neem er zelf ook eentje
Mooi !quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
jahaa! goed in het hoge noorden. Ah! hét wetenschappelijk bewijs gaat geleverd worden?![]()
quote:oh dat klinkt goed.Op woensdag 20 oktober 2010 18:30 schreef Troeta het volgende:
Straks in het nieuws voorstellen voor 20 weken zwangerschapsverlof voor vrouwen en 2 voor mannen! Dat lijkt me echt geweldig, vooral het voorstel voor de mannen.
quote:mijn man had weer eens half zitten opletten.. hij zei bij een reclame / nieuwsitem (?) meteen: en wij mannen dan?Op woensdag 20 oktober 2010 18:30 schreef Troeta het volgende:
Straks in het nieuws voorstellen voor 20 weken zwangerschapsverlof voor vrouwen en 2 voor mannen! Dat lijkt me echt geweldig, vooral het voorstel voor de mannen.
quote:ik hoop voor maartOp woensdag 20 oktober 2010 18:53 schreef mefke79 het volgende:
troeta, ik hoorde het ook ja. Helaas is het dan niet meteen in Nederland doorgevoerd. Vooral die twee weken voor mannen lijken me heerlijk. Wij hebben het vorige keer opgelost met vakantie, maar dit is natuurlijk helemaal mooi. Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat het in Nederland doorgevoerd wordt? Zouden ze het halen voor 1 april ofzo
quote:Vast niet voor mijn bevalling in elk gevalOp woensdag 20 oktober 2010 18:53 schreef mefke79 het volgende:
troeta, ik hoorde het ook ja. Helaas is het dan niet meteen in Nederland doorgevoerd. Vooral die twee weken voor mannen lijken me heerlijk. Wij hebben het vorige keer opgelost met vakantie, maar dit is natuurlijk helemaal mooi. Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat het in Nederland doorgevoerd wordt? Zouden ze het halen voor 1 april ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |