Gefeliciteerd Paps!quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:40 schreef Incolumis het volgende:
toekomstige vader meldt zich
2 juni is mijn vriendin uitgeteld
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:40 schreef Incolumis het volgende:
Welkom en gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:40 schreef Incolumis het volgende:
Oeehh spannend!! Succes!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef Silmarwen het volgende:
We zijn begonnen.
Vliezen zijn gebroken en de opwekkers doen hun werk.
Meen je dat nou? Ik ben ook slecht te prikken - ze zijn wel eens uitgeweken naar mijn voetenquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:13 schreef Hobbesje het volgende:
Ik vond hier het plaatsen van het infuus idd het meest erge van de hele bevalling (die in een ks geeindigd is): blijkbaar ben ik erg slecht te prikken en ik heb daar de hele tijd last van gehad....
Spannend! Wie had dat gedacht dat de opwekkers nog nodig zouden zijn..quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef Silmarwen het volgende:
Knut ingelogd als Sil.
We zijn begonnen.
Ik heb idd vanmiddag weer een afspraak in het ziekenhuis, ben heel benieuwd wat ze te zeggen hebben.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:50 schreef Kolonia het volgende:
Silmarwen, succes vandaag!![]()
Kaatjejannie, jij moest vandaag toch weer op controle?
Ik hoop dat je bloeddruk een stuk lager is nu.
Heel veel sterkte jullie beiden!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef Silmarwen het volgende:
Knut ingelogd als Sil.
We zijn begonnen.
jij ook succes vanmiddag! wellicht willen ze je (nu) wel strippen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:13 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik heb idd vanmiddag weer een afspraak in het ziekenhuis, ben heel benieuwd wat ze te zeggen hebben.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook echt wel zat ben. Tot vorige week ging alles lekker, nergens last van. Ze mocht nog wel even blijven zitten. Maar sinds het ziekenhuis bezoek in het weekend voor afgelopen weekend en al het geneuzel eromheen.. Heb het gehad. Ik had dit niet verwacht van mezelf eigenlijk, dat ik dat nu al zou hebben...
Oeh... dan ben ik er bijna, hoewel dat ook wel helemaal zou mogen zijn want die Devilishbaby post sowieso al vrijwel niet op FOK!, en haar laatste Z&G post was van maart.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:52 schreef Shirley het volgende:
Succes morgen Sil!
Waaah..ik sta gewoon al in de top 10!
Helemaal mee eens, dan sta ik ook nog even op 1quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... dan ben ik er bijna, hoewel dat ook wel helemaal zou mogen zijn want die Devilishbaby post sowieso al vrijwel niet op FOK!, en haar laatste Z&G post was van maart.
Gewoon weghalen dan dus.... Ik heb ShellyJansen er bij het vorige topic ook uitgehaald, die heeft ook alleen maar een paar spamposts in het geboortekaartjestopic, en een of 2 posts in deze reeks gedaan en vervolgens niets meer gemeld.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:27 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dan sta ik ook nog even op 1
gefeliciteerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:40 schreef Incolumis het volgende:
Bij mij heeft het infuus prikken pas bij de 4e poging 'succes' gehad. Maar dat infuus zat echt niet prettig! Ik kon m'n hand niet meer buigen - en dat is niet handig als je weeen ligt op te vangen. Halverwege de ochtend zat hij verstopt en hebben ze 'm moeten doorspuiten (au!). En na de bevalling had ik echt een hele dikke hand en pols, die ook nog eens helemaal blauw werden. Ook daar heb ik nog ruim een week last van gehad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik ben ook slecht te prikken - ze zijn wel eens uitgeweken naar mijn voeten- en een infuus vind ik ook niet bepaald een pretje. Het slaapt rottig en op den duur wordt je hand dikker en stijver. Maar ik kan dit soort ongemakken niet vergelijken met barenspijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |