abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87687279
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:24 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh nieeeeee! Ik heb gevraagd of je t wilde weten verdeurie! En bovendien was t bij jou wel zo duidelijk dat ik wel een gokje durfde te wagen (met toestemming }:| ) :P
:+
vooruit dan maar hahaha

de echoscopiste van de SEO bezorgde me wel nog een hartverzakking zeg }:| die begon met hele verhalen over dat ze nooooooit voor de 20 weken een uitspraak over het geslacht mogen doen en dat ze al zó vaak mensen heeft moeten bijpraten en blablabla. Ze was niet te spreken over onze geslachtsecho bij 17 weken.
:')

ik heb mn mond maar gehouden over wat jij en haar eigen collega daarvoor al hebben gezegd :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:28:47 #127
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87687315
Poppedein wat gaaf *O* *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:29:24 #128
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87687346
Silmarwen, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! *O*

Oh Poppedein, van harte met je zwangerschap! *O*
pi_87688338
Sil en Knut gefeliciteerd met jullie 2e dochter! Hele lieve naam heeft ze van jullie gekregen O+

Poppedein gefeliciteerd, wat leuk zeg!
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:51:32 #130
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87688417
Hey wat leuk, 1 dagje voor mij Poppedein :P
Gefeliciteerd Sil & Knut met de kleine!!!!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:00:34 #131
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87688918
Samen met moeders wezen shoppen, het resultaat: 3 (zwangerschaps)broeken en 2 shirts gekocht bij de h&m
Mijn moeder heeft 2 bh's en 2 onderbroeken voor mij gekocht. Ben erg tevreden :)

Enige minpunt is dat we geen Angelsound hebben kunnen vinden; we zijn in de prenetal en in de mediamarkt geweest; maar helaas.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_87688955
Volgens mij bij de kijkshop Tankgirl! En kijk anders voor de grap eens op marktplaats!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_87689177
Ik kreeg een tas met positiekleding van mijn schoonzus. Eindelijk meer dan één spijkerbroek en legging O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87689783
Sil en Knut, gefeliciteerd met jullie meisje! Lekker uitrusten nu en hopelijk mogen jullie morgen samen naar huis.

Poppedein, nog maar een keertje dan! Ik dacht al, wanneer komt ze nou. En om de traditie in ere te houden ga ik gewoon weer een maand achter je aan.

Ik heb de allereerste broek ook aan de kant moeten leggen. Maar goed, dat is dan ook een broek die ik voor het laatst aanhad voor de miskraam voor Driekus (dus dik 2 jaar terug) en die ik alleen vorige week nog even aangehad heb. Nu vind ik em niet lekker zitten en aangezien ik nog broeken genoeg heb, heb ik em maar aan de kant gelegd.
Ik begin zin te krijgen in de echo, toch jammer dat ik dan nog anderhalve week moet wachten...nou ja, is vast ook te overleven.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87690256
vandaag de vk gebeld 18nov de 1e afspraak.
pi_87690853
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef Poppedein het volgende:
En ik kom er weer voor terug

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai :W

7 mei uitgerekend (ipv de 5e) en dus vandaag 11+2 wkn alweer!

*O*
Oh Poppedein! O+ *O* Gefeliciteerd!

En Silmarwen ook feli natuurlijk! *O* Een Silmarwenmeisje O+
#geen
pi_87691659
zfs, hoe ver ben je dan volgens je eigen telling?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:34:39 #138
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_87693994
Silmarwen en Knut, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Jasmin!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:38:01 #139
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87694168
Knut & Silmarwen, gefeliciteerd met jullie dochter! *O* Yade ook van harte met je zusje. en oma Verida natuurlijk ook gefeliciteerd! :) Leuke naam!

Poppedein, wat een mooi nieuws, heel hartelijk gefeliciteerd! :*
in de haak.
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:41:43 #140
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87694378
oh en ik lees net in 't updatetopic dat Bass-Miss een derde krijgt! *O* wat leuk! O+ gefeliciteerd! :*
in de haak.
pi_87694857
Gefeliciteerd Silmarwen,man en dochter met de geboorte van jullie dochter en zusje *O*

Jaaaa gefeliciteerd Poppedein *O* *O* *O*
ik had al zo mn vermoedens toen je hier kwam kloonen en zei al een dreumes te hebben van net 1 jaar
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:58:50 #142
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_87695324
Poppedein! Gefeliciteerd! O+ is het raar als ik zeg dat ik al zo'n idee had? :@ Hopelijk kan je er een beetje van genieten. En Lena wordt een grote zus! O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_87695856
Haha nee hoor, als je maar niet zegt dat t was vanwege mn dikke pens toen je hier was, want toen wassut nog nie ;) Al ben ik wel nieuwsgierig naar t waarom dan w'el!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:06:47 #144
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_87698327
Jaaaaa! Poppedeintje!!!! Ik dacht al dat het niet meer zo lang zou duren! Gaaf! Gefeliciteerd!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_87698896
Silmarwen en familie, van harte! Wat geweldig dat het allemaal zo goed is gegaan. En nu heerlijk genieten van elkaar. O+

Gefeliciteerd Poppedein, superleuk! Je kloon was alleen wel slecht, want zelfs ik had meteen het idee dat jij het was en ik voel me altijd degene-die-als-enige-de-kloons-niet-doorheeft. O-) :P Volgens mij was het het taalgebruik en de opmerking over je collega's.

Ik verheug me nu al op een tweede.
En een derde.

:@
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 01:42:28 #146
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_87700471
Ik kon het bevaltopic zo 1 2 3 niet vinden, dus maar even in het kort hier.

Allereerst bedankt voor jullie felicitaties! Jasmin haar glucose is goed en we mogen wrsch morgen al naar huis! Mijn suiker blijft hoog, dus dat is nog even afwachten.

Vanochtend vroeg om 6 uur waren we al wakker. Na wat ontbijt en douchen gingen we mijn schoonmoeder halen, mijn moeder kwam naar het zkh toe.
Rond half 9 kreeg ik mn infuus. Uiteraard 2 keer prikken en veel wroeten kreeg ik te horen dat ik echt heel moeilijk te prikken ben., maar het lukte!
Toucheren deed veel zeer. Mn baarmoeder is iets gekanteld en de vlos kon het niet heel goed voelen. Overigens hadden we de vlos die ik graag wilde, dat was erg fijn. Ook de verpleegkundige was geweldig.
De gyn kwam er bij en na wat gepoke besloot ze dat het 2 cm was en vloeide er wat warms langs mn benen, mijn vliezen waren gebroken!
Het infuus met weeenopwekkers kwam naast de glucose en al snel had ik regelmatige weeen. Niet super heftig want de komende 2 uur was ik nog gezellig aan het praten. Toen begon ik het moeilijk te krijgen en heb ik voorzichtig gepolst over pijnstilling. Dat is erg lastig ivm een morfine allergie. Ze wilde eerst dat ik ging douchen. Daar raakte ik in een soort trance en was mn tijdsbesef weg. Ik denk dat ik er een uur heb gezeten ofzo. De weeen kwamen om de 30 sec vanaf dat moment en weer kreeg ik het moeilijk.
Uit de douche voor toucheren zei ik dat ik pijnstilling wilde, want ik had al 6 cm ontsluiting en 4 uur lang nog weeen wegzuchten maakte me lichtelijk paniekrig. Of ik niet op mn zij wilde liggen. Nee nee nee. Ik probeerde het 1 keer, kon de wee niet opvangen en raakte in paniek ervan. Ik wilde hal liggend half zittend mn voeten en vuisten in bedduwen terwijl ik pufte. In mn hoofd heb ik wat gescholden maar de weeen kwamen te snel en heftig, ik kon niets zeggen.
Ze gingen pijnstilling regelen. Plotseling verandere de weeen. Ik kreeg een rare druk en wilde perse persen,, na 4 of 5 van de weeen kon ik het woord persdrang uitbrengen en drukte knut of 1 van de mamma's op de knop. De vlos was er zo en vol verbaing riep ze uit, ja hoor volledige ontsluiting! Ik mocht gaan persen.
Wow wat is dat indrukwekkend, ik kon niets anders dan me eraan over te geven, net als de andere weeen, en ik perste alsof mn leven er vanaf hing, grommend en al.
Elke perswee gaf ik mezelf 4 keer over aan die enorme drang en langzaam kwam het hoofdje tevoroschijn.
Jasmin kreeg het wat moeilijk en de gyn wilde er al aankomen toen de vlos me een knip gaf, ik mij enorm kwaad maakte en ineens het hoofdje eruit kwam. De schouders gingen niet zo makkelijk en na nog een pers, gedraai en getrek kwam daar mn eerste en laatste schreeuw en lag er een baby op mn buik.
De ontlading was ongelooflijk. Wat een vreugde en opluchting. Ik was stom verbaasd toen knut zei dat het een meisje was en vroeg nog of hij het wel zeker wist. Na een uurtje moest jasmin naar de kinderafdeling, maar dat wisten we. De hechtingen voelde ik niet, de verdoving amper.

Ik vond het een indrukwekkende ervaring. Zo mooi en intens, fijner dan een keizersnede ondanks alle pijn. Ik had het voor geen goud willen missen en was blij dat niet alleen knut erbij was maar ook mijn en zijn moeder!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 07:29:08 #147
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87701663
Slik! Ik word er zomar een beetje emotioneel van Silmarwen :@ (damn hormones :D) . Wat fijn dat je zo terugkijkt op de dag van gisteren, het is je letterlijk en figuurlijk goed bevallen!. Geniet ervan!
pi_87701825
thanks allen voor de felicitaties :)
heb er enorm zin in, mijn vriendin heeft al een zoontje van bijna 4 van een ander, dus voor haar wordt het haar 2e.
pi_87701839
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:52 schreef mefke79 het volgende:
zfs, hoe ver ben je dan volgens je eigen telling?
7wk en 4 dagen

@sil wat fijn dat het goed gegaan is en wat heb je het mooi beschreven.
pi_87701871
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 07:58 schreef zfs het volgende:

[..]

7wk en 4 dagen

@sil wat fijn dat het goed gegaan is en wat heb je het mooi beschreven.
ongeveer net zo ver als mijn vriendin dan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')