SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
[ Bericht 0% gewijzigd door huize op 16-10-2010 22:46:49 ]How did we get from the blue lamp disco
To cracking up in San Francisco
I look at myself in a sober light
I'm not Elvis but I'm alright
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:43 schreef nattermann het volgende:
Enschede nog steeds als hoofdstad van Limburg, aldus de OP
quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Tassie. Die date viel tegen. Kan beter dames daten zonder vriend
is goedquote:Op zondag 17 oktober 2010 03:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik geef je wel details morgen.
ff bijkletsen op msnquote:
ja idd daar moest ik de hele dag van bijkomenquote:Op zondag 17 oktober 2010 03:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ff bijkletsen op msn
verder fantastisch weekend gehad. Meet waren echt leuke mense vandaag ! Verjaardag van assepoesten was helemaal
hihi ik ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 03:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja idd daar moest ik de hele dag van bijkomen
Ik ookquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik niet. Gedronken, maar geen katerig gevoel.
haha nee kater was weg bij me,maar heb nog niet echt geslapenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook. Niet gedronken, maar evengoed een katerig gevoel.
Ik ook te weinig.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha nee kater was weg bij me,maar heb nog niet echt geslapen
PMquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:32 schreef Softfeel het volgende:
waar ben je geweest in duitsland?
ik in de e-dry haha en heb dit keer voor eens niet de bob gespeeld
bah ik ben zwaar ineens bahh
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:58 schreef huize het volgende:
Ik heb net mn kwartiertje queen gehad
Innuendo, under pressure, delilah blijft toch heerlijke muziek.
Update! Suit? Dinner?quote:
Ah ok.quote:
ik heb nog nooit van reloaded gehoord , hoe groot waren die in the 90'squote:Op zondag 17 oktober 2010 17:25 schreef sproetjes het volgende:
[..]
gezellig, t-spoon reloaded en twenty4seven waren bagger
giel beelen en dieter waren top
Sauna moet ik ook weer ooit bezoeken, dat is al eeuwen geleden geweest.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:48 schreef sproetjes het volgende:
kkkkkouuuud
gelukkig straks naar de sauna
en nu najib op tv
weet je dat zekerquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:32 schreef .ZilveR. het volgende:
Grrrr ik wil mijn pics van gisteravond/vannacht
oh dat feestje was niet zo heftig lolquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:51 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
JaHeel zeker...
Ik weet nog precies wat ik wel en niet gedaan heb
Heb ik in Nederland nooit gedaan, wel vaker in Rusland.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sauna moet ik ook weer ooit bezoeken, dat is al eeuwen geleden geweest.
Ik leer gewoon van de foutenquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh dat feestje was niet zo heftig lol
Tsssss Alberto Stegeman is op SBSquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:42 schreef huize het volgende:buh wat een saaie avond. Nada op de tv en de limburg topics zijn eveneens stil.
Meegekregen dat er iemand heel fout aan't hakken was met Giel? Is een goede vriend van mequote:Op zondag 17 oktober 2010 17:25 schreef sproetjes het volgende:
[..]
gezellig, t-spoon reloaded en twenty4seven waren bagger
giel beelen en dieter waren top
OMFG die schotelantenne op de achtergrondquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:04 schreef Ivo1986 het volgende:
Maja ik had net een vuurspuw show hier voor de deur
[ afbeelding ]
En daar gaat ze weer.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:24 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
OMFG die schotelantenne op de achtergrond
Yildirim? Stond net hier in de straat namelijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:40 schreef Tism het volgende:
Zoooooooo, ff wachten nog....en dan PIZZAAAAA!!!..![]()
En met die pizza in mijn luie stoel, een lekker filmpje kijken, denk dat het Resident Evil: afterlife gaat worden..
Nee, zelf gemaakt..quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:45 schreef nattermann het volgende:
[..]
Yildirim? Stond net hier in de straat namelijk
Limburgerts die krapuul van boven de rivieren een poepie laten ruiken..quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:47 schreef nattermann het volgende:
Net een gruwelijke pot ijshockey gezien trouwens. Geleen wint met 6-2 van Herenveen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier ook nog een keer, gefeliciteerd friekin!![]()
En je bent heul nie oud, je hebt juist een prachtige leeftijd!
Tja ik weet het, tegeover wonen Afcenters, ze willen natuurlijk allemaal alle Amerikaanse zenders ontvangen...quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:24 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
OMFG die schotelantenne op de achtergrond
Oma, moeder. En veel muziek luisteren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je voor vandaag allemaal op het programma staan?
Af en toe moet je jezelf trakterenquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:46 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lekkere negers voor mijn verjaardag.
Ja. Dus hier nog meer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Af en toe moet je jezelf trakteren
Nr 3, die armenquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Dus hier nog meer.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is die avond wel 3 keer gebeurd haha. Dus geen idee wie die vriend van je is, want ik heb zeker een stuk of 10 gasten fout zien hakken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Meegekregen dat er iemand heel fout aan't hakken was met Giel? Is een goede vriend van me
Eensch...quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit topic krijgt weer een vreemde, echter niet onverwachte, wending.
Als ik pics van jouw hete lijf had zou ik die wel spammen. Hou dat in je achterhoofd. Oh. Date voor mijn verjaardag? Lijkt me een aardige geste.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit topic krijgt weer een vreemde, echter niet onverwachte, wending.
Ik heb ook niet voor vanavond, al heb ik het gevoel dat ik een afspraak vergeten ben op te schrijvenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:08 schreef Softfeel het volgende:
Zo vanaaf lekker een avond vrij geen fuck doen... tot nu toe leuk vooruitzicht
welkomquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:21 schreef candygirl het volgende:
Eey
Landgraafse gaat maar weer eens meeposten hier!
Kan op mijn werk toch regelatig posten dus is wat makklijker nu om jullie bij te houden
Vooral de jouwe, zeker. Gefeliciteerd meissie, van deze buitenlander.quote:
Neem je ook een krantje mee?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:27 schreef Kn0x het volgende:
Ik denk dat ik eens een neger naar huis ga brengen.
Alweer?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:47 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb allemaal leuke plantjes van mijn moeder gekregen
Ik voel me verliefd. Rare shizz.
Ah verliefd op bloemetjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Begonia. Of Azalea. Nog niet helemaal over uit.
De ene is roze. Erg vrouwelijk maar wel tof.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ah verliefd op bloemetjes
Twijfel tussen 2 potten of weet je niet wat het is?
Deed je dit expres?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ah verliefd op bloemetjes
Twijfel tussen 2 potten of weet je niet wat het is?
mag ik ook alleen de kip hebben ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:12 schreef Tassiepassie het volgende:
Dag schatjesik ben verse paella met kip en zeevruchten aan het maken! liefhebbers ?
Nee!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
mag ik ook alleen de kip hebben ?
het was te proberenquote:
Bureaucratie hè.. herkenbaar probleem. Ik ben ook niet tevreden met mijn baan en op zoek naar iets anders. Het liefst gecombineerd met een opleiding, maar ik weet nog steeds niet welkequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:05 schreef postmortum het volgende:
Klote UWV , ik heb dus per 25-10-2010 een nieuwe baan , dus ik bel ze dat ik de afspraak van morgen wil cancellen zegt de vrouw aan de telefoon dat regels zijn , zolang ik geen baan heb ik verplicht ben om te komen terwijl haar collega vrijdag zei dat ik alleen hoefde te komen als ik nog steeds werkzoekende was.
Ik ga er vanuit dat ik dus morgen voor niks naar Roermond moet gaan
het mooiste is ook nog dat ik binnen 5 minuten weer buitenstaquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:20 schreef nattermann het volgende:
[..]
Bureaucratie hè.. herkenbaar probleem. Ik ben ook niet tevreden met mijn baan en op zoek naar iets anders. Het liefst gecombineerd met een opleiding, maar ik weet nog steeds niet welke
Friekin, proficiat
Mwoa, ligt eraan wat je wiltquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
het mooiste is ook nog dat ik binnen 5 minuten weer buitenstaNog tips voor wat te doen in Roermond , Outlet Center en Retail Park is het wel zo'n beetje of niet?
ik zet mijn auto op outlet terrein neer , bij cwi kun je toch nooit parkerenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Mwoa, ligt eraan wat je wiltMaar buiten dat en het centrum heb je het hard gehad ja.
adem in....adem uit.....en denk aan je feestje! dat maakt veel goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:11 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb een schijthekel aan mijn verjaardag. Zo, en nu ga ik zuipen.
Die pics kun je beter voor jezelf houden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als ik pics van jouw hete lijf had zou ik die wel spammen. Hou dat in je achterhoofd. Oh. Date voor mijn verjaardag? Lijkt me een aardige geste.
thanks moet nog even erin komem maar komt goed hahaquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
welkom![]()
![]()
Ik heb eindelijki een paar uur geslapen![]()
Zo poetsen bij oma
Morgen luitjes.quote:
Matig weer zegt die. Het is gewoon schijtweer. Het is donker, het regent, mensen durven niet meer te rijden. Schreklish.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een bijzonder matig weer was het vanmorgen.
Vanmorgen was het ook dramatisch op de weg. Mensen die niet meer harder dan 60 km/u gaan rijden ineens, dat schiet lekker op.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:38 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Matig weer zegt die. Het is gewoon schijtweer. Het is donker, het regent, mensen durven niet meer te rijden. Schreklish.
Mooi op tijd tochquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:49 schreef postmortum het volgende:
uwv belt me 30 in voor afpraak af , ze zagen ook niet in waarom ik zou komen
echt he 5 min voordat ik wilde vertekkenquote:
Kwaliteitspost.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
feli Friekin !
Tja dat heb ik wel eens in Sittard en Roermond gehad, ook kut steden, als je te laat terug bij de auto bent kun je het verwachtenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kwaliteitspost.
Godzijdank, mijn verjaardag is voorbij. Sowieso, ik kreeg een bon vanmorgen in Heerlen, kutstad nummer 1.
je woont in Belgie:')quote:
Ja. Dat gezeik dus. In de stromende regen een bon op mijn ruit vinden is niet hip.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tja dat heb ik wel eens in Sittard en Roermond gehad, ook kut steden, als je te laat terug bij de auto bent kun je het verwachten
Bonnentje vragen van een andere bestuurder en bezwaar maken tegen de bon, werkt altijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Dat gezeik dus. In de stromende regen een bon op mijn ruit vinden is niet hip.
Maar hee! Alles is toch al verneukt! Echt een immense kutdag gehad gisteren.
Heerlenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tja dat heb ik wel eens in Sittard en Roermond gehad, ook kut steden, als je te laat terug bij de auto bent kun je het verwachten
ik kan er niets aan doen dat jij er woontquote:
wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:19 schreef Softfeel het volgende:
wat een ongelofelijke kut dag
dat deze god vergeten dag maar vergaat
Genk heeft alleen een mooie nieuwe shopping, voor de rest waan je je in sommige buurten ook in Turkijequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik kan er niets aan doen dat jij er woont![]()
Maaseik![]()
Maasmechelen![]()
![]()
![]()
Genk![]()
![]()
![]()
Hasselt
het werk zit niet mee,quote:
*geeft schouderklopjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:19 schreef Softfeel het volgende:
wat een ongelofelijke kut dag
dat deze god vergeten dag maar vergaat
Damn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
feli Friekin !
het zijn ook Duitsers waquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:33 schreef L.no het volgende:
Krijgen de mensen die bij omgeving heerlenkerkrade/landgraaf wonen ook commentaar dat hun accent Belgisch klinkt?
Ik vind het zo raar, want de dialect van Kerkrade bijvoorbeeld is best wel..duits en het accent ook wel een beetje.
Maar ze noemen mij belgisch.. boohooquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
het zijn ook Duitsers wa
L.No ben je nog in Limburg of zit je al in Friesland? Heb deze week vrij namelijk en verveel me te pletter
Dat zijn allemaal Duitsers daar aan die kantenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:33 schreef L.no het volgende:
Krijgen de mensen die bij omgeving heerlenkerkrade/landgraaf wonen ook commentaar dat hun accent Belgisch klinkt?
Ik vind het zo raar, want de dialect van Kerkrade bijvoorbeeld is best wel..duits en het accent ook wel een beetje.
true, true.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:39 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal Duitsers daar aan die kanten
Als je er zo doorheen zit dan wil ik ook wel pics sturen hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:10 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]voor de deur. Nu nog pics van zijn gezicht en ik kan weer masturberen
Kom maar op.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je er zo doorheen zit dan wil ik ook wel pics sturen hoor.
Vanmorgen was het ventje 16 op L1.nlquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:17 schreef .ZilveR. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_auto__.html?p=7,1
Vanochtend nog langsgereden
Ach, en zo dramatisch was het niet, 2 politiebusjes en busje van de brandweerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Vanmorgen was het ventje 16 op L1.nl
Het Telegraaf artikel is letterlijk van L1 gejat
Het komt wel goed schatje,quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Dat gezeik dus. In de stromende regen een bon op mijn ruit vinden is niet hip.
Maar hee! Alles is toch al verneukt! Echt een immense kutdag gehad gisteren.
Speaking of which, hoe is het met jou nu?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:12 schreef huize het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje,
[ afbeelding ]
Reden?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:05 schreef Softfeel het volgende:
zo bekeuring vernietigd als ongeldig verklaard...
nu op naar de oefening voor vanaaf
Venlo, ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
Heerlen![]()
Sitard![]()
![]()
![]()
Roermond![]()
Masstricht![]()
Kerkrade![]()
![]()
![]()
Venlo kan ik niet over oordelen
Venloquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:42 schreef ebke het volgende:
[..]
Venlo, ook![]()
![]()
Als je daar uberhaupt nog kan rijden.
Niet dat het uitmaakt, is toch al een kutstad.
Snelle jongen jeweetszszquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan dan.
Maar, fijn voor je.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
Heerlen![]()
Sitard![]()
![]()
![]()
Roermond![]()
Masstricht![]()
Kerkrade![]()
![]()
![]()
Venlo kan ik niet over oordelen
Maak daar maar internationaal van.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:10 schreef huize het volgende:
We noteren dinsdag 19 - 10 -10 als nationale gefrustreede Limburger dag.
All in favour say grumble.
Dat ook ja...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef huize het volgende:
Heh. Hier geen frustratie alleen epic boredom.
Was ik dan toch maar gaan quizzen maja.
Oh... dan is het misschien niet zo'n goed idee nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:39 schreef huize het volgende:
Nee kan nog de laatste 2 rondes spelen. Maar als ik naar de pub ga ga ik ook drinken, als ik ga drinken ga ik waarschijnlijk te lang blijven hangen, als ik te lang blijf hangen ben ik morgen brak, als ik morgen brak ben haal ik mn curus niet, als ik mn cursus niet haal is mn baas boos aangezien die betaald....dus.
Philadelphia, tussen New York en Washington.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:47 schreef huize het volgende:
Nha nog 2 weken werken en dan eindelijk een week vrij. Je hebt geen idee hoe moeilijk dat is gegaan haha..
Maja waar in de states zit je ook alweer?
Oh, da's wel vervelend. Tijd voor die refreshment dus...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:54 schreef huize het volgende:
Onmisbaar is niet het juiste woord. Maar op het moment ben ik de enigste die mijn functie zelfstandig kan uitvoeren. Er is nog iemand maar die heeft een re-freshment nodig aangezien het een flinke tijd geleden is dat die dat werk heeft gedaan.
En duh het staat ook gewoon onder je icoontje...
GRMBL.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:10 schreef huize het volgende:
We noteren dinsdag 19 - 10 -10 als nationale gefrustreede Limburger dag.
All in favour say grumble.
Goeie prioriteiten...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
GRMBL.
Nu klaar met werken, morgenvroeg weer beginnen. Eigenlijk geen tijd voor wijn. Maar ik ben een bikkel. Als ik nu al mijn brood smeer voor morgenvroeg.. mm plannen plannen plannen.
Hoe lag het ijs buiten erbij?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:12 schreef nattermann het volgende:
Weer terug uit Geleen. Mooie pot ijshockey weer
Ik weet het. Zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goeie prioriteiten...
sproetjes: ik vond die foto's juist heel goed voor mijn ego...
Goed voor je ego wel jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goeie prioriteiten...
sproetjes: ik vond die foto's juist heel goed voor mijn ego...
Ik zou mezelf ook geven.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:03 schreef Tassiepassie het volgende:
maarja, dat ben ik he, ik zou jou ook doen
Ik niet. Ik vond het gewoon een slechte fotograaf, en de meid staat er lekker ongemakkelijk op.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
understatement....ik schrok ervan
daarom schrok ik ook, ze lijkt 15 kilo dikkerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vond het gewoon een slechte fotograaf, en de meid staat er lekker ongemakkelijk op.
Echt? Ik heb haar verder nooit gezien dus ik hoop voor haar dat het inderdaad aan de foto's ligt...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
daarom schrok ik ook, ze lijkt 15 kilo dikker
Horeca werk?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
GRMBL.
Nu klaar met werken, morgenvroeg weer beginnen. Eigenlijk geen tijd voor wijn. Maar ik ben een bikkel. Als ik nu al mijn brood smeer voor morgenvroeg.. mm plannen plannen plannen.
Das klote.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:52 schreef Kn0x het volgende:
Ik had gister ook een fucked up dag. Eigenlijk te horen gekregen dat als ik geen groter resultaat lever in de komende week, ik in november niet terug hoef te komen.
ooh dat is klote ind hoop voor je dat het goedkomtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:52 schreef Kn0x het volgende:
Ik had gister ook een fucked up dag. Eigenlijk te horen gekregen dat als ik geen groter resultaat lever in de komende week, ik in november niet terug hoef te komen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:52 schreef Kn0x het volgende:
sterkte manquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:52 schreef Kn0x het volgende:
en een nieuwe HIMYM toch?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:15 schreef huize het volgende:
Hmm het is dag 2 dat we limburgers met rotdagen hebben.
On the bright side, ik heb mn curus vandaag voltooid. yeey en ik heb binnenkort eindelijk vakantie yeey!
poesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:21 schreef huize het volgende:
yesm, ga em zo opzetten. Eerst puk de zeurende kater aandacht geven.
quote:doe jij dat maar eerst eens, mister anoniemOp woensdag 20 oktober 2010 15:59 schreef solaire het volgende:
[..]
show eens een foto van jezelf dan kunnen wij misschien je ego nog een klein beetje opkrikken
quote:Kom op, niet bij de pakken neerzitten en ervoor gaan!Op woensdag 20 oktober 2010 08:52 schreef Kn0x het volgende:
quote:Mijn hoofd staat ook nog niet naar schaatsen, ben nog teveel met fietsen bezig.Op woensdag 20 oktober 2010 16:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Koud
Nee, geen idee. Ben alleen in de ijshal geweest.
quote:natte sneeuw morgen
quote:Arme jij. Ik wil een paalOp woensdag 20 oktober 2010 20:55 schreef huize het volgende:
Ik wil wat anders nats.
Maar dat zie ik ook niet gebeuren.
quote:Ik moet bij al die plaatjes steeds denken aan flauwe racistische moppenOp woensdag 20 oktober 2010 21:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Arme jij. Ik wil een paal
Maar ik doe het maar met negers voorlopig
[ afbeelding ]
quote:Ik aan een dikke kloppende bruine staaf. Met een lekker warm lijf en zwoele ogen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik moet bij al die plaatjes steeds denken aan flauwe racistische moppen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik aan een dikke kloppende bruine staaf. Met een lekker warm lijf en zwoele ogen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik aan een dikke kloppendebruinestaaf. Met een lekker warm lijf en zwoele ogen.
quote:Wat een kwijltopic dit.Op woensdag 20 oktober 2010 00:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet het. Zo hoort het ook.
En negers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HOLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:11 schreef friekin_ het volgende:
En niet te vergeten: zijn geur. Hoe hij aan mijn haar trekt terwijl hij me kei hard van achteren volpompt tot ik het niet meer kan uithouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |