Oh... dan is het misschien niet zo'n goed idee nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:39 schreef huize het volgende:
Nee kan nog de laatste 2 rondes spelen. Maar als ik naar de pub ga ga ik ook drinken, als ik ga drinken ga ik waarschijnlijk te lang blijven hangen, als ik te lang blijf hangen ben ik morgen brak, als ik morgen brak ben haal ik mn curus niet, als ik mn cursus niet haal is mn baas boos aangezien die betaald....dus.
Philadelphia, tussen New York en Washington.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:47 schreef huize het volgende:
Nha nog 2 weken werken en dan eindelijk een week vrij. Je hebt geen idee hoe moeilijk dat is gegaan haha..
Maja waar in de states zit je ook alweer?
Oh, da's wel vervelend. Tijd voor die refreshment dus...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:54 schreef huize het volgende:
Onmisbaar is niet het juiste woord. Maar op het moment ben ik de enigste die mijn functie zelfstandig kan uitvoeren. Er is nog iemand maar die heeft een re-freshment nodig aangezien het een flinke tijd geleden is dat die dat werk heeft gedaan.
En duh het staat ook gewoon onder je icoontje...
GRMBL.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:10 schreef huize het volgende:
We noteren dinsdag 19 - 10 -10 als nationale gefrustreede Limburger dag.
All in favour say grumble.
Goeie prioriteiten...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
GRMBL.
Nu klaar met werken, morgenvroeg weer beginnen. Eigenlijk geen tijd voor wijn. Maar ik ben een bikkel. Als ik nu al mijn brood smeer voor morgenvroeg.. mm plannen plannen plannen.
Hoe lag het ijs buiten erbij?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:12 schreef nattermann het volgende:
Weer terug uit Geleen. Mooie pot ijshockey weer
Ik weet het. Zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goeie prioriteiten...
sproetjes: ik vond die foto's juist heel goed voor mijn ego...
Goed voor je ego wel jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goeie prioriteiten...
sproetjes: ik vond die foto's juist heel goed voor mijn ego...
Ik zou mezelf ook geven.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:03 schreef Tassiepassie het volgende:
maarja, dat ben ik he, ik zou jou ook doen
Ik niet. Ik vond het gewoon een slechte fotograaf, en de meid staat er lekker ongemakkelijk op.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
understatement....ik schrok ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |