Ja. Dat gezeik dus. In de stromende regen een bon op mijn ruit vinden is niet hip.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tja dat heb ik wel eens in Sittard en Roermond gehad, ook kut steden, als je te laat terug bij de auto bent kun je het verwachten
Bonnentje vragen van een andere bestuurder en bezwaar maken tegen de bon, werkt altijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Dat gezeik dus. In de stromende regen een bon op mijn ruit vinden is niet hip.
Maar hee! Alles is toch al verneukt! Echt een immense kutdag gehad gisteren.
Heerlenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tja dat heb ik wel eens in Sittard en Roermond gehad, ook kut steden, als je te laat terug bij de auto bent kun je het verwachten
ik kan er niets aan doen dat jij er woontquote:
wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:19 schreef Softfeel het volgende:
wat een ongelofelijke kut dag
dat deze god vergeten dag maar vergaat
Genk heeft alleen een mooie nieuwe shopping, voor de rest waan je je in sommige buurten ook in Turkijequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik kan er niets aan doen dat jij er woont![]()
Maaseik![]()
Maasmechelen![]()
![]()
![]()
Genk![]()
![]()
![]()
Hasselt
het werk zit niet mee,quote:
*geeft schouderklopjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:19 schreef Softfeel het volgende:
wat een ongelofelijke kut dag
dat deze god vergeten dag maar vergaat
Damn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
feli Friekin !
het zijn ook Duitsers waquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:33 schreef L.no het volgende:
Krijgen de mensen die bij omgeving heerlenkerkrade/landgraaf wonen ook commentaar dat hun accent Belgisch klinkt?
Ik vind het zo raar, want de dialect van Kerkrade bijvoorbeeld is best wel..duits en het accent ook wel een beetje.
Maar ze noemen mij belgisch.. boohooquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
het zijn ook Duitsers wa
L.No ben je nog in Limburg of zit je al in Friesland? Heb deze week vrij namelijk en verveel me te pletter
Dat zijn allemaal Duitsers daar aan die kantenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:33 schreef L.no het volgende:
Krijgen de mensen die bij omgeving heerlenkerkrade/landgraaf wonen ook commentaar dat hun accent Belgisch klinkt?
Ik vind het zo raar, want de dialect van Kerkrade bijvoorbeeld is best wel..duits en het accent ook wel een beetje.
true, true.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:39 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal Duitsers daar aan die kanten
Als je er zo doorheen zit dan wil ik ook wel pics sturen hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:10 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]voor de deur. Nu nog pics van zijn gezicht en ik kan weer masturberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |