Die pics kun je beter voor jezelf houden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als ik pics van jouw hete lijf had zou ik die wel spammen. Hou dat in je achterhoofd. Oh. Date voor mijn verjaardag? Lijkt me een aardige geste.
thanks moet nog even erin komem maar komt goed hahaquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
welkom![]()
![]()
Ik heb eindelijki een paar uur geslapen![]()
Zo poetsen bij oma
Morgen luitjes.quote:
Matig weer zegt die. Het is gewoon schijtweer. Het is donker, het regent, mensen durven niet meer te rijden. Schreklish.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een bijzonder matig weer was het vanmorgen.
Vanmorgen was het ook dramatisch op de weg. Mensen die niet meer harder dan 60 km/u gaan rijden ineens, dat schiet lekker op.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:38 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Matig weer zegt die. Het is gewoon schijtweer. Het is donker, het regent, mensen durven niet meer te rijden. Schreklish.
Mooi op tijd tochquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:49 schreef postmortum het volgende:
uwv belt me 30 in voor afpraak af , ze zagen ook niet in waarom ik zou komen
echt he 5 min voordat ik wilde vertekkenquote:
Kwaliteitspost.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
feli Friekin !
Tja dat heb ik wel eens in Sittard en Roermond gehad, ook kut steden, als je te laat terug bij de auto bent kun je het verwachtenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kwaliteitspost.
Godzijdank, mijn verjaardag is voorbij. Sowieso, ik kreeg een bon vanmorgen in Heerlen, kutstad nummer 1.
je woont in Belgie:')quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |