Ah verliefd op bloemetjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Begonia. Of Azalea. Nog niet helemaal over uit.
De ene is roze. Erg vrouwelijk maar wel tof.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ah verliefd op bloemetjes
Twijfel tussen 2 potten of weet je niet wat het is?
Deed je dit expres?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ah verliefd op bloemetjes
Twijfel tussen 2 potten of weet je niet wat het is?
mag ik ook alleen de kip hebben ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:12 schreef Tassiepassie het volgende:
Dag schatjesik ben verse paella met kip en zeevruchten aan het maken! liefhebbers ?
Nee!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
mag ik ook alleen de kip hebben ?
het was te proberenquote:
Bureaucratie hè.. herkenbaar probleem. Ik ben ook niet tevreden met mijn baan en op zoek naar iets anders. Het liefst gecombineerd met een opleiding, maar ik weet nog steeds niet welkequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:05 schreef postmortum het volgende:
Klote UWV , ik heb dus per 25-10-2010 een nieuwe baan , dus ik bel ze dat ik de afspraak van morgen wil cancellen zegt de vrouw aan de telefoon dat regels zijn , zolang ik geen baan heb ik verplicht ben om te komen terwijl haar collega vrijdag zei dat ik alleen hoefde te komen als ik nog steeds werkzoekende was.
Ik ga er vanuit dat ik dus morgen voor niks naar Roermond moet gaan
het mooiste is ook nog dat ik binnen 5 minuten weer buitenstaquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:20 schreef nattermann het volgende:
[..]
Bureaucratie hè.. herkenbaar probleem. Ik ben ook niet tevreden met mijn baan en op zoek naar iets anders. Het liefst gecombineerd met een opleiding, maar ik weet nog steeds niet welke
Friekin, proficiat
Mwoa, ligt eraan wat je wiltquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
het mooiste is ook nog dat ik binnen 5 minuten weer buitenstaNog tips voor wat te doen in Roermond , Outlet Center en Retail Park is het wel zo'n beetje of niet?
ik zet mijn auto op outlet terrein neer , bij cwi kun je toch nooit parkerenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Mwoa, ligt eraan wat je wiltMaar buiten dat en het centrum heb je het hard gehad ja.
adem in....adem uit.....en denk aan je feestje! dat maakt veel goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:11 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb een schijthekel aan mijn verjaardag. Zo, en nu ga ik zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |