Oma, moeder. En veel muziek luisteren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je voor vandaag allemaal op het programma staan?
Af en toe moet je jezelf trakterenquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:46 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lekkere negers voor mijn verjaardag.
Ja. Dus hier nog meer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Af en toe moet je jezelf trakteren
Nr 3, die armenquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Dus hier nog meer.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is die avond wel 3 keer gebeurd haha. Dus geen idee wie die vriend van je is, want ik heb zeker een stuk of 10 gasten fout zien hakken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Meegekregen dat er iemand heel fout aan't hakken was met Giel? Is een goede vriend van me
Eensch...quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit topic krijgt weer een vreemde, echter niet onverwachte, wending.
Als ik pics van jouw hete lijf had zou ik die wel spammen. Hou dat in je achterhoofd. Oh. Date voor mijn verjaardag? Lijkt me een aardige geste.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit topic krijgt weer een vreemde, echter niet onverwachte, wending.
Ik heb ook niet voor vanavond, al heb ik het gevoel dat ik een afspraak vergeten ben op te schrijvenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:08 schreef Softfeel het volgende:
Zo vanaaf lekker een avond vrij geen fuck doen... tot nu toe leuk vooruitzicht
welkomquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:21 schreef candygirl het volgende:
Eey
Landgraafse gaat maar weer eens meeposten hier!
Kan op mijn werk toch regelatig posten dus is wat makklijker nu om jullie bij te houden
Vooral de jouwe, zeker. Gefeliciteerd meissie, van deze buitenlander.quote:
Neem je ook een krantje mee?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:27 schreef Kn0x het volgende:
Ik denk dat ik eens een neger naar huis ga brengen.
Alweer?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:47 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb allemaal leuke plantjes van mijn moeder gekregen
Ik voel me verliefd. Rare shizz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |