Meegekregen dat er iemand heel fout aan't hakken was met Giel? Is een goede vriend van mequote:Op zondag 17 oktober 2010 17:25 schreef sproetjes het volgende:
[..]
gezellig, t-spoon reloaded en twenty4seven waren bagger
giel beelen en dieter waren top
OMFG die schotelantenne op de achtergrondquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:04 schreef Ivo1986 het volgende:
Maja ik had net een vuurspuw show hier voor de deur
[ afbeelding ]
En daar gaat ze weer.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:24 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
OMFG die schotelantenne op de achtergrond
Yildirim? Stond net hier in de straat namelijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:40 schreef Tism het volgende:
Zoooooooo, ff wachten nog....en dan PIZZAAAAA!!!..![]()
En met die pizza in mijn luie stoel, een lekker filmpje kijken, denk dat het Resident Evil: afterlife gaat worden..
Nee, zelf gemaakt..quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:45 schreef nattermann het volgende:
[..]
Yildirim? Stond net hier in de straat namelijk
Limburgerts die krapuul van boven de rivieren een poepie laten ruiken..quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:47 schreef nattermann het volgende:
Net een gruwelijke pot ijshockey gezien trouwens. Geleen wint met 6-2 van Herenveen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier ook nog een keer, gefeliciteerd friekin!![]()
En je bent heul nie oud, je hebt juist een prachtige leeftijd!
Tja ik weet het, tegeover wonen Afcenters, ze willen natuurlijk allemaal alle Amerikaanse zenders ontvangen...quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:24 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
OMFG die schotelantenne op de achtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |