Update! Suit? Dinner?quote:
Ah ok.quote:
ik heb nog nooit van reloaded gehoord , hoe groot waren die in the 90'squote:Op zondag 17 oktober 2010 17:25 schreef sproetjes het volgende:
[..]
gezellig, t-spoon reloaded en twenty4seven waren bagger
giel beelen en dieter waren top
Sauna moet ik ook weer ooit bezoeken, dat is al eeuwen geleden geweest.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:48 schreef sproetjes het volgende:
kkkkkouuuud
gelukkig straks naar de sauna
en nu najib op tv
weet je dat zekerquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:32 schreef .ZilveR. het volgende:
Grrrr ik wil mijn pics van gisteravond/vannacht
oh dat feestje was niet zo heftig lolquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:51 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
JaHeel zeker...
Ik weet nog precies wat ik wel en niet gedaan heb
Heb ik in Nederland nooit gedaan, wel vaker in Rusland.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sauna moet ik ook weer ooit bezoeken, dat is al eeuwen geleden geweest.
Ik leer gewoon van de foutenquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh dat feestje was niet zo heftig lol
Tsssss Alberto Stegeman is op SBSquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:42 schreef huize het volgende:buh wat een saaie avond. Nada op de tv en de limburg topics zijn eveneens stil.
Meegekregen dat er iemand heel fout aan't hakken was met Giel? Is een goede vriend van mequote:Op zondag 17 oktober 2010 17:25 schreef sproetjes het volgende:
[..]
gezellig, t-spoon reloaded en twenty4seven waren bagger
giel beelen en dieter waren top
OMFG die schotelantenne op de achtergrondquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:04 schreef Ivo1986 het volgende:
Maja ik had net een vuurspuw show hier voor de deur
[ afbeelding ]
En daar gaat ze weer.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:24 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
OMFG die schotelantenne op de achtergrond
Yildirim? Stond net hier in de straat namelijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:40 schreef Tism het volgende:
Zoooooooo, ff wachten nog....en dan PIZZAAAAA!!!..![]()
En met die pizza in mijn luie stoel, een lekker filmpje kijken, denk dat het Resident Evil: afterlife gaat worden..
Nee, zelf gemaakt..quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:45 schreef nattermann het volgende:
[..]
Yildirim? Stond net hier in de straat namelijk
Limburgerts die krapuul van boven de rivieren een poepie laten ruiken..quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:47 schreef nattermann het volgende:
Net een gruwelijke pot ijshockey gezien trouwens. Geleen wint met 6-2 van Herenveen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier ook nog een keer, gefeliciteerd friekin!![]()
En je bent heul nie oud, je hebt juist een prachtige leeftijd!
Tja ik weet het, tegeover wonen Afcenters, ze willen natuurlijk allemaal alle Amerikaanse zenders ontvangen...quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:24 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
OMFG die schotelantenne op de achtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |