quote:Kom op, niet bij de pakken neerzitten en ervoor gaan!Op woensdag 20 oktober 2010 08:52 schreef Kn0x het volgende:
Ik had gister ook een fucked up dag. Eigenlijk te horen gekregen dat als ik geen groter resultaat lever in de komende week, ik in november niet terug hoef te komen.
quote:Mijn hoofd staat ook nog niet naar schaatsen, ben nog teveel met fietsen bezig.Op woensdag 20 oktober 2010 16:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Koud
Nee, geen idee. Ben alleen in de ijshal geweest.
quote:natte sneeuw morgen
quote:Arme jij. Ik wil een paalOp woensdag 20 oktober 2010 20:55 schreef huize het volgende:
Ik wil wat anders nats.
Maar dat zie ik ook niet gebeuren.
quote:Ik moet bij al die plaatjes steeds denken aan flauwe racistische moppenOp woensdag 20 oktober 2010 21:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Arme jij. Ik wil een paal
Maar ik doe het maar met negers voorlopig
[ afbeelding ]
quote:Ik aan een dikke kloppende bruine staaf. Met een lekker warm lijf en zwoele ogen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik moet bij al die plaatjes steeds denken aan flauwe racistische moppen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik aan een dikke kloppende bruine staaf. Met een lekker warm lijf en zwoele ogen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik aan een dikke kloppendebruinestaaf. Met een lekker warm lijf en zwoele ogen.
quote:Wat een kwijltopic dit.Op woensdag 20 oktober 2010 00:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet het. Zo hoort het ook.
En negers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HOLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:11 schreef friekin_ het volgende:
En niet te vergeten: zijn geur. Hoe hij aan mijn haar trekt terwijl hij me kei hard van achteren volpompt tot ik het niet meer kan uithouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |