daarom schrok ik ook, ze lijkt 15 kilo dikkerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vond het gewoon een slechte fotograaf, en de meid staat er lekker ongemakkelijk op.
Echt? Ik heb haar verder nooit gezien dus ik hoop voor haar dat het inderdaad aan de foto's ligt...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
daarom schrok ik ook, ze lijkt 15 kilo dikker
Horeca werk?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
GRMBL.
Nu klaar met werken, morgenvroeg weer beginnen. Eigenlijk geen tijd voor wijn. Maar ik ben een bikkel. Als ik nu al mijn brood smeer voor morgenvroeg.. mm plannen plannen plannen.
Das klote.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:52 schreef Kn0x het volgende:
Ik had gister ook een fucked up dag. Eigenlijk te horen gekregen dat als ik geen groter resultaat lever in de komende week, ik in november niet terug hoef te komen.
ooh dat is klote ind hoop voor je dat het goedkomtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:52 schreef Kn0x het volgende:
Ik had gister ook een fucked up dag. Eigenlijk te horen gekregen dat als ik geen groter resultaat lever in de komende week, ik in november niet terug hoef te komen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:52 schreef Kn0x het volgende:
sterkte manquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:52 schreef Kn0x het volgende:
en een nieuwe HIMYM toch?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:15 schreef huize het volgende:
Hmm het is dag 2 dat we limburgers met rotdagen hebben.
On the bright side, ik heb mn curus vandaag voltooid. yeey en ik heb binnenkort eindelijk vakantie yeey!
poesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:21 schreef huize het volgende:
yesm, ga em zo opzetten. Eerst puk de zeurende kater aandacht geven.
quote:doe jij dat maar eerst eens, mister anoniemOp woensdag 20 oktober 2010 15:59 schreef solaire het volgende:
[..]
show eens een foto van jezelf dan kunnen wij misschien je ego nog een klein beetje opkrikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |