quote:Zal van de week maar eens ff langs de garage dan.Op woensdag 20 oktober 2010 21:48 schreef 2cv het volgende:
Kijk ook even onder je auto of je bodemplaat niet fraai gegolfd is. Het kan best zijn dat jouw auto helaas ook total is maar dat het niet meteen zichtbaar is.
quote:Verplaatsing 33: Klein-Wetsinge (123 km enkele reis)Op woensdag 20 oktober 2010 21:52 schreef Miendientje het volgende:
[s]Hé pssst, dat is al meer dan 200 verplaatsingen geleden gebeurt[/s]
Ow ik lees niet goed
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 05:24 schreef Crazy-M het volgende:
Ik kan hem weer terug in omgeving nijmegen leggen
Elke dag TIlburg - Arnhem
quote:Als Richfield hem dan weer mee neemt naar Zwolle, kan ik hem weer meenemen naar Tilburg.Op donderdag 21 oktober 2010 05:24 schreef Crazy-M het volgende:
Ik kan hem weer terug in omgeving nijmegen leggen
Elke dag TIlburg - Arnhem
quote:ja arnhem zwolle is voor mij op maandag geen probleemOp donderdag 21 oktober 2010 18:02 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als Richfield hem dan weer mee neemt naar Zwolle, kan ik hem weer meenemen naar Tilburg.
En dan wekelijks dat rondje.
quote:Als hij in Eindhoven ligt zul je hem ook weer moeten plaatsen. Of je hem nou ophaalt in Oisterwijk en in Eindhoven plaatst of in Eindhoven ophaalt en dan dan weer ergens anders plaatst maakt dan ook niet uit. (tenzij je hem dan ook weer in Eindhoven wilt plaatsen, maar dat is natuurlijk minder leuk dan wat verdere verplaatsingen.)Op dinsdag 26 oktober 2010 15:04 schreef Dale. het volgende:
Ja zo dicht bij woon ik ook weer nietmeer richting zuid-zuid-oost van eindhoven
quote:Ik rijd dagelijks in totaal 329 km woon-werkverkeer
quote:kom ik aan met m'n 140 km per dagOp dinsdag 26 oktober 2010 19:09 schreef swollywood het volgende:
Ik rijd dagelijks in totaal 329 km woon-werkverkeer
quote:Ein-de-lijk!Op donderdag 28 oktober 2010 14:30 schreef malse-sjanker het volgende:
de stok is on the move again, keep on watching !
vanavond nieuwe locatie.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:30 schreef malse-sjanker het volgende:
de stok is on the move again, keep on watching !
vanavond nieuwe locatie.
quote:Sheisse, nu herken ik de plaats welOp donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef malse-sjanker het volgende:
bewijs :
[ afbeelding ]
nieuwe locatie zal vanavond bekend worden, eerst wat andere prio's.
hint: de nieuwe locatie zal in het mooie Zeeland zijn.
quote:ff pinpointen, ophalen en wegleggen.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Sheisse, nu herken ik de plaats welVolgende keer iets duidelijkere fotos plaatsen bij wegleggen hier in de buurt
quote:Boedelde dat de laatste foto van bewijs dat ie in Oisterwijk is opgehaald mijn duidelijk was waar het was in Oisterwijk. Volgende keer duidelijkere fotos van de plek hier in de buurtOp vrijdag 29 oktober 2010 18:56 schreef Thijz het volgende:
[..]
ff pinpointen, ophalen en wegleggen.
quote:Komt goed, zal volgende keer mijn spiegelreflex meenemen!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
Boedelde dat de laatste foto van bewijs dat ie in Oisterwijk is opgehaald mijn duidelijk was waar het was in Oisterwijk. Volgende keer duidelijkere fotos van de plek hier in de buurt
quote:Je zou denken dat je er wel eens mot mee hebtOp vrijdag 29 oktober 2010 19:16 schreef malse-sjanker het volgende:
exact!
na de streetview link van Thijz bracht mijn MotMot© mij er probleemloos heen.
De wat?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
Wat mij opvalt is dat de FOK!STOK altijd geplaatst wordt in de bijbelgordel
quote:
Oh joh, dan kan je hem ook wel even in Den Helder leggenquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:14 schreef kanovinnie het volgende:
want 't is slechts 7 uur reistijd van en naar middelburg
Wat gek, dat valt mij helemaal neit opquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
Wat mij opvalt is dat de FOK!STOK altijd geplaatst wordt in de bijbelgordel
Ja precies. 3 uur naar middelburg, 4 uur naar den helder, en weer 2 uur naar huis.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh joh, dan kan je hem ook wel even in Den Helder leggen
NOG beterquote:Op maandag 1 november 2010 10:14 schreef Maruna het volgende:
beter je best doen! je kunt het, ik weet het zeker!
Als daar ter plekke was gaan zoeken was je waarschijnlijk minder tijd kwijt.quote:Op maandag 1 november 2010 15:41 schreef -gt- het volgende:
[..]
NOG beter
gaat niet, ik geef het op
ben al 3 dagen aan t loeren. sorry.
Nooooes! Niet nog verder weg...quote:Op donderdag 4 november 2010 17:17 schreef robertzone het volgende:
ligtie er nog?
Ben morgen in Middelburg.. dan kan hij weer eens naar het mooie zeeuws vlaanderen verhuizen
je maakt een grap hoop ik toch?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:37 schreef Cerbie het volgende:
Ik dacht dat de stok in Nederland moest blijven.
"quote:Op donderdag 4 november 2010 20:20 schreef thijsltc het volgende:
[..]
je maakt een grap hoop ik toch?
Jaaaaaaa doen doen doen!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:17 schreef robertzone het volgende:
Ben morgen in Middelburg.. dan kan hij weer eens naar het mooie zeeuws vlaanderen verhuizen
Goed bezig, dorpsgenoot.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:17 schreef robertzone het volgende:
ligtie er nog?
Ik ook. En door de Achterhoek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |