ik las gevingerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:44 schreef -gt- het volgende:
[..]
die had ik ook gevinderd
* -gt- altijd gevecht heeft om linkje dan in berichtje te plaatsen (stom maar waar...)
zolang 'ie in Nederland blijft...quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:49 schreef Cerbie het volgende:
Psh, voor mij is het 4,2 kilometer
Leg hem in Wyler
Wyler is Duitsland, dus daar mag ie niet heen.quote:
Fok!Stok goes international.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:34 schreef swollywood het volgende:
[..]
Wyler is Duitsland, dus daar mag ie niet heen.
Leg hem anders in Wijchen of Ravenstein of zo, ik rij 4 dagen per week over de A50, dan gaat ie mee naar Brabant.
Als je echt van plan bent de stok in Duitsland neer te leggen, lees dan de regels van het spel nog eens goed:quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Fok!Stok goes international.
Ik maak nog even de afweging hoogtevrees/waalbrug vs fokstok, mogelijk morgen na college.
quote:De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere locatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zo niet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen. Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland. De FOK!stok moet wel binnen Nederland blijven.
Want de stok 10 meter (letterlijk) over de grens leggen is erger dan hem ontvoeren en barbequen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:02 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je echt van plan bent de stok in Duitsland neer te leggen, lees dan de regels van het spel nog eens goed:
[..]
Ja, vanwege de precedentwerking die er van uit gaat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Want de stok 10 meter (letterlijk) over de grens leggen is erger dan hem ontvoeren en barbequen?
Je moet hem natuurlijk niet helemaal naar Oost-Berlijn brengen, maar dat lijkt me logisch.
Hier moet ik me wel een beetje bij aansluiten. Hou 'm lekker in Nederland. D'r zijn nog genoeg plekken waar 'ie nog niet gelegen heeft. De Noord-Oost Polder, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:09 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ja, vanwege de precedentwerking die er van uit gaat.
Nu is het MAAR 10 meter, de volgende keer legt iemand anders hem 10 kilometer in Duitsland of België en is het MAAR 10 kilometer en voor je het weet ligt dat ding binnenkort in Antwerpen.
Dan krijg je:"Ja, maar toen en toen lag ie ook in het buitenland!"![]()
Vandaar Fok!STOK door Nederland en niet Fok!STOK door de Benelux.
Met een personenauto is het idd makkelijker. Bovenaan de brug de afslag Lent-West, de bocht door naar beneden, auto langs de kant van de weg zetten en ff terug omhoog wandelen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:50 schreef glasbak het volgende:
Die brug kom ik regelmatig overheen, alleen jammer dat je er zo rottig stoppen kan met de vrachtwagen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het is 1,2 kilometer ver, weet niet of me dat lukt hoor
maar dan moet hij weer ergens naartoe, dat is t probleem
Hij lag er helemaal niet, hij hing!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:13 schreef Thijz het volgende:
[..]zo'n beetje elk topic wordt er gezeurd dat 'ie naar Nijmegen moet, ligt 'ie er een keer...
![]()
Mag ik hieruit concluderen dat 'ie er inmiddels niet meer ligt hangt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:58 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hij lag er helemaal niet, hij hing!![]()
Slot zat door de binnenkant van de vangrail om de paal, waardoor ie onder de vangrail bungelde.
Sterker nog, hij heeft sinds vanmorgen al een nieuwe locatie: OISTERWIJKquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:32 schreef Thijz het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat 'ie er inmiddels niet meer ligt hangt?
quote:Tja, it's all in the game. Heb 't zelf ook gehad, 2 uur lang om moeten rijden, en dan erachter komen dat iemand net een uurtje eerder was...Op woensdag 20 oktober 2010 17:34 schreef 2cv het volgende:
3 keer raden wie er vannacht om 02:50u na veel pech en ellende bij dat bord in Lent stond om die verrekte stok mee te nemen![]()
![]()
quote:Was het maar slechts 2 uur rijdenOp woensdag 20 oktober 2010 18:28 schreef Thijz het volgende:
[..]
Tja, it's all in the game. Heb 't zelf ook gehad, 2 uur lang om moeten rijden, en dan erachter komen dat iemand net een uurtje eerder was...![]()
quote:I feel you, man, I feel youOp woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Was het maar slechts 2 uur rijden![]()
Ik zou in Utrecht iets ophalen en had daarom een aanhanger achter m'n auto geknoopt. Helaas hing de lichtbalk nogal laag onder die aanhanger, dus toen ik met die volgeladen aanhanger om +/- 19:00u over een raar hobbeltje de loods uit reed werd alle verlichting even aan puin gedrukt. Was niets meer van over. Gelukkig had die jongen waar ik die onderdelen van gekocht had nog een lichtbalk, maar het snoer daarvan was +/- 3 meter te kort. Toen kon ik in het donker (het was in een loods met weinig lampen, dus wel droog) onder m'n aanhanger kruipen om uit te vogelen welk draadje waar voor was en dat dan weer door te lussen naar de lichtbalk. Toen ik daar weg reed was het 00:45u en moest ik nog vanuit Utrecht naar Lent
quote:Zal van de week maar eens ff langs de garage dan.Op woensdag 20 oktober 2010 21:48 schreef 2cv het volgende:
Kijk ook even onder je auto of je bodemplaat niet fraai gegolfd is. Het kan best zijn dat jouw auto helaas ook total is maar dat het niet meteen zichtbaar is.
quote:Verplaatsing 33: Klein-Wetsinge (123 km enkele reis)Op woensdag 20 oktober 2010 21:52 schreef Miendientje het volgende:
[s]Hé pssst, dat is al meer dan 200 verplaatsingen geleden gebeurt[/s]
Ow ik lees niet goed
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 05:24 schreef Crazy-M het volgende:
Ik kan hem weer terug in omgeving nijmegen leggen
Elke dag TIlburg - Arnhem
quote:Als Richfield hem dan weer mee neemt naar Zwolle, kan ik hem weer meenemen naar Tilburg.Op donderdag 21 oktober 2010 05:24 schreef Crazy-M het volgende:
Ik kan hem weer terug in omgeving nijmegen leggen
Elke dag TIlburg - Arnhem
quote:ja arnhem zwolle is voor mij op maandag geen probleemOp donderdag 21 oktober 2010 18:02 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als Richfield hem dan weer mee neemt naar Zwolle, kan ik hem weer meenemen naar Tilburg.
En dan wekelijks dat rondje.
quote:Als hij in Eindhoven ligt zul je hem ook weer moeten plaatsen. Of je hem nou ophaalt in Oisterwijk en in Eindhoven plaatst of in Eindhoven ophaalt en dan dan weer ergens anders plaatst maakt dan ook niet uit. (tenzij je hem dan ook weer in Eindhoven wilt plaatsen, maar dat is natuurlijk minder leuk dan wat verdere verplaatsingen.)Op dinsdag 26 oktober 2010 15:04 schreef Dale. het volgende:
Ja zo dicht bij woon ik ook weer nietmeer richting zuid-zuid-oost van eindhoven
quote:Ik rijd dagelijks in totaal 329 km woon-werkverkeer
quote:kom ik aan met m'n 140 km per dagOp dinsdag 26 oktober 2010 19:09 schreef swollywood het volgende:
Ik rijd dagelijks in totaal 329 km woon-werkverkeer
quote:Ein-de-lijk!Op donderdag 28 oktober 2010 14:30 schreef malse-sjanker het volgende:
de stok is on the move again, keep on watching !
vanavond nieuwe locatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |