Oh joh, dan kan je hem ook wel even in Den Helder leggenquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:14 schreef kanovinnie het volgende:
want 't is slechts 7 uur reistijd van en naar middelburg
Wat gek, dat valt mij helemaal neit opquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
Wat mij opvalt is dat de FOK!STOK altijd geplaatst wordt in de bijbelgordel
Ja precies. 3 uur naar middelburg, 4 uur naar den helder, en weer 2 uur naar huis.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh joh, dan kan je hem ook wel even in Den Helder leggen
NOG beterquote:Op maandag 1 november 2010 10:14 schreef Maruna het volgende:
beter je best doen! je kunt het, ik weet het zeker!
Als daar ter plekke was gaan zoeken was je waarschijnlijk minder tijd kwijt.quote:Op maandag 1 november 2010 15:41 schreef -gt- het volgende:
[..]
NOG beter
gaat niet, ik geef het op
ben al 3 dagen aan t loeren. sorry.
Nooooes! Niet nog verder weg...quote:Op donderdag 4 november 2010 17:17 schreef robertzone het volgende:
ligtie er nog?
Ben morgen in Middelburg.. dan kan hij weer eens naar het mooie zeeuws vlaanderen verhuizen
je maakt een grap hoop ik toch?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:37 schreef Cerbie het volgende:
Ik dacht dat de stok in Nederland moest blijven.
"quote:Op donderdag 4 november 2010 20:20 schreef thijsltc het volgende:
[..]
je maakt een grap hoop ik toch?
Jaaaaaaa doen doen doen!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:17 schreef robertzone het volgende:
Ben morgen in Middelburg.. dan kan hij weer eens naar het mooie zeeuws vlaanderen verhuizen
Goed bezig, dorpsgenoot.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:17 schreef robertzone het volgende:
ligtie er nog?
Ik ook. En door de Achterhoek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |