Die is faillietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die had ik nog gewoon liggen
Of anders gewoon even vragen bij je gitaarboer.
Geduld, aap! Liever eerst openen, dan OP, dan geen topique!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:26 schreef rubje het volgende:wat is een OP zonder iets van een plaatje oid? zodat we tenminste weten waar we over kunnen praten?
Wat een agressieve houding opeensquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geduld, aap! Liever eerst openen, dan OP, dan geen topique!
Ga dan ook gitaarspelen en niet fokkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef Neraice het volgende:
[..]
Wat een agressieve houding opeens
Ik hoop echt dat je weet wat er mis mee is, dan heb je een(Heb ik van horen zeggen) zeer fijne Phaser.quote:
Had je er eerst ook .011's opzitten dan? Oh en: geen soundclips aub.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef Braddie het volgende:
Gister setje Elixer .011 op een Motion Les Paul gezet, speelt een heel stuk fijner(is alleen vrij snel vals... ben de snaren vergeten om de stemmechanieken te wikkelen voordat ik hem door dat gaatje heen haal)
Faalhaas...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef Braddie het volgende:
Gister setje Elixer .011 op een Motion Les Paul gezet, speelt een heel stuk fijner(is alleen vrij snel vals... ben de snaren vergeten om de stemmechanieken te wikkelen voordat ik hem door dat gaatje heen haal)
Dat moet je hier komen zeggen, jongen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef Neraice het volgende:
[..]
Wat een agressieve houding opeens
Nee man ik moet zo wegquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ga dan ook gitaarspelen en niet fokken
Zat eerst .009 op. Maar ik wil m`n vingers wat sterker laten worden, dus vandaar die zwaai van .009 naar .011, het is echt een wereld van verschil in toonquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Had je er eerst ook .011's opzitten dan? Oh en: geen soundclips aub.
Zeker wel! Twee slagen eromheen, door het oogje steken en dan opdraaienquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Faalhaas...
je gaat ze toch niet eerst om het stemmechaniek wikkelen en dan pas door het gaatje halen?
Mooi is ie, hè?quote:
Kom dan!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat moet je hier komen zeggen, jongen!
Ik verbouw je smoel!
Nonsens, ik ben nog slechter/minder dan een beginner maar ik word niet hetzelfde behandeld als jij.( toch jongens en dame?) Er word van begin af aan super tips gegeven (wat me ¤200+ heeft gekostquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze beginnende gitaristen niet zo mogen op het forum.
Ik post zo nu en dan wat dingetjes, vinden ze niks.... zelfs al post ik niks. En geef ik gewoon serieuze tips dan nog lopen ze af en toe op me te kankeren...
Dat moet toch eerst?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Faalhaas...
je gaat ze toch niet eerst om het stemmechaniek wikkelen en dan pas door het gaatje halen?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zeker wel! Twee slagen eromheen, door het oogje steken en dan opdraaien
Ik kan het vast wel vinden, ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je weet wat er mis mee is, dan heb je een(Heb ik van horen zeggen) zeer fijne Phaser.
Ja ok, het ligt ook wel voor een deel aan mezelf, ik ben gewoon super enthousiast thats all.....quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nonsens, ik ben nog slechter/minder dan een beginner maar ik word niet hetzelfde behandeld als jij.( toch jongens en dame?) Er word van begin af aan super tips gegeven (wat me ¤200+ heeft gekost) En tips word wel serieus ook gereageerd maar jij hebt telkens van die aanvallende reacties wat voor beginner je eigenlijk bent en hoe goed je bent. Ergens moet het dus ook (deels) aan jezelf liggen.
True, als je je houding zo veranderen zou dat heel wat schelenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nonsens, ik ben nog slechter/minder dan een beginner maar ik word niet hetzelfde behandeld als jij.( toch jongens en dame?) Er word van begin af aan super tips gegeven (wat me ¤200+ heeft gekost) En tips word wel serieus ook gereageerd maar jij hebt telkens van die aanvallende reacties wat voor beginner je eigenlijk bent en hoe goed je bent. Ergens moet het dus ook (deels) aan jezelf liggen.
Braddie 2.0quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat hier in de buurt zo goed als niks te doen is, en er geen vraag is naar bandjes in cafés etcquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook, wat precies, want zo kan niemand je helpen en blijkbaar doe je iets niet goed
Wat?quote:
Dit..quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:35 schreef TeleluvR het volgende:
Ik lees nu pas 'Seal iepen'; is dat collectief zeehondjes doodknuppelen?![]()
Dan ben ik er om negen uur!
quote:
Zaal openquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:35 schreef TeleluvR het volgende:
Ik lees nu pas 'Seal iepen'; is dat collectief zeehondjes doodknuppelen?![]()
Dan ben ik er om negen uur!
Joh.quote:
Kom van die brug af, nu!quote:
Friesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Joh.
Ik vind Fries echt geinig, je kunt uit sommige zinnen echt de tofste dingen halen. Ik ben ook altijd blij als de Friese Omroep hier op tv is!
Of dat bij Braddie nog zou werken betwijfel ik.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:32 schreef Neraice het volgende:
[..]
True, als je je houding zo veranderen zou dat heel wat schelen
Je bedoelt dat 't al te laat is?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
Of dat bij Braddie nog zou werken betwijfel ik.
Pics or it's a Staggquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
Best wel kjoet al die pedalen naast elkaar![]()
![]()
Welke Kees Piemel heeft dat nou weer gedaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:46 schreef Neraice het volgende:
Haha Tele bij jouw naam in de OP staat het plaatje van Braddie
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:46 schreef Neraice het volgende:
Haha Tele bij jouw naam in de OP staat het plaatje van Braddie
Vast wel toch?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
Of dat bij Braddie nog zou werken betwijfel ik.
Dat kunnen er maar 2 zijn, Tele zelf of Belsen......quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Welke Kees Piemel heeft dat nou weer gedaan
Belsen zou zoiets nooit doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:51 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat kunnen er maar 2 zijn, Tele zelf of Belsen......
Begin er nu mee en je ziet het vanzelf!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vast wel toch?
Of hebben julie nu allemaal zo`n beeld van een gastje die nooit beter zal worden of zo?
Ding,ding,ding!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vast wel toch?
Of hebben julie nu allemaal zo`n beeld van een gastje die nooit beter zal worden of zo?
Dus dat betekent dat jij Braddie-ambities hebt ofzo?quote:
Dankquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:52 schreef Neraice het volgende:
[..]
Begin er nu mee en je ziet het vanzelf!
Mijn steun heb je
Ik ben schijtjaloers op zijn spel, ja...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:52 schreef Neraice het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat jij Braddie-ambities hebt ofzo?
Die Muddy Waters tele blijft echtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:55 schreef guitarist het volgende:
"gitarist Brian had het naar zijn zin"
http://www.nufoto.nl/foto(...)uxorlive-arnhem.html
LOLOLOLOLOLLL
Nee, dat kan absoluut niet, Elixir, kutsnaren!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:07 schreef guitarist het volgende:
Damn, dat is vast een productiefout van Elixer, want die breken normaal nooit.
Het zal niet aan je gitaar en zeker niet aan jou liggen!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:10 schreef guitarist het volgende:
Hoe heet die hond trouwens ook alweer, ik vergeet zijn naam steeds, zou er een makkelijk ezelsbruggetje voor zijn?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:10 schreef guitarist het volgende:
Hoe heet die hond trouwens ook alweer, ik vergeet zijn naam steeds, zou er een makkelijk ezelsbruggetje voor zijn?
quote:
Doe is netjes op je bord doen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Snel plaatsen dan![]()
[ afbeelding ]
Bord ligt nog op de zaakquote:
En ik moet nog even overpeinzen in welke volgorde ik ze ga plaatsen en welke ik er wel of niet op ga doen ik heb er te veelquote:
Gewoon adapter + daisy chain kopenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
De digitale Delay is echt een stroomzuiper nu al een 9V blok leeg![]()
*Gelukkig zijn het oplaadbare
Hen ik al maar wilde testen of het echt zo'n stroomvreter was en idd en nog erger dan mijn ouwe digitale piepanez delay dat verbaasde me welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon adapter + daisy chain kopen
Het lag aan mij.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:07 schreef guitarist het volgende:
Damn, dat is vast een productiefout van Elixer, want die breken normaal nooit.
Het zal niet aan je gitaar en zeker niet aan jou liggen!
Da''s toch echt tapdansen als je moet wisselen of nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Snel plaatsen dan![]()
[ afbeelding ]
Ja, daar zal het aan hebben gelegen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het lag aan mij.
Zoals ik al zei had ik hem meteen door het gaatje gehaald en niet eerst er om heen gewikkeld.
Als een .009 hoge E het 3 maanden vol houd op de goede manier(Dus eerst er een paar keer omheen en dan er door) en een .011 Hoge E het een dag die er zo doorheen is gehaald(En hij liep constant terug)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, daar zal het aan hebben gelegen...
Doe hem de groetjes van ons allen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:26 schreef Braddie het volgende:
Ik wacht overigens op Dean!.
Phaser word opgehaald!
En een kusje van mij.quote:
Zegt Braddie 2.0quote:
Valt wel mee meestal verander je maar 1 of twee effecten als je omschakelt en er zijn natuurlijk ook a/b schakelaars te koopquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Da''s toch echt tapdansen als je moet wisselen of niet
Ik doe ze er nooit eerst omheen en dan erin en ik heb nog nooit binnen een week een snaar gebroken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als een .009 hoge E het 3 maanden vol houd op de goede manier(Dus eerst er een paar keer omheen en dan er door) en een .011 Hoge E het een dag die er zo doorheen is gehaald(En hij liep constant terug)
Dan ligt het aan mij ja.
Ik heb geloof ik dit titel niet verdiend.quote:
Waar kennen wij dit van?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:02 schreef -Menn0- het volgende:
Ja maar ik hoorde net mijn buurjongetje van 8 die al 6 jaar speelt en ik speel veeeeeel beter
Ok, Braddie 1.1 alpha dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik dit titel niet verdiend.
Ik zei dat ik beginner was en meer niet. En die zijn er meer hier.
Thanks maar ik had ook maar 2 minuten geoefend he! En alles op gehoor enzo!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waar kennen wij dit van?
Maar wat je op Youtube hebt staan is ook niet slecht hoor. Als je ervan houdt natuurlijk...
Als je nou ff een kwartiertje oefent kan je er ook bas bij doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:08 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks maar ik had ook maar 2 minuten geoefend he! En alles op gehoor enzo!
ach, kan mij het eigenlijk schelen...`quote:
Klinkt goed hoor!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:31 schreef blckbb het volgende:
Even kijken of het opnemen goed gaat. 18 seconden durend bluesstukje (uit een opgenomen improvisatiedinges) Rhythm met mijn gitaar via de bridge pickup en lead met neck pickup, met mijn nieuwe Ibanez door een Digitech RP50 (op Reverb) en de Roland versterker.
KLIK
Die heeft toevallig dezelfde voornaam als jij.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:10 schreef guitarist het volgende:
Heb je 'm een hand gegeven? Niet je handen wassen dan, je handen zijn nu gezegend met zijn gitaarskills!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:02 schreef The_Dean het volgende:
Braddie aangeraakt
Bedankt voor de handel dude, ziet er goed uit
Klinkt zoals verwacht goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:11 schreef -Menn0- het volgende:
Zal vast nog moeten verwerken ofzo maar tadaaaadinges
Kut, net gedaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:25 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb je 'm een hand gegeven? Niet je handen wassen dan, je handen zijn nu gezegend met zijn gitaarskills!
Thanksquote:
Jep! Speelt heerlijk en komt nog lekker geluidje uit ookquote:Is dat een Greg Bennett waar je op speelt? Of ja, eigenlijk een Samick dus.
Iets om in mijn achterhoofd te houden wanneer ik op zoek ga naar een nieuwe akoestische gitaar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:32 schreef -Menn0- het volgende:
Jep! Speelt heerlijk en komt nog lekker geluidje uit ook
JIJ! Heb jij je handen ongewassen gelaten?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:32 schreef L.no het volgende:
Wat een eer is het om Braddie vandaag gezien te hebben.
Zou ik zeker doen! Zijn niet duur (geloof de mijne 500 euro) en spelen heerlijk. Mooi vol geluid.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Iets om in mijn achterhoofd te houden wanneer ik op zoek ga naar een nieuwe akoestische gitaar.
No problem.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:02 schreef The_Dean het volgende:
Braddie aangeraakt
Bedankt voor de handel dude, ziet er goed uit
Ah, ongeveer dezelfde prijsklasse als de betere Tanglewoods.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen! Zijn niet duur (geloof de mijne 500 euro) en spelen heerlijk. Mooi vol geluid.
dat zij je nou niet toen je mij zagquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:32 schreef L.no het volgende:
Wat een eer is het om Braddie vandaag gezien te hebben.
Pics or did not happen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:41 schreef genakt het volgende:
leuk daarnet me vriendin in der bh op sbs 6leukste idee van nl
Op TV komen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:41 schreef genakt het volgende:
leuk daarnet me vriendin in der bh op sbs 6leukste idee van nl
QFTquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:35 schreef guitarist het volgende:
[..]
Op TV komen!
Op SBS6 komen!!!!!
In je BH op SBS6 komen!![]()
!
![]()
!
![]()
!
![]()
!
![]()
!
![]()
!
![]()
!
![]()
!
![]()
!
![]()
!
Iemand tips of commentaar nog?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:31 schreef blckbb het volgende:
Even kijken of het opnemen goed gaat. 18 seconden durend bluesstukje (uit een opgenomen improvisatiedinges) Rhythm met mijn gitaar via de bridge pickup en lead met neck pickup, met mijn nieuwe Ibanez door een Digitech RP50 (op Reverb) en de Roland versterker.
KLIK
Vind het erg goed klinken, wat voor gitaar?quote:
Ja, een bend moet zuiver klinken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Even tussendoor. Snap je wat een bend is? En hoe het moet klinken ?
Ja dat iets zuiver moet zijn okee.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, een bend moet zuiver klinken.
Maar zoals ik al heb aangegeven, het is mijn eerste improvisatie, gewoon uit mijn hoofd direct opgenomen in 1 take. Dat niet alles even zuiver klinkt dat kan best.
Dat heb ik in de post erbij gezetquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vind het erg goed klinken, wat voor gitaar?
Gibson/gibson achtig?
Blues Scales zijn vrij eenvoudig he!, das wel fijn!
Daar heb ik ook echt niet een idee van eerlijk gezegdquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat iets zuiver moet zijn okee.
MAar snap je de intentie van een bend wat het inhoud en waarom je het gebruikt en hoe je het moet gebruiken? Want volgens mij heb je daar echt geen flauw idee van ?
Overheen gelezen, nja.. Gitaar klinkt prima!quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:54 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat heb ik in de post erbij gezet(Ibanez AS73 Semi Hollow Body, pasgeleden gekocht
)
Het is ook voor een deel de versterker overigens... Jammer dat hij de oefenruimte in móet vanwege het vermogen, maar wat een heerlijk geluid maakt die zeg (De Roland Spirit die ik van Dean heb overgekochtquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Overheen gelezen, nja.. Gitaar klinkt prima!
Roland maakt echt top spul.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:57 schreef blckbb het volgende:
[..]
Het is ook voor een deel de versterker overigens... Jammer dat hij de oefenruimte in móet vanwege het vermogen, maar wat een heerlijk geluid maakt die zeg (De Roland Spirit die ik van Dean heb overgekocht)
Mwah, vind de Cube versterkers van Roland wel tegenvallen eigenlijk, heb de 15x geprobeerd en er zijn 30x's op school, maar vind de cleans niet mooi. De Spirit die ik van Dean heb overgekocht heeft heel erg mooie cleans (is ook een hele oude versterker overigens, geloof dat hij ergens eind jaren '80 komt)quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Roland maakt echt top spul.
Ik heb zelf de Microcube van Roland en dat ding is ook echt te gek!.
Zitten verschrikkelijk fijne Amp`s in!.
Dean is overigens een toffe kerel!
het Clean geluid (JC clean dacht ik) vind ik ook niet heel mooiquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mwah, vind de Cube versterkers van Roland wel tegenvallen eigenlijk, heb de 15x geprobeerd en er zijn 30x's op school, maar vind de cleans niet mooi. De Spirit die ik van Dean heb overgekocht heeft heel erg mooie cleans (is ook een hele oude versterker overigens, geloof dat hij ergens eind jaren '80 komt)
Ik ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
GODVER!!!!
Ik wil weer in een band spelen![]()
Maar hoe?
Dan heb je geen geluid meer maar een brei ...quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:13 schreef blckbb het volgende:
bij mij staat reverb altijd volledig open + nog een reverb effect op mn multieffect-processor
Fixedquote:
genakt is geen doorsnee fokker, hij is dat niveau al lang ontstegen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Fixed![]()
* En fokker kan geen relatie met levende wezens hebben dat weet je toG
quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
genakt is geen doorsnee fokker, hij is dat nivo al lang ontstegen.
Ja, de modjes vreesden dat hij hen zou gaan pwnenquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:28 schreef KaMo het volgende:
Daarom was hij ook een tijdje niet welkom! >=|
En hoe!quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:36 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja, de modjes vreesden dat hij hen zou gaan pwnen
hahah die blondje jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 09:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Fixed![]()
* En fokker kan geen relatie met levende wezens hebben dat weet je toG
quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:45 schreef brother52 het volgende:
Ach, dan is het nu een keer niet door de drank.
Is dat zo? Ik heb een PM gestuurd, ik merk het wel!quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat doe ik mezelf aan, op je brakke zondagochtend FOK!en en dan ook nog op een link van Braddie klikken.
Ga je nu weer zielig lopen doen? Je weet toch onderhand wel dat als jij je kutzooi plaatst hier dat je zoiets kan verwachten?quote:
quote:
ik wou niet gemeen doen maar het is inderdaad klote herriequote:Op zondag 17 oktober 2010 12:12 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ga je nu weer zielig lopen doen? Je weet toch onderhand wel dat als jij je kutzooi plaatst hier dat je zoiets kan verwachten?
Ik bied een appel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nee ik heb wel twee compressors wie biedt?
![]()
1 Behringer Nieuw
en 1 Ibanez gebruikt in goede staat.
Here we go again!quote:
Ja, die cleans zijn inderdaad erg fijn. Hou oud hij is weet ik eerlijk gezegd ook niet... wel ergens jaren 80 jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mwah, vind de Cube versterkers van Roland wel tegenvallen eigenlijk, heb de 15x geprobeerd en er zijn 30x's op school, maar vind de cleans niet mooi. De Spirit die ik van Dean heb overgekocht heeft heel erg mooie cleans (is ook een hele oude versterker overigens, geloof dat hij ergens eind jaren '80 komt)
L.no zegt dat het vanzelfsprekend een eer was om je te ontmoeten, dat was overbodig om nog apart te vermeldenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:36 schreef genakt het volgende:
[..]
dat zij je nou niet toen je mij zag
L.no: Nee, want zo krijg ik zijn toetstalent!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
JIJ! Heb jij je handen ongewassen gelaten?:D
Een powermac ok dealquote:
Nee, een echte. Zo eentje waar je wel wat mee kan.quote:
Later ik wordt weer lastig gevallen ivm werk....quote:
Werk dat interfereert met levenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Later ik wordt weer lastig gevallen ivm werk....
Maar dat is toch chill man! Zo lekker filmpjes posten waarin jij losgaat op je keyboard in je onderbroek.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
L.no: Nee, want zo krijg ik zijn toetstalent!
Correctie, waarin L.no losgaat in d'r onderbroekquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar dat is toch chill man! Zo lekker filmpjes posten waarin jij losgaat op je keyboard in je onderbroek.
Nu ik het teruglees staat er echt iets heel ranzigs... Ik ga maar eens aan de koffie!quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Correctie, waarin L.no losgaat in d'r onderbroek
Sorry, Dean!quote:
Ding, ding, ding!quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:12 schreef KaMo het volgende:
Wacht.
Nu komt alles samen, de vriendin waar Dean het telkens over heeft... is L.no?
Goed planquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nu ik het teruglees staat er echt iets heel ranzigs... Ik ga maar eens aan de koffie!
Ja die bedoelde ik eigenlijk al met "jij".quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Correctie, waarin L.no losgaat in d'r onderbroek
De T-Rex natuurlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:20 schreef TeleluvR het volgende:
Moeilijk, moeilijk,
T-Rex Tonebug of Boss FRV-1...
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
De T-Rex natuurlijk.
Alleen al hierom.
Heb je em al aan de praat?quote:
Gefeliciteerd! Leuk speelgoed!quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:37 schreef The_Dean het volgende:
Hell yeah! Nog niet uitgebreid kunnen testen, maar hij Phased inmiddels weer
Doe een bod en ik ben vlotquote:
Wat moet ik met een Phaser...quote:
neitherquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:20 schreef TeleluvR het volgende:
Moeilijk, moeilijk,
T-Rex Tonebug of Boss FRV-1...
Welke reverb raad je dan aan?quote:
Stiekem toch wel cool!quote:
Electro Harmonics Holy Grailquote:
Ja, dat is precies welke ik hebquote:
Nou, nee, van de EHX ben ik niet bepaald kapot.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Electro Harmonics Holy Grail![]()
Maar liefst natuurlijk gewoon een ingebouwde
Vond die EHX zelf wel goed klinkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, nee, van de EHX ben ik niet bepaald kapot.
En een ingebouwde, dat wordt lastig op een vintage amp die er al staat
Klinkt inderdaad toch stiekem wel leuk... straks maar eens de spullen uit de oefenruimte halen en wat prutsen met dat dingquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad toch stiekem wel leuk... straks maar eens de spullen uit de oefenruimte halen en wat prutsen met dat ding
Fuzz+Phaser is inderdaad wel grappig, maar echt bruikbaar eigenlijk nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
!
Ik gebruikte phaser wel eens op bas, om een beetje synthy sound te krijgen icm een fuzz
Daarom heb ik ze ook niet meerquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Fuzz+Phaser is inderdaad wel grappig, maar echt bruikbaar eigenlijk niet
En ik heb nog steeds het gevoel dat die hoer mevrouw het intro schaamteloos heeft gejat...quote:
Ach, wat in de hedendaagse popmuziek is nog echt origineel?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds het gevoel dat die hoer mevrouw het intro schaamteloos heeft gejat...
Zat originaliteit nog te vinden in de muziek, hoor! Maar inderdaad, zoals je correct opmerkt, in de popmuziek niet bijster veel...quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach, wat in de hedendaagse popmuziek is nog echt origineel?
Shakira is in het echt best wel een leuk mens trouwens. Muziek is niet mijn ding, maar ze is wel tof.
Wat was het probleem nou Dean?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:37 schreef The_Dean het volgende:
Hell yeah! Nog niet uitgebreid kunnen testen, maar hij Phased inmiddels weer
Paar losse contactenquote:
Zeg dat welquote:
Je kan ze uploaden zonder tags en niet terug te vinden, alleen met de directe link.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:01 schreef TeleluvR het volgende:
Ik had bijna een Braddie-style filmpje op jijbuis voor jullie gezet, maar ik kon mij beheersen!
Ohjaquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:10 schreef TeleluvR het volgende:
Volgens mij heb ik toch echt 2 akkoorden aangeslagen toen ik bij jou was!
Iets totaal anders: wanneer is nou de meat?
Ships ik moet nog naar de supermarktquote:
www.thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:39 schreef The_Dean het volgende:
Geen idee wat te eten... en hier zijn de supermarkten heul niet open
Leuk speultje dus?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:40 schreef The_Dean het volgende:
Wel uitgebreid, zo'n Phase 100... maffe geluiden allemaal
Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
[..]
Leuk speultje dus?
Food is in tha housequote:Op zondag 17 oktober 2010 17:38 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ships ik moet nog naar de supermarkt![]()
Mwah, die oldskool hardrock/metal hangt vol met Phasers enzo. Eddie van Halen was er volgens mij ook niet bepaald vies van.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:06 schreef TeleluvR het volgende:
Old skool metal is toch meer chorus+distortion?
Deze heb ik ergens liggen en dat is echt een monster!
[ afbeelding ]
Vetquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:06 schreef TeleluvR het volgende:
Old skool metal is toch meer chorus+distortion?
Deze heb ik ergens liggen en dat is echt een monster!
[ afbeelding ]
Deze;quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:06 schreef The_Dean het volgende:
Wat voor compressors zijn dat nou Nimby?
Ik ben meer van Vox dan van Marshall, dus voor mij is de keus simpel. Ik ben in mijn studententijd heel Nederland doorgeweest met het OV, krijg je niks van!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:57 schreef Iemand91 het volgende:
Om nogmaals maar 'ns op terug te komen. Je zou het liefst dingen spelen als Dire Straits/ Mark Knopfler / Eric Clapton etc. en je hebt ¤150 liggen. Zou je dan voor de Marshall gaan (die je al thuis hebt staan en geen moeite voor hoeft te doen) of de VOX Cambridge 30 Twin (waar je voor moet reizen, mogelijk zelfs de trein?(geen idee hoe dat ooit goed moet komen though)).
Qua uiterlijk ben ik wel om maar daar gaat het niet om....
Mooie kleurquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:58 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, lekker gespeeld (en ondertussen ook gegeten)...
[ afbeelding ]
Is die AC4TV een beetje tof?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:01 schreef Spelvout het volgende:
Toevallig, ik ben ook die overstap aan het maken
Heb momenteel een Marshall MG30FX die ik in de verkoop doe om vervolgens een VOX AC4TV te halen
Niet m'n eerste keus qua kleur maar ziet er eigenlijk ook helemaal niet slecht uit!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:58 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, lekker gespeeld (en ondertussen ook gegeten)...
[ afbeelding ]
Ook voor de mijn muzieksmaak?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben meer van Vox dan van Marshall, dus voor mij is de keus simpel. Ik ben in mijn studententijd heel Nederland doorgeweest met het OV, krijg je niks van!
Grappig, ook geen gekke VOX trouwens, je hebt wat meer (over) te besteden dan ik.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:01 schreef Spelvout het volgende:
Toevallig, ik ben ook die overstap aan het maken
Heb momenteel een Marshall MG30FX die ik in de verkoop doe om vervolgens een VOX AC4TV te halen
Verschepen per trein van de VOX is handiger dan een Marshall (10 kg verschil). Gelukkig is de Marshall met de auto gehaald.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:01 schreef The_Dean het volgende:
Ook genoeg handel verscheept per trein, niks aan de hand.
Rare vrienden heb je, ze zullen wel goed bij je passen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:01 schreef Braddie het volgende:
Ik had vandaag een opname dagje gepland met wat vrienden.
2 daarvan zijn niet op komen dagen en wat ik nog wel het kloterigste vind...
Die 1 van de 2 moest werken(maar zou om 11 uur al komen. Dus mijn zondag ochtend naar de klote).
Die andere vond het leuker om bij een maat van hem te gaan WoWen en Blowen
Het gaat niet primair om de kleur natuurlijk, maar om de klank. Om vooral op je laatste opmerking in te gaan:quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet m'n eerste keus qua kleur maar ziet er eigenlijk ook helemaal niet slecht uit!
[..]
Ook voor de mijn muzieksmaak?
[..]
Grappig, ook geen gekke VOX trouwens, je hebt wat meer (over) te besteden dan ik.
[..]
Verschepen per trein van de VOX is handiger dan een Marshall (10 kg verschil). Gelukkig is de Marshall met de auto gehaald.![]()
De keus voor mij ook is dat de Marshall erug hard moet/gaat, terwijl ik alleen maar op een kamertje speel.
De priklijstquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Vraagje: wat hoort er allemaal in een priklijst te staan.Ken dat woord heul niet joh!
Moet hem zelf nog testen, er zitten hier in de buurt geen winkels die hem verkopen dus ik moet ergens een keer tijd maken om een dagje er op uit te gaanquote:
Kan ook...quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:30 schreef Iemand91 het volgende:
Of ik hou de Marshall en koop de Vox erbij.
Dat is, mits je goede gear hebt, altijd de beste optie.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat is, mits je goede gear geld hebt, altijd de beste optie.
Ook cool!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:32 schreef brother52 het volgende:
Ik had vanmiddag bijna deze gekocht
[ afbeelding ]
is Den Bosch te ver weg voor je?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zit eraan te denken om een advertentie te plaatsen op de muzikantenbank.
Maar weet eigenlijk niet welke kant ik op wil met de muziek
ga ik 25 november in de hmh heenquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:29 schreef Cynic het volgende:
Ik zou ooit nog wel eens iets willen doen als Jeff Wayne's "War of the World"
Wat een vreselijk gave geluiden zitten daar in
Het ging toch nog lekker.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:12 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Rare vrienden heb je, ze zullen wel goed bij je passen.
Die van The Who heb ik ook regelmatig zien staan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ook cool!
Ik heb deze ook al:
[ afbeelding ]
En ik wil deze eigenlijk ook...
[ afbeelding ]
Jimi is eigenlijk nummer 3!
Juist niet, kisten zijn veel te lomp voor op het podium. Voor je het weet trap je dwars door je pedaaltjes heen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Als podiumbeest zijnde heb je meer aan legerkisten![]()
Doet je voet geen au als je verkeerd trapt of stapt![]()
Je moet ook niet met je hak en vol gewicht op je pedaal gaan stampenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Juist niet, kisten zijn veel te lomp voor op het podium. Voor je het weet trap je dwars door je pedaaltjes heen.
Ja hoor, weet je wel hoe moeilijk dat is wanneer je als een malle op het podium aan het rondspringen bent?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je hak en vol gewicht op je pedaal gaan stampen![]()
![]()
Je moet als een ballerina de knop van je pedaal toucheren
Jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja hoor, weet je wel hoe moeilijk dat is wanneer je als een malle op het podium aan het rondspringen bent?
Voor op het podium zijn Allstars zo'n beetje de beste schoenen!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Als podiumbeest zijnde heb je meer aan legerkisten![]()
Doet je voet geen au als je verkeerd trapt of stapt![]()
* En voor stagediven heeft het ook zo zijn voordelen
Ik kan nog geen eens rijden met werkschoenen, laat staan optreden. En puntschoenen zijn echt een hel om pedaaltjes mee in te trappen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:52 schreef guitarist het volgende:
[..]
Voor op het podium zijn Allstars zo'n beetje de beste schoenen!
Ik voel me altijd een halve zool als ik van die dingen aan heb.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:55 schreef The_Dean het volgende:
Voor mijn werk al jaren altijdwerkschoenen aan, dus dat gaat wel goed inmiddels
Heb je wel eens op een podium met veel gebroken glas gespeeld?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:52 schreef guitarist het volgende:
[..]
Voor op het podium zijn Allstars zo'n beetje de beste schoenen!
Klopt, misschien daarom dat het mij ook niet veel boeit, hou wel van een paar stevige schoenen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een halve zool als ik van die dingen aan heb.
Het staat ook niet, een mager mannetje van 1.94 met skinny jeans en lompe maat 45 werkschoenen.
Moet je maar beter spelen. Dan bekogelen ze je ook niet met glazen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Heb je wel eens op een podium met veel gebroken glas gespeeld?
Ik wel namelijk en dan ben je echt blij met je kisten
Wou net zeggen. hier in de buurt weet het publiek zich wel te gedragen hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Moet je maar beter spelen. Dan bekogelen ze je ook niet met glazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |