Iets om in mijn achterhoofd te houden wanneer ik op zoek ga naar een nieuwe akoestische gitaar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:32 schreef -Menn0- het volgende:
Jep! Speelt heerlijk en komt nog lekker geluidje uit ook
JIJ! Heb jij je handen ongewassen gelaten?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:32 schreef L.no het volgende:
Wat een eer is het om Braddie vandaag gezien te hebben.
Zou ik zeker doen! Zijn niet duur (geloof de mijne 500 euro) en spelen heerlijk. Mooi vol geluid.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Iets om in mijn achterhoofd te houden wanneer ik op zoek ga naar een nieuwe akoestische gitaar.
No problem.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:02 schreef The_Dean het volgende:
Braddie aangeraakt
Bedankt voor de handel dude, ziet er goed uit
Ah, ongeveer dezelfde prijsklasse als de betere Tanglewoods.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen! Zijn niet duur (geloof de mijne 500 euro) en spelen heerlijk. Mooi vol geluid.
dat zij je nou niet toen je mij zagquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:32 schreef L.no het volgende:
Wat een eer is het om Braddie vandaag gezien te hebben.
Pics or did not happen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:41 schreef genakt het volgende:
leuk daarnet me vriendin in der bh op sbs 6leukste idee van nl
Op TV komen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:41 schreef genakt het volgende:
leuk daarnet me vriendin in der bh op sbs 6leukste idee van nl
QFTquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:35 schreef guitarist het volgende:
[..]
Op TV komen!
Op SBS6 komen!!!!!
In je BH op SBS6 komen!![]()
!
![]()
!
![]()
!
![]()
!
![]()
!
![]()
!
![]()
!
![]()
!
![]()
!
![]()
!
Iemand tips of commentaar nog?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:31 schreef blckbb het volgende:
Even kijken of het opnemen goed gaat. 18 seconden durend bluesstukje (uit een opgenomen improvisatiedinges) Rhythm met mijn gitaar via de bridge pickup en lead met neck pickup, met mijn nieuwe Ibanez door een Digitech RP50 (op Reverb) en de Roland versterker.
KLIK
Vind het erg goed klinken, wat voor gitaar?quote:
Ja, een bend moet zuiver klinken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Even tussendoor. Snap je wat een bend is? En hoe het moet klinken ?
Ja dat iets zuiver moet zijn okee.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, een bend moet zuiver klinken.
Maar zoals ik al heb aangegeven, het is mijn eerste improvisatie, gewoon uit mijn hoofd direct opgenomen in 1 take. Dat niet alles even zuiver klinkt dat kan best.
Dat heb ik in de post erbij gezetquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vind het erg goed klinken, wat voor gitaar?
Gibson/gibson achtig?
Blues Scales zijn vrij eenvoudig he!, das wel fijn!
Daar heb ik ook echt niet een idee van eerlijk gezegdquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat iets zuiver moet zijn okee.
MAar snap je de intentie van een bend wat het inhoud en waarom je het gebruikt en hoe je het moet gebruiken? Want volgens mij heb je daar echt geen flauw idee van ?
Overheen gelezen, nja.. Gitaar klinkt prima!quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:54 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat heb ik in de post erbij gezet(Ibanez AS73 Semi Hollow Body, pasgeleden gekocht
)
Het is ook voor een deel de versterker overigens... Jammer dat hij de oefenruimte in móet vanwege het vermogen, maar wat een heerlijk geluid maakt die zeg (De Roland Spirit die ik van Dean heb overgekochtquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Overheen gelezen, nja.. Gitaar klinkt prima!
Roland maakt echt top spul.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:57 schreef blckbb het volgende:
[..]
Het is ook voor een deel de versterker overigens... Jammer dat hij de oefenruimte in móet vanwege het vermogen, maar wat een heerlijk geluid maakt die zeg (De Roland Spirit die ik van Dean heb overgekocht)
Mwah, vind de Cube versterkers van Roland wel tegenvallen eigenlijk, heb de 15x geprobeerd en er zijn 30x's op school, maar vind de cleans niet mooi. De Spirit die ik van Dean heb overgekocht heeft heel erg mooie cleans (is ook een hele oude versterker overigens, geloof dat hij ergens eind jaren '80 komt)quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Roland maakt echt top spul.
Ik heb zelf de Microcube van Roland en dat ding is ook echt te gek!.
Zitten verschrikkelijk fijne Amp`s in!.
Dean is overigens een toffe kerel!
het Clean geluid (JC clean dacht ik) vind ik ook niet heel mooiquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mwah, vind de Cube versterkers van Roland wel tegenvallen eigenlijk, heb de 15x geprobeerd en er zijn 30x's op school, maar vind de cleans niet mooi. De Spirit die ik van Dean heb overgekocht heeft heel erg mooie cleans (is ook een hele oude versterker overigens, geloof dat hij ergens eind jaren '80 komt)
Ik ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
GODVER!!!!
Ik wil weer in een band spelen![]()
Maar hoe?
Dan heb je geen geluid meer maar een brei ...quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:13 schreef blckbb het volgende:
bij mij staat reverb altijd volledig open + nog een reverb effect op mn multieffect-processor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |