Die Muddy Waters tele blijft echtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:55 schreef guitarist het volgende:
"gitarist Brian had het naar zijn zin"
http://www.nufoto.nl/foto(...)uxorlive-arnhem.html
LOLOLOLOLOLLL
Nee, dat kan absoluut niet, Elixir, kutsnaren!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:07 schreef guitarist het volgende:
Damn, dat is vast een productiefout van Elixer, want die breken normaal nooit.
Het zal niet aan je gitaar en zeker niet aan jou liggen!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:10 schreef guitarist het volgende:
Hoe heet die hond trouwens ook alweer, ik vergeet zijn naam steeds, zou er een makkelijk ezelsbruggetje voor zijn?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:10 schreef guitarist het volgende:
Hoe heet die hond trouwens ook alweer, ik vergeet zijn naam steeds, zou er een makkelijk ezelsbruggetje voor zijn?
quote:
Doe is netjes op je bord doen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Snel plaatsen dan![]()
[ afbeelding ]
Bord ligt nog op de zaakquote:
En ik moet nog even overpeinzen in welke volgorde ik ze ga plaatsen en welke ik er wel of niet op ga doen ik heb er te veelquote:
Gewoon adapter + daisy chain kopenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
De digitale Delay is echt een stroomzuiper nu al een 9V blok leeg![]()
*Gelukkig zijn het oplaadbare
Hen ik al maar wilde testen of het echt zo'n stroomvreter was en idd en nog erger dan mijn ouwe digitale piepanez delay dat verbaasde me welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon adapter + daisy chain kopen
Het lag aan mij.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:07 schreef guitarist het volgende:
Damn, dat is vast een productiefout van Elixer, want die breken normaal nooit.
Het zal niet aan je gitaar en zeker niet aan jou liggen!
Da''s toch echt tapdansen als je moet wisselen of nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Snel plaatsen dan![]()
[ afbeelding ]
Ja, daar zal het aan hebben gelegen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het lag aan mij.
Zoals ik al zei had ik hem meteen door het gaatje gehaald en niet eerst er om heen gewikkeld.
Als een .009 hoge E het 3 maanden vol houd op de goede manier(Dus eerst er een paar keer omheen en dan er door) en een .011 Hoge E het een dag die er zo doorheen is gehaald(En hij liep constant terug)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, daar zal het aan hebben gelegen...
Doe hem de groetjes van ons allen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:26 schreef Braddie het volgende:
Ik wacht overigens op Dean!.
Phaser word opgehaald!
En een kusje van mij.quote:
Zegt Braddie 2.0quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |